Przetargi.pl
„Przygotowanie, dostarczenie i wydanie posiłków dla 89 uczestników wychowania przedszkolnego, w tym dla: 44 dzieci w dwóch 10-cio godz. Ośrodkach Wychowania Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Adamówce - (II śniadania, obiadu i podwieczorku) oraz 45 dzieci w trzech 5- cio godz. Ośrodkach Wychowania Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Adamówce - w miejscowości Krasne, przy Szkole Podstawowej w Cieplicach oraz przy Szkole Podstawowej w Majdanie Sieniawskim - (obiadu) – w ramach projektu pt.: „Wychowanie Przedszkolne u Świętego Mikołaja”, realizowanego w ramach konkursu nr: RPPK.09.01.00-IP.01-18-024/18, RPO WP 2014-2020, Oś priorytetowa: IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie: 9.1 Rozwój edukacji przedszkolnej w okresie: 02.09.2019 r. – 30.06.2020 r.”

Gmina Adamówka ogłasza przetarg

  • Adres: 37-534 Adamówka, Adamówka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 229 001, , fax. 166 229 001
  • Data zamieszczenia: 2019-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Adamówka
    Adamówka 97
    37-534 Adamówka, woj. podkarpackie
    tel. 166 229 001, , fax. 166 229 001
    REGON: 65090066000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adamowka.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przygotowanie, dostarczenie i wydanie posiłków dla 89 uczestników wychowania przedszkolnego, w tym dla: 44 dzieci w dwóch 10-cio godz. Ośrodkach Wychowania Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Adamówce - (II śniadania, obiadu i podwieczorku) oraz 45 dzieci w trzech 5- cio godz. Ośrodkach Wychowania Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Adamówce - w miejscowości Krasne, przy Szkole Podstawowej w Cieplicach oraz przy Szkole Podstawowej w Majdanie Sieniawskim - (obiadu) – w ramach projektu pt.: „Wychowanie Przedszkolne u Świętego Mikołaja”, realizowanego w ramach konkursu nr: RPPK.09.01.00-IP.01-18-024/18, RPO WP 2014-2020, Oś priorytetowa: IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie: 9.1 Rozwój edukacji przedszkolnej w okresie: 02.09.2019 r. – 30.06.2020 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Zakres zadania obejmuje: przygotowanie, dostarczenie i wydanie posiłków dla 89 uczestników wychowania przedszkolnego, w tym dla: 44 dzieci w dwóch 10 - cio godz. Ośrodkach Wychowania Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Adamówce - (II śniadania, obiadu i podwieczorku) oraz 45 dzieci w trzech 5 - cio godz. Ośrodkach Wychowania Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Adamówce - w miejscowości Krasne, przy Szkole Podstawowej w Cieplicach oraz przy Szkole Podstawowej w Majdanie Sieniawskim - (obiadu) – w ramach projektu pt.: „Wychowanie Przedszkolne u Świętego Mikołaja”, realizowanego w ramach konkursu nr: RPPK.09.01.00-IP.01-18-024/18, RPO WP 2014-2020, Oś priorytetowa: IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie: 9.1 Rozwój edukacji przedszkolnej w okresie: 02.09.2019 r. – 30.06.2020 r. Forma i zakres posiłków zgodny z SIWZ. 1.2. Dowóz posiłków do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Adamówka Wykonawca wykona we własnym zakresie zgodnie z ilościami i w godzinach wskazanych w SIWZ albo uzgodnionych z Dyrektorami szkół. 1.3. Wymaga się, aby dożywianie w szkołach i oddziałach przedszkolnych realizowane było w każdym dniu uczęszczania dzieci do tych placówek (rok szkolny). 1.4 Zakres przedmiotu zamówienia: 1.4.1. Posiłki przygotowanie, dostarczenie i wydane dla 44 dzieci w wieku od 2,5 do 5 lat w dwóch 10-cio godz. OWP przy Szkole Podstawowej w Adamówce (Adamówka 26, 37-534 Adamówka) powinny składać się z: II śniadania, obiadu dwudaniowego (zupa, drugie danie, napój) oraz podwieczorku. 1.4.2. Posiłki przygotowanie, dostarczenie i wydane dla 45 dzieci (po 15 dzieci w każdym Ośrodku Wychowania Przedszkolnego) w wieku od 2,5 do 5 lat w trzech 5-cio godz. OWP: 1. Przy Szkole Podstawowej w Adamówce – w miejscowości Krasne (Krasne 60, 37-534 Adamówka), 2. Przy Szkole Podstawowej w Majdanie Sieniawskim (Majdan Sieniawski 197, 37-534 Adamówka), 3. Przy Szkole Podstawowej w Cieplicach (Cieplice 41, 37-534 Adamówka) powinny składać się z obiadu dwudaniowego (zupa, drugie danie, napój) tożsamego z obiadem wydawanym dzieciom w dwóch 10-cio godz. OWP. 1.4.3. UWAGA!! Zamawiający podaje planowaną liczbę dzieci w Ośrodkach Wychowania Przedszkolnego zgodną ze złożonym wnioskiem o dofinansowane. Liczba planowanych uczestników OWP może ulec zmianie na etapie zakończonego procesu rekrutacyjnego. Zamawiający nie przewiduje jednak zmniejszenia łącznej liczby dożywianych dzieci, tj. 89 dzieci. 1.4.4. Wykonawca zabezpiecza termosy do przewożenia obiadów do kolejnych Ośrodków Wychowania Przedszkolnego. 1.4.5. Zamawiający zabezpiecza naczynia do wydawania posiłków w: - dwóch 10-cio godz. Ośrodkach Wychowania Przedszkolnego w Adamówce (Adamówka 26). 1.4.6. Wykonawca zabezpiecza jednorazowe (jedno i wieloskładnikowe oraz kubeczki na napoje) naczynia do wydawania posiłków w: - 5-cio godz. Ośrodku Wychowania Przedszkolnego w Majdanie Sieniawskim (Majdan Sieniawski 197); - 5-cio godz. Ośrodku Wychowania Przedszkolnego w Adamówce, w miejscowości Krasne (Krasne 60); - 5 - cio godz. Ośrodku Wychowania Przedszkolnego w Cieplicach (Cieplice 41). 1.4.7. Wykonawca zabezpiecza środek transportu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY” (którego wzór przedstawiono w Dziale V niniejszej SIWZ jako załącznik nr 1), oraz dodatkowe dokumenty potwierdzające spełnienie warunków. 1.2.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej lub oświadczenie o braku przynależności (zawarto w załączniku nr 1 (2/3)) b) Zaświadczenie potwierdzające spełnienie odpowiednich warunków sanitarno-higienicznych jaki musi spełnić zakład produkujący i / lub wprowadzający do obrotu środki spożywcze wydane przez terenowo właściwą z uwagi na miejsce prowadzonej działalności Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną. Zaświadczenie wydane na podstawie wymagań sanitarno-higieniczne uregulowanych przez następujące akty prawne: 1. Rozporządzenia (WE) 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dn. 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności, 2. Rozporządzenie (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dn. 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004r.) 3. Ustawa z dn. 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015r. poz. 594) 4. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dn. 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność, podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. nr.106, poz.730). c) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający: - że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.2.3. W celu wykazania spełnienia warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania (zawarto w załączniku nr 1). b) Załącznik nr 2 – „Informacje na temat uprawnień”. Osoby związane z realizacją zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania usług zakresie przygotowania posiłku, minimum ukończenie odpowiedniego kursu (np. „Kucharz” – min. 1 osoba) lub osoby posiadające dodatkowe dokumenty potwierdzające zakres posiadanych uprawnień w zakresie gastronomii, żywienia zbiorowego, przewozu posiłków itp. (min. 1 osoba). Uprawnienia potwierdzone odpowiednimi zaświadczeniami, certyfikatami. c) Oświadczenie o dysponowaniu pojazdem przystosowanym do przewozu żywności zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej SIWZ – załącznik nr 3. d) Zaświadczenie, referencje o prowadzeniu przez okres min. 2 lat zbiorowego żywienia dzieci w wieku przedszkolnym w jednostkach systemu oświaty od stycznia 2015 r. po zmianie Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252). 1.2.4. Inne dokumenty niezbędne do oceny oferty: Ewentualne oświadczenie wskazanego w ofercie podwykonawcy o przyjęciu zobowiązania -ZAŁĄCZNIK nr 1 – "Oświadczenia oferenta" (2/3) pkt.17. Na osobnej karcie należy dołączyć: dokładne dane podwykonawcy; opis podzlecania składników prac jakie zostaną zlecone podwykonawcy oraz załączyć dokumenty zgodnie z opisem pkt. 1.5 SIWZ. 1.3. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez spółkę cywilną lub konsorcjum składające się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej w pkt 1.2.2. dla każdego z podmiotów, przy czym również ZAŁĄCZNIK nr 1 – „Formularz ofertowy z oświadczeniami" wypełnia podmiot reprezentujący wykonawców składających wspólną ofertę, natomiast każdy z pozostałych podmiotów wypełnia ZAŁĄCZNIK nr 1a – „Oświadczenia oferenta"; b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. W przypadku spółek zastosowanie ma również art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000 roku Kodeks spółek handlowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 505), a odpowiednie dokumenty Wykonawca przedstawi z chwilą podpisania umowy. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca przedstawi również umowę regulującą współpracę pomiędzy wspólnie działającymi Wykonawcami. 1.4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - określonych w pkt 1.2.3 SIWZ – polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie tych podmiotów powinno zawierać również opis w jaki sposób zamierzają udostępnić to doświadczenie na rzecz Wykonawcy – jak je realizować oraz dokumenty potwierdzające ich posiadanie (wypełnione odpowiednio załączniki wymienione w pkt 1.2.3.siwz). 1.5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – określonych w pkt 1.2.3 SIWZ – polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, należy przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt.1.2.2. SIWZ wraz z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. UWAGA!!! Wszelkie oświadczenia muszą być złożone w formie oryginałów podpisanych przez właściwe osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub podmioty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach