Przetargi.pl
Przygotowanie, dostawa i wydanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Publicznego w Chynowie

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-650 Chynów, ul. Główna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 661 57 00, 661 57 42 , fax. 48 661 57 33
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Główna 67
    05-650 Chynów, woj. mazowieckie
    tel. 48 661 57 00, 661 57 42, fax. 48 661 57 33
    REGON: 53894600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie, dostawa i wydanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Publicznego w Chynowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całodzienna obsługa w zakresie żywienia dzieci 3-5 letnich w Przedszkolu Publicznym w Chynowie. Zamówienie obejmuje: 1. przygotowanie, dostawę i wydanie posiłku składającego się ze śniadania, pełnego obiadu i podwieczorku dla około 175 dzieci przez 5 dni w tygodniu z wyłączeniem dni wolnych od zajęć przedszkolnych oraz przerwy wakacyjnej od 01.08.2020 r. do 31.08.2020 r., w okresie od dnia 02.01.2020r. do dnia 31.12.2020r.; 2 dostarczenie posiłków w godzinach: śniadanie od 7:50 do 8:10, obiad od 10:30 do 10:50 i podwieczorek od 13:30 do 13:50; 3 przygotowanie całodziennego posiłku zgodnie z zalecanymi normami żywieniowymi dla grup wiekowych dzieci przedszkolnych, określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2018r., poz. 1541 ze zm.), wyłącznie z produktów naturalnych wg norm Instytutu Żywności i Żywienia dzieci i młodzieży; 4 Wykonawca zapewnia: a) dystrybucję posiłków do przedszkola samochodem spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną, w atestowanych termosach, naczyniach i pojemnikach, spełniających wymagania określone w obowiązujących przepisach, zapewniające zachowanie odpowiedniej temperatury i higieny, b) odbiór i utylizację odpadów, c) porcjowanie i wydawanie posiłków w danym dniu dla poszczególnych grup dzieci w ilości zgłoszonej przez upoważnionego pracownika przedszkola, d) opracowanie tygodniowego jadłospisu i dostarczenie dyrektorowi Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Chynowie z 2 dniowym wyprzedzeniem, e) zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci (alergie itp.) f) urozmaicony jadłospis (posiłki nie mogą powtarzać się w ciągu 1 tygodnia) z uwzględnieniem: zup mlecznych, mieszanego pieczywa, zróżnicowanych potraw mięsnych i z ryb, dodawania do śniadań i podwieczorków sezonowych warzyw i owoców oraz napojów na bazie mleka, g) przygotowanie posiłków z produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych, (wyklucza się sporządzania potraw z proszku za wyjątkiem budyniu i kisielu); 5 Wykonawca usunie z terenu przedszkola zużyte naczynia jednorazowego użytku oraz wszelkie odpady żywnościowe; 6 Zamawiający udostępnia nieodpłatnie pomieszczenia do porcjowania, wydawania oraz spożywania posiłków; 7 Zamawiający zapewnia naczynia do spożywania posiłku (wielokrotnego użytku), sprzątanie i mycie naczyń po posiłkach oraz pomoc przy wydawaniu posiłków dzieciom przez personel przedszkola; 8 dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Chynowie zobowiązuje się do dostarczenia Wykonawcy do końca każdego miesiąca listy dzieci którzy będą korzystać z posiłków w kolejnym miesiącu; 9 Zamawiający zastrzega, iż liczba dzieci zdeklarowanych na dany miesiąc może ulec zmianie w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć np.: z powodu choroby dziecka; 10 liczba dzieci może być weryfikowana z 1 dniowym wyprzedzeniem, w uzasadnionych przypadkach najpóźniej do godz. 7:10 danego dnia; 11 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; 12 wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 13 ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 14 określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 15 Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu co najmniej 1 osobę świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej oraz pracowników administracji. 2) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę: obowiązki w zakresie przygotowywania i wydawania posiłków w szkołach. Wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia dotyczy pracy osób fizycznych – co najmniej 1 osoby. 3) Wykonawca na żądanie zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zawierają ogólne warunki umowy stanowiące załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55523100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga odrębnego potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).5.6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dotyczy to również wspólników spółki cywilnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach