Centralna Komisja Egzaminacyjna ogłasza przetarg
- Adres: 00-190 Warszawa, Marka Edelmana
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 536 65 31, , fax. 22 536 65 46
- Data zamieszczenia: 2018-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralna Komisja Egzaminacyjna
Marka Edelmana 6
00-190 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 536 65 31, , fax. 22 536 65 46
REGON: 014925224 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cke.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie do druku, druk i konfekcjonowanie materiałów egzaminacyjnych dla osób niewidomych do przeprowadzenia egzaminu ósmoklasisty, egzaminu gimnazjalnego oraz egzaminu maturalnego w 2019 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie do druku, w tym przekład na system Braille’a, druk i konfekcjonowanie materiałów egzaminacyjnych dla osób niewidomych do przeprowadzenia egzaminu ósmoklasisty, egzaminu gimnazjalnego oraz egzaminu maturalnego w 2019 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewniania wykonywania czynności związanych z przygotowaniem do druku i drukowaniem wyłącznie przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) w zakresie określonym we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30199700-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium wynosi 3500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z rozdziałem XVII SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty– wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Ofertę podpisuje pełnomocnik umocowany przez ww. Wykonawców do ich reprezentowania. W przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. 2. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy(om) realizację części zamówienia, Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców- wg treści Formularza oferty. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co wykonawcy, którzy złożyli oferty do upływu terminu składania ofert, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.) wg treści określonej w załączniku nr 6 lub 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wypełnione i podpisane Formularze cenowe – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a, 1b i 1c do Formularza oferty . Jeżeli ofertę i wszystkie załączone dokumenty podpisuje/ą osoba/y nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla tej osoby /tych osób, udzielone przez osobę/osoby ujawnione w rejestrze lub ewidencji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i sukcesywna dostawa przez okres 3 lat opakowań produkcyjnych kartonowych zadrukowanych dla produktów Zamawiającego
Dodano: 2018-09-07 - Zadanie 1: Przygotowanie do druku, druk i konfekcjonowanie materiałów egzaminacyjnych dla osób niewidomych do przeprowadzenia egzaminu gimnazjalnego oraz egzaminu maturalnego w 2018 r., Zadanie 2: Druk dwóch publikacji w Braille’u: Wybrane wzory matematyczne oraz Wybrane wzory i stałe fizykochemiczne na egzamin maturalny z biologii, chemii i fizyki.
Dodano: 2017-10-27 - Druk i dystrybucja materiałów egzaminacyjnych do przeprowadzenia egzaminu gimnazjalnego w styczniu 2018 r. i egzaminu eksternistycznego w lutym 2018 r.
Dodano: 2017-10-11 - Druk i dystrybucja do ośmiu Okręgowych Komisji Egzaminacyjnych publikacji pt. „Wybrane wzory matematyczne”
Dodano: 2017-02-07