Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-002 Kraków, ul. Kanonicza 25
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 421 68 48 wew. 624 , fax. 12 421 68 48 wew. 624
- Data zamieszczenia: 2013-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
ul. Kanonicza 25 25
31-002 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 421 68 48 wew. 624, fax. 12 421 68 48 wew. 624
REGON: 00387191300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.upjp2.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczne uczelnie katolickie finansowane na zasadach uczelni publicznych.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie grafiki: logotyp telewizji uniwersyteckiej, logotypy, jingle, czołówki i wizytówki trzech programów: newsowego, publicystycznego i dokumentalnego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Zakres zamówienia: 1. stworzenie logo telewizji uniwersyteckiej, które wykorzystywane będzie zarówno w produkowanych programach jak i na sprzętach (w formie naklejek), materiałach reprezentacyjnych i oficjalnych a także na tablicach informacyjnych 2. Stworzenie logotypów dwóch programów telewizyjnych: newsowego i publicystycznego/dokumentalnego 3. Stworzenie czołówek telewizji uniwersyteckiej i dwóch programów telewizyjnych zawierających wyszczególnione w podpunkcie 1 i 2 logotypy. Czas trwania każdej z czołówek: ok. 10-15 sekun 4. Stworzenie jingli telewizji uniwersyteckiej i wymienionych dwóch programów, zgodnych z logotypami z pkt 1i 2, czas trwania jingli: ok. 3-5 sekund 5. Stworzenie grafiki wizytówek dla dwóch wymienionych programów, zgodnych z ich logotypami z pkt 2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798225007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.upjp2.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja przestrzeni promocyjnej na targach Expo Real w Monachium, w dniach 4 - 6 października 2016 r.
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie graficzne, skład, wydruk i dostawa materiałów informacyjnych
Dodano: 2015-10-02 - Opracowanie graficzne wraz z dostawą materiałów promocyjnych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury
Dodano: 2015-09-15 - Usługa opracowania graficznego, składu, wydruku i dostawy publikacji dla projektu Express do zatrudnienia - innowacyjny model aktywizacji osób bezrobotnych.
Dodano: 2015-03-23 - Świadczenie usług w ramach akcji informacyjno - edukacyjnej pod nazwą Płacę i wymagam w związku z realizacją projektu pn. Opracowanie kompleksowego planu gospodarki odpadami dla subregionu tarnowskiego wybranego do realizacji w ramach konkursu dotacji dla jednostek samorządu terytorialnego oraz zrzeszeń jednostek samorządu terytorialnego na działania wspierające podnoszenie dostępności, jakości i efektywności usług publicznych, ogłoszonego przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013
Dodano: 2014-09-03 - Dostawa systemu wystawienniczego, składającego się z dmuchanych balonów reklamowych.
Dodano: 2014-06-18 - Wykonanie i dostawa jednego banera reklamowego typu roll-up
Dodano: 2014-05-20 - opracowanie interaktywnego kwartalnika wydawanego przez CTT AGH
Dodano: 2014-05-19 - ZP-3/2014 WYDANIE (PROJEKT, PRZYGOTOWANIE DO DRUKU, DRUK I DOSTAWA) BILETÓW WSTĘPU DO BgPN ORAZ BROSZURY
Dodano: 2014-05-13 - Przygotowanie projektu interaktywnego informatora oraz projektu graficznego materiałów promocyjnych o studiach podyplomowych - edycja 2014/15.
Dodano: 2014-03-21