Przetargi.pl
Przygotowanie i dostarczenie posiłków na teren stołówki Komendy Wojewódzkiej PSP w Opolu

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-202 Opole, ul. Budowlanych 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 422-33-80 , fax. (077) 454-24-61
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu
    ul. Budowlanych 1 1
    45-202 Opole, woj. opolskie
    tel. (077) 422-33-80, fax. (077) 454-24-61
    REGON: 00017369200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i dostarczenie posiłków na teren stołówki Komendy Wojewódzkiej PSP w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest przygotowanie i dostarczenie posiłków w formie całodziennego wyżywienia dla osoby dorosłej (śniadania, obiadu, kolacji) na teren stołówki Komendy Wojewódzkiej PSP w Opolu w ilości 7410 osobodni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności: 1.Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. 2.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 4.Dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1.Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) 2.Parafowany przez wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). 3.Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 4.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). 5.Jadłospis dekadowy będący przedmiotem oferty - na podstawie którego zamawiający dokona oceny jakościowej (rodzaj surowca do przygotowania posiłków, ilość zużytych surowców, kaloryczność- wzór przygotowania jadłospisu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). 6.Wyznaczenie środków transportu Nr rejestracyjny oraz kopię protokołu dopuszczenia przez Państwową Inspekcje Sanitarną. 7.Opis realizacji transportu poszczególnych posiłków - rodzaj pojemników. 8.Protokół z kontroli zakładu pod względem sanitarnym Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 9.Sposób zapewnienia odbioru odpadów. 10.Wykaz świadczonych usług o porównywalnej wielkości w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości dat wykonania i odbiorców oraz złożenia dokumentów potwierdzających że usługi zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość posiłków - ocena przedstawionego w ofercie jadłospisu dekadowego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.psp.wbd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach