Przetargi.pl
przygotowanie i dostarczanie ciepłych jednodaniowych posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej w ramach prowadzonego dożywiania uczniów (objętych pomocą GOPS)dla szkół prowadzonych przez Gminę Pruchnik

Gmina Pruchnik ogłasza przetarg

  • Adres: 37-560 Pruchnik, ul. Rynek 1/1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6288024 , fax. 016 6288024
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruchnik
    ul. Rynek 1/1 1/1
    37-560 Pruchnik, woj. podkarpackie
    tel. 016 6288024, fax. 016 6288024
    REGON: 00054635400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruchnik.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przygotowanie i dostarczanie ciepłych jednodaniowych posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej w ramach prowadzonego dożywiania uczniów (objętych pomocą GOPS)dla szkół prowadzonych przez Gminę Pruchnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie ciepłych jednodaniowych posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej w ramach prowadzonego dożywiania uczniów ( objętych pomocą GOPS)dla szkół prowadzonych przez Gminę Pruchnik w tym 1 -posiłki wydawane na miejscu - Gimnazjum Pruchnik , ilość posiłków 89 2 -posiłki dowożone : - Km 4*, Szkoła Podstawowa nr 2 w Pruchniku ,ilość posiłków 21 - Km 7*, Szkoła Podstawowa w Kramarzówe ,ilość posiłków 46 - Km 7*, Szkoła Podstawowa w Jodłówce ,ilość posiłków 31 - Km 7*, Szkoła Podstawowa w Świebodnej ,ilość posiłków 20 - Km 4*, Zespół Szkół w Rozborzu Długim ,ilość posiłków 23 - Km 6*, Szkoła Podstawowa w Rzeplinie ,ilość posiłków 4 - Km 5*, Szkoła Podstawowa w Hawłowiach ,ilość posiłków 2 * - ilość km liczona jest ze stołówki Gimnazjum Publicznego w Pruchniku *- posiłki wydawane będą tylko w dni nauki szkolnej,z wyłączeniem dni wolnych , ferii *- ilość dni nauki szkolnej 184 3- W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1/ przygotowywania w ramach prowadzonej działalności ciepłych jednodaniowych posiłków w postaci zup lub innych dań zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi dla dzieci i młodzieży; - przygotowywania posiłków o kaloryczności każdego nie mniejszej niż 550kcal. i gramaturze: a/ zupy - nie mniej niż 450ml, b/ inne dania - nie mniej niż 250gramów, c/ w przypadku dań mięsnych lub wkładki - mięsa nie mniej niż 80g, d/ dania mięsne powinny zawierać ,sztukę mięsa na osobę, (z wyłączeniem skrzydełek), a podawane mięso nie powinno być tłuste i przerośnięte; - posiłki inne niż zupa dostarczane będą nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu; - do zup dodatkowo dostarczane będzie pieczywo, wkładka w postaci wędliny, która powinna być przeznaczona do spożycia przez dzieci lub mięsa (bez kości, nie powinno być tłuste i przerośnięte ) - zupa z wkładką mięsną lub wędliną dostarczana będzie nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, do posiłków dostarczane będą surówki lub owoce; - Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w okresach 2 tygodniowych ( 10 dni ); - stosowania się do zapisów złożonego Kierownikowi GOPS jadłospisu uwzględniającego 10 -dniowe menu , w terminie nie krótszym niż 5 dni przed upływem 10-dniowego okresu, Kierownik GOPS może zgłaszać w imieniu wszystkich szkół propozycje zmiany w zaproponowanym menu a Wykonawca obowiązany jest te propozycje uwzględnić; - dostarczania posiłków w pojemnikach utrzymujących ich właściwą temperaturę i gotowych do spożycia po ich dostarczeniu; - przygotowywania posiłków w piątki bez wykorzystania artykułów mięsnych; - dostarczania posiłków codziennie we wszystkie dni nauki szkolnej począwszy od dnia 02 września 2009 r. do dnia 23 czerwca 2010 r. w godzinach pomiędzy 10.00 a 13 00; - uzgodnienia z Dyrektorami poszczególnych szkół godziny dostawy do każdej ze szkół oraz zasad poruszania się samochodem na terenie szkoły; - wykonywania posiłków ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia; - ponoszenia kosztów załadunku, transportu oraz rozładunku wszystkich dostaw posiłków w miejsce wskazane w szkołach. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości dziennej zamawianych posiłków w zależności od bieżących potrzeb zgłaszanych przez Dyrektorów szkół. Wykonawca uwzględniać będzie przy przygotowywaniu posiłków zmniejszane ilości, które zgłoszone zostaną przez Dyrektorów lub upoważnionych pracowników w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 15.00. 5. Posiłki będą przygotowane w pomieszczeniach kuchennych w budynku Gimnazjum w Pruchniku, które wyposażone są w podstawowe urządzenia i sprzęt niezbędny do przygotowania i wydawania posiłków z urządzeniami chłodniczymi . Pomieszczenia w Budynku Gimnazjum zostaną użyczone nieodpłatnie , natomiast zobowiązuje się najemcę do przygotowywania posiłków dla pozostałej młodzieży szkolnej (chętnych) za odpłatnością po kwotach wyłonionych w wyniku postępowania przetargowego. - Pomieszczenia kuchenne i wyposażenie zostanie przekazane wykonawcy protokołem zdawczo odbiorczym. Wykonawca będzie ponosił wszelką odpowiedzialność za użyczony majątek Zamawiającego - Wykonawca będzie pokrywał koszty zużycia gazu, energii elektrycznej zimnej i ciepłej wody, zgodnie ze wskazaniem liczników, oraz koszty wywozu nieczystości stałych. - Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania przepisów higieniczno - sanitarnych 6. Wykonawca zapewnia odbiór resztek nie zjedzonych posiłków oraz dostarczy na nie pojemniki w szkołach gdzie będą dowożone i wydawane posiłki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158942106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: a) Nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, b) Spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, c) Spełniający warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. d) spełniają następujące warunki dodatkowe: -wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę zbliżoną co do zakresu niniejszego zamówienia i poprą ją dokumentami potwierdzającymi, że została wykonana należycie, 2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów określonych przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły ,spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna być sporządzona na lub w oparciu o Wzór formularza oferty,załącznik Nr 1 do specyfikacji, oraz zawierać załączniki: Załącznik Nr 1-Formularz ofertowy Załącznik Nr 2- Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmn.) Załącznik Nr 3 3a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3b/ Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych zgodnie z ppkt a dokumentów wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Załącznik Nr 4- osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo stosownie do postanowień zawartych w art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. Załącznik Nr 5- Wykaz dokumentów zastrzeżonych jako ,tajne. Objęte wykazem dokumenty, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. Brak załącznika oznaczać będzie, że wszystkie złożone przez Wykonawcę dokumenty są jawne i mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Załącznik nr 6 doświadczenie wykonawcy,( udokumentowana co najmniej jedna usługę zbliżoną co do zakresu niniejszego zamówienia (wymóg określony w pkt. VI.1.d siwz) Załącznik nr 7 referencje (wymóg określony w pkt. VI.1.d siwz)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwww.pruchnik.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach