Przetargi.pl
Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Szkoły Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak i Punktu Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak

SZKOŁA PODSTAWOWA IM. LOTNIKÓW POLSKICH W PŁOCICZNIE-TARTAK ogłasza przetarg

  • Adres: 16-402 Płociczno-Tartak, 16
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 565 93 00
  • Data zamieszczenia: 2023-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. LOTNIKÓW POLSKICH W PŁOCICZNIE-TARTAK
    16
    16-402 Płociczno-Tartak, woj. podlaskie
    tel. 87 565 93 00
    REGON: 001145166
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola-plociczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Szkoły Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak i Punktu Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci uczęszczających do Punktu Przedszkolnego, Płociczno-Tartak 16, 16-402 Suwałki (zwanego dalej PP), Oddziału Przedszkolnego, Płociczno-Tartak 16, 16-402 Suwałki (zwanego dalej OP), Szkoły Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak do siedziby głównej znajdującej się w Płocicznie-Tartak 16, 16-402 Suwałki, (zwanej dalej SP1) oraz Szkoły Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak wraz z Oddziałem Przedszkolnym do siedziby tymczasowej znajdującej się w Poddubówku 17, 16-402 Suwałki , (zwanej dalej SP2 ) w 2024 roku, w dniach w których pracuje PP, OP, SP1 i SP2. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci uczęszczających do PP w 2024 roku, w dniach w których pracuje PP w następujących szacunkowych ilościach: 25 dzieci x 219 dni = 5 475 szt.;2) przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci uczęszczających doOP w 2024 roku, w dniach w których pracuje OP w następujących szacunkowych ilościach: 20 dzieci x 197 dni = 3 940 szt.;3) przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci uczęszczających doSP1 w 2024 roku, w dniach w których pracuje SP1 w następujących szacunkowych ilościach: 39 dzieci x 197 dni = 7 683 szt.;4) przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci uczęszczających doSP2 w 2024 roku, w dniach w których pracuje SP2 w następujących szacunkowych ilościach: 75 dzieci x 197 dni = 14 775 szt.UWAGA! Zamawiający informuje, że tymczasowa siedziba PP, OP oraz SP2 funkcjonuje do czasu zakończenia remontu szkoły głównej (SP1). Planowane zakończenie remontu wrzesień - listopad 2024 roku. Po zakończeniu remontu wszystkie posiłki będą dostarczane do Szkoły Podstawowej im. Lotników Polskich, Płocicznie-Tartak 16, 16-402 Suwałki o czym Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego. 3.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości posiłków w zależności od potrzeb. Rozliczenie następować będzie za faktycznie dostarczone posiłki według ceny jednostkowej za jeden posiłek podanej w Formularzu ofertowym. W przypadku zlecenia zmniejszonego zakresu niż wskazany w przedmiocie zamówienia, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zlecenie niewykonanej części zamówienia. 3.4. Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie z produktów własnych, dostawę własnym transportem i wydanie osobom upoważnionym przez Zamawiającego w PP, OP, SP1 i SP2 posiłków zgodnie z Zaleceniami i Normami Żywienia Instytutu Żywności i Żywienia. 3.5. Posiłek musi być gorący (w przypadku obiadów) o jakości i wartości odżywczej i kalorycznej zgodnej z wymogami obowiązującymi w żywieniu dzieci i młodzieży. 3.6. Przez pojęcie posiłek należy rozumieć przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci. 3.7. Wynagrodzenie Wykonawcy za tzw. „wsad do kotła” tj. koszt zakupu produktów użytych do przygotowania jednego posiłku musi stanowić nie mniej niż 60 % wynagrodzenia za przygotowanie jednego posiłku. 3.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz Załącznik nr 6 do SWZ - Lista produktów używanych w żywieniu zbiorowym, SWZ i jej załączniki. 3.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział na części spowodowałby nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz poważne trudności w skoordynowaniu działań różnych Wykonawców co skutkowałoby nieprawidłową realizacją zamówienia. Dzielenie zamówienia na części mogłoby skutkować zwiększeniem nakładów finansowych po stronie Zamawiającego w celu realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązanych w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochroniebezpieczeństwa narodowego 1),2) (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) i spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 pkt 2 ustawy Pzp dotyczące:6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku,6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania aktualnego wpisu do rejestru właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w zakresie produkcji posiłków i działalności cateringowej lub równoważne6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku,6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.6.2. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.1 SWZ, zostanie dokonana w oparciu o podmiotowe środki dowodowe.Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił.6.3. Oferta Wykonawcy, który nie wykaże, iż spełnia wszystkie warunki określone w pkt 6.1 SWZ zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.6.4. Zgodnie z art. 110 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.6.5. Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych, a występujących w innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach