Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 233 420 , fax. (089) 5233278
- Data zamieszczenia: 2017-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
ul. Oczapowskiego 2
10719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 233 420, fax. (089) 5233278
REGON: 51088420500010 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl/dzp
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przygotowanie do druku i druk pięciu monografii naukowych (publikacji książkowych) pod tytułem: 1) „Funkcje kobiet w Ewangelii wg Świętego Jana”, 2) „Poznać aby zrozumieć – Misyjny wymiar Kościoła”, 3) „Podnieście głos i śpiewajcie…” 4) „Veritatem Revelare”, 5) „Być Polakiem na Litwie”. Sytuacja polskiej mniejszości narodowej, po II wojnie światowej do współczesności. dla Wydziału Teologii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przygotowanie do druku i druk pięciu monografii naukowych (publikacji książkowych) pod tytułem: 1) „Funkcje kobiet w Ewangelii wg Świętego Jana”, 2) „Poznać aby zrozumieć – Misyjny wymiar Kościoła”, 3) „Podnieście głos i śpiewajcie…” 4) „Veritatem Revelare”, 5) „Być Polakiem na Litwie”. Sytuacja polskiej mniejszości narodowej, po II wojnie światowej do współczesności. dla Wydziału Teologii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a. wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. b. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. c. Wypełniony i podpisany formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. d. Wypełnione i podpisane aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. e. Wypełnione i podpisane aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ. f. W celu dokonania oceny ofert w kryterium – jakość techniczna oferowanej usługi do oferty należy dołączyć próbki tj. jedną książkę wydrukowaną przez Wykonawcę zgodnie z parametrami przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wydruk próbny wykonany był na maszynie, która zostanie wykorzystana do druku. 3. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk biuletynu informacyjnego z obszaru wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej oraz polityki prorodzinnej.
Dodano: 2024-05-06 - Zapewnienie na okres 3 lat systemu druku wraz z serwisem w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
Dodano: 2021-02-16 - Zapewnienie na okres 3 lat systemu druku wraz z serwisem w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
Dodano: 2020-12-07 - Wykonanie i druk przewodnika oraz mapy o krainie Pętli Żuławskiej
Dodano: 2020-11-17 - Wykonanie mapy turystycznej Zalewu Wiślanego i Kaliningradzkiego z opisem w czterech wersjach językowych
Dodano: 2020-09-01 - Opracowanie i druk folderu tematycznego pt. „Szlak Kopernikowski na Warmii i Mazurach”
Dodano: 2020-06-22 - Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji Platformy Przedsiębiorczości Warmii i Mazur.
Dodano: 2020-06-04 - Usługa opracowania i wykonania materiałów promocyjno-informacyjnych
Dodano: 2020-05-14 - Dostawa usługi wydruku na urządzeniach wielofunkcyjnych na potrzeby rekrutacji kandydatów na studia w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie
Dodano: 2020-04-30 - Dostawa usługi wydruku na urządzeniach wielofunkcyjnych na potrzeby rekrutacji kandydatów na studia w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie
Dodano: 2020-04-20