Powiat Świdwiński ogłasza przetarg
- Adres: 78-300 Świdwin, ul. Mieszka I 16
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3650301, 3650335 , fax. 094 3650330
- Data zamieszczenia: 2013-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdwiński
ul. Mieszka I 16 16
78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3650301, 3650335, fax. 094 3650330
REGON: 33092078800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatswidwinski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie graficzne, skład, łamanie i usługa drukowania wraz z dostawą - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie graficzne, skład, łamanie i usługa drukowania wraz z dostawą. 2 Projekt został współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 3 Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: przygotowanie graficzne, skład, łamanie i usługa drukowania wraz z dostawą obejmująca następujący zakres: 1. Opracowanie graficzne, skład, łamanie i druk w pełnym kolorze wraz z dostawą: Publikacja I- Monografia : a) format A5 po obcięciu, b) do 160 stron (tekst do 260 tys. znaków) + okładka c) okładka: Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania we własnym zakresie elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik, itp.) odpowiadających tematyce publikacji, d) nakład 150 szt., e) środki papier 90 g/m?, monochromatyczny (1+1), f) oprawa klejona: 250 g/m? , karton powlekany jednostronnie i zalaminowany folią jednostronnie, g) Wykonawca zobowiązuje się nadać nr ISBN, h) druk cyfrowy, Kolorystyka: 4+4 (CMYK), i) termin wykonania zamówienia: 10 dni kalendarzowych od uzyskania pisemnego zatwierdzenia do druku. 2. Opracowanie graficzne, skład, łamanie i druk w pełnym kolorze wraz z dostawą: Publikacja II- Informator dla instytucji: a) format A5 po obcięciu, b) do 80 stron (w tym tekst do 107 tys. znaków), c) nakład 300 szt., d) środki: papier 90g/m?, e) oprawa klejona: 250 g/m?, karton powlekany jednostronnie i zalaminowana folią jednostronnie, f) druk cyfrowy, Kolorystyka: 4+4 (CMYK), g) Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania we własnym zakresie elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik, itp.) odpowiadających tematyce publikacji - nie mniej niż 20% objętości tekstu ,, h) termin wykonania zamówienia: 10 dni kalendarzowych od uzyskania pisemnego zatwierdzenia do druku. 3. Opracowanie graficzne, skład, łamanie i druk w pełnym kolorze wraz z dostawą: Publikacja III - Magazyn dla ofiar: a) format B5 po złożeniu, b) tekst do 91 tys. znaków, c) nakład 1000 szt., d) środki: papier 135 g/m?, kreda e) oprawa szyta lub klejona: 250 g/m2 i zalaminowaną folią, f) druk cyfrowy, Kolorystyka: 4+4 (CMYK), a) Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania we własnym zakresie elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik, itp.) odpowiadających tematyce publikacji - nie mniej niż 30% objętości tekstu, g) termin wykonania zamówienia: 10 dni kalendarzowych od uzyskania pisemnego zatwierdzenia do druku. 4. Opracowanie graficzne, skład, łamanie i druk w pełnym kolorze wraz z dostawą: Publikacja IV- Magazyn dla ofiar: a) format B5 po złożeniu, b) tekst do 91 tys znaków, c) nakład 1000 szt., d) środki papier 135 g/m?, kreda, e) oprawa szyta lub klejona: 250 g/m2 i zalaminowaną folią, f) druk cyfrowy, Kolorystyka: 4+4 (CMYK), i) Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania we własnym zakresie elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik, itp.) odpowiadających tematyce publikacji - nie mniej niż 30% objętości tekstu , g) termin wykonania zamówienia: nie później niż do 20 maja 2013 po przekazaniu materiałów przez Zamawiającego. 5. Druk ulotek informacyjnych zgodnie z projektem graficznym (JPG) dostarczonym przez Zamawiającego (rozdzielczość 608 x 1231): a) format: 1/3 A4 -DL (210 x 99 mm, b) papier kredowy: min. 135 g /m ?, matowy c) Kolorystyka: 4+4 (CMYK) (dwustronny kolor). d) Ilość - 1.000 szt. e) termin wykonania zamówienia: 10 dni kalendarzowych od przekazania materiałów przez Zamawiającego 1. Przygotowanie projektów graficznych Publikacji nr I, II, III, IV w tym okładek oraz projektów stron tytułowych i redakcyjnej oraz ulotki zgodnie z wymogami Zamawiającego: a) Projekt okładek Publikacji nr I, II, III, IV zgodny z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz spójna z kolorystyką zastosowaną na www.razemprzeciwrazom.pl b) Po zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą, Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy na jego wniosek niezbędne znaki graficzne, w szczególności logo projektu w wersji elektronicznej lub na nośniku elektronicznym (płyta CD/ DVD) w jednym z formatów: cdr, jpg, gif, tif., eps i pdf . c) Wykonawca wraz z publikacją po wstępnej akceptacji projektu zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu odbitkę próbną (cromalin) projektu okładek. Wykonawca przedstawi również wydruk projektów kompletnych Publikacji nr I- IV. Projekt Publikacji nr I - IV, w tym okładek oraz ulotki powinien zostać przekazany Zamawiającemu również w wersji elektronicznej w postaci zapisu w formacie pdf, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub na nośniku informatycznym. d) Zamawiający, dokonując wyboru projektu publikacji, okładek, strony tytułowej i redakcyjnej ma prawo zgłaszania uwag lub wnoszenia zmian, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić przy przygotowaniu ostatecznej wersji publikacji (w tym również okładki, strony tytułowej i strony redakcyjnej). W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag lub zmian Wykonawca, będzie zobowiązany niezwłocznie uwzględnić je w projekcie i ponownie przedstawić projekt publikacji wraz z wersją elektroniczną na nośniku magnetycznym (płyta CD/ DVD) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w postaci zapisu w formacie pdf. 2. Jeżeli w trakcie wykonania umowy zaistnieje potrzeba dostarczenia przez Zamawiającego, znajdujących się w jego posiadaniu dodatkowych materiałów dodruku, Zamawiający umożliwi dostęp do tych materiałów w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia takiej potrzeby przez Wykonawcę. 3. W razie zwłoki w dostarczaniu materiałów określonych w pkt.2. j.w., Wykonawca może ustalić dodatkowe terminy dostarczenia materiałów z równoczesną zmianą ustalonego w umowie terminu wykonania wydruków. 4. Wymogi jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) materiały drukowane, b) druk nierozmazujący się, c) materiały drukowane czyste, niepogniecione, niesklejone, dobrze wyschnięte, bez śladów odbitego druku, równo złożone, brzegi niepozaginane. 5. Wykonawca opracowuje: a) projekt graficzny, skład i łamanie tekstu oraz opracowanie komputerowe tablic, wykresów, map, tytułów opisów, układu tabelarycznego, indeksów, przypisów, bibliografii, numeracji stron, w tym przypisanie w spisie treści, b) redakcję techniczną, c) montaż elektroniczny publikacji. 6. Wykonawca jest zobowiązany do: a) korekty językowej (sprawdzenie poprawności gramatycznej i pisowni), b) weryfikacji układu wizualnego tekstu oraz szaty graficznej publikacji po składzie, zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami. 7. Wykonawca ma obowiązek uwzględniać i wprowadzać wszystkie uwagi Zamawiającego do wyglądu materiałów, jak również projektów graficznych. Zamawiający z tytułu wprowadzonych zmian nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów. 8. Wszystkie projekty muszą być kolorowe i atrakcyjne pod względem graficznym. 9. Wszystkie materiały powinny być zapakowane z należytą starannością w papier pakowy. Każdą paczkę należy zabezpieczyć w sposób umożliwiający dalszy transport i przesyłanie. 10. Druk Publikacji nr I - IV oraz ulotek następuje po ich ostatecznym pisemnym zatwierdzeniu do druku przez Zamawiającego. 11. Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczną wersję przedmiotu zamówienia na nośniku elektronicznym w jednym z formatów: cdr, jpg, gif, tif., eps i PDF. 12. Zamawiający zastrzega iż realizacja całości lub części przedmiotu zamówienia opisanego w Rozdziale 3 pkt. 3 ppkt. 5 jest uzależniona od uzyskania zgody Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę gadżetów promocyjnych przeznaczonych na Kampanię Zielony Kołobrzeg
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa gadżetów promocyjnych dla Gminy Miasto Kołobrzeg
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa gadżetów promocyjnych dla Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct Kołobrzeg
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa gadżetów promocyjnych dla Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct Kołobrzeg
Dodano: 2016-05-05 - Dostawa gadżetów promocyjnych dla Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct Kołobrzeg
Dodano: 2016-04-26 - Dostawa gadżetów promocyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa drukowanych materiałów promocyjnych i informacyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
Dodano: 2016-02-04 - Dostawa drukowanych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz gadżetów reklamowych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
Dodano: 2015-10-22 - Wykonanie i dostawa wraz z montażem dwóch kasetonów świetlnych oraz dwóch tablic informacyjnych
Dodano: 2015-10-14 - Dostawa materiałów promocyjnych w ramach przebudowy Opery na Zamku w Szczecinie
Dodano: 2015-09-21