Przetargi.pl
Przygotowanie i dostarczenie gorących posiłków (obiadów) do placówek OPS- Bielany.

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-824 Warszawa, ul. Przybyszewskiego 80/82
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5689100 , fax. 022 8645952
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
    ul. Przybyszewskiego 80/82 80/82
    01-824 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5689100, fax. 022 8645952
    REGON: 01084385400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i dostarczenie gorących posiłków (obiadów) do placówek OPS- Bielany.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowywanie i dostarczenie gorących posiłków (obiadów) do placówek OPS- Bielany w okresie od 01 lutego 2010r. do 31 grudnia 2010 r. Całkowita szacunkowa wielkość zamówienia wynosi ok. 37 600 posiłków . Szacunkowa dzienna liczba obiadów wynosi ok. 160 posiłków, zgodnie z ilościami wskazanymi w załączniku nr 3 do SIWZ. Posiłki będą wydawane 5 dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku oprócz dni świątecznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać następujące wymagania: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 2 posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności posiadać co najmniej 2 letnie ciągłe doświadczenie w zakresie prowadzenia zbiorowego żywienia dla takich instytucji jak jednostki pomocy społecznej, żłobki, przedszkola, szkoły, szpitale, z zastrzeżeniem, iż zamówienia mają mieć charakter oraz wielkość porównywalną z charakterem i wielkością niniejszego zamówienia. Wielkość porównywalna dla Zamawiającego to wielkość zamówienia nie mniejsza niż 90 % wielkości wskazanej przez Wykonawcę w złożonej ofercie, 3 Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.4 Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Pzp.. 5 Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej aktualnej w czasie wykonywania umowy 6 Posiadać aktualną decyzję wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej, dotyczącą spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi dopuszczającą prowadzenie działalności gastronomicznej w miejscu przygotowania posiłków, które Wykonawca wskazuje w ofercie oraz dopuszczającą środek transportu do przewozu artykułów żywnościowych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego zał. nr 1. 2.Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy oraz aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Opis realizacji przedmiotu zamówienia - proponowany jadłospis dekadowy wraz z gramaturą i kalorycznością posiłków na pierwszą dekadę realizacji umowy, wskazanie miejsca przygotowywania posiłków, strukturę zatrudnienia, sposób prowadzenia kuchni, wyposażenie jej w sprzęt gastronomiczny, sposób transportowania posiłków i sposób utrzymywania ich temperatury na czas transportu, który Wykonawca opracuje na podstawie m.in. załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ pt.Opis przedmiotu zamówienia 7.Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzające co najmniej 2 letnie ciągłe doświadczenie w zakresie zbiorowego żywienia dla takich instytucji jak jednostki pomocy społecznej, żłobki, przedszkola, szkoły, szpitali z zastrzeżeniem, iż zamówienia mają mieć charakter oraz wartość porównywalną z charakterem i wielkością niniejszego zamówienia. Wielkość porównywalna dla Zamawiającego to wielkość zamówienia nie mniejsza niż 90 % wielkości wskazanej przez Wykonawcę w złożonej ofercie - wypełniony druk stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ (Doświadczenie zawodowe )wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 8.Decyzja wydana przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotycząca spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi dopuszczającą prowadzenie działalności gastronomicznej w miejscu przygotowania posiłków. 9.Kserokopię ostatniego protokółu z 2009 roku terenowo właściwego organu Inspekcji Sanitarnej, 10. Decyzja wydana przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotycząca spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi dopuszczającą środek transportu do przewozu posiłków. 11 W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną do oferty należy załączyć umowę regulującą współpracę przedsiębiorców. W przypadku umowy spółki cywilnej powinna ona zawierać odpowiednie postanowienia wynikające z Kodeksu Cywilnego. 12. Wykonawcy występujący wspólnie mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. 12. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: 1) reprezentowanie wykonawców wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 2) zaciąganie zobowiązań w imieniu wykonawców , 3) złożenie oferty wspólnie, 4) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Każdy Wykonawca ma obowiązek przedłożyć indywidualne oświadczenie, o którym mowa w pkt 1. oraz dokumenty wymienione w pkt 3, 4,.5. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przedkłada ustanowiony Wykonawca - Pełnomocnik jako wspólne. W przypadku oceny spełniania warunków przetargowych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki te będą zsumowane w celu łącznej oceny. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3, 4, 5: 1)składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa w pkt 3, 5, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 4, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, 4, 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsbielany.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach