Przetargi.pl
Przygotowanie bazy danych Zintegrowanego Systemu Informatycznego DOM 5 do potrzeb wynikających z zadań realizowanych przez nową jednostkę budżetową Zarząd Lokali Miejskich, która powstanie w wyniku połączenia Administracji Zasobów Komunalnych powołanej Uchwałą Nr XXIII/561/16 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 20.01.2016r.

Łódzki Ośrodek Geodezji ogłasza przetarg

  • Adres: 90-113 Łódź, ul. Traugutta 21/23
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6374706 , fax. 42 6374777
  • Data zamieszczenia: 2016-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Geodezji
    ul. Traugutta 21/23 21/23
    90-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6374706, fax. 42 6374777
    REGON: 47083053600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie bazy danych Zintegrowanego Systemu Informatycznego DOM 5 do potrzeb wynikających z zadań realizowanych przez nową jednostkę budżetową Zarząd Lokali Miejskich, która powstanie w wyniku połączenia Administracji Zasobów Komunalnych powołanej Uchwałą Nr XXIII/561/16 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 20.01.2016r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamawiający przewiduje następujące etapy wraz z czasem ich trwania dla wykonania usługi: Etap I - Analiza przedwdrożeniowa 1.1. Analiza przedwdrożeniowa - do 3 tygodni od dnia podpisania umowy 1.1.1.Uszczegółowienie zakresu przygotowania danych z dotychczas prowadzonych ewidencji przez AZK w następujących obszarach: 1.1.1.1. Dane ewidencyjne: a. zasoby (wraz z ewidencjami powiązanymi, w tym księgą meldunkową), osoby, nieruchomości b. OTN: aktywne umowy, zgłoszenia, zlecenia według zakresu ustalonego z Zamawiającym, księgi obiektu budowlanego. c. Media: magistrale wraz z parametrami określającymi sposób rozliczenia poszczególnych mediów, liczniki indywidualne i ich stany. 1.1.1.2. Dane finansowe AZK: a. Rejestry pomocnicze, składniki opłat modułów Czynsze Lokali Mieszkalnych, Czynsze Lokali Użytkowych, Pozostała Sprzedaż. Podczas przenaszania dane te powinny być ujednolicone według reguł opracowanych przez Wykonawcę i uzgodnionych z Zamawiającym. b. Konta rozrachunkowe modułów j.w. z: właściwościami, cennikami, indywidualnymi parametrami odsetkowymi, osobami współuprawnionymi, ewidencją zabezpieczeń (kaucje, weksle, akty notarialne, itp.), numerami indywidualnych rachunków bankowych, upomnieniami, decyzjami dodatków mieszkaniowych, ugodami, zgłoszeniami do biur informacji gospodarczej oraz wszystkimi dokumentami finansowymi (dokumenty sprzedaży, wpłaty, przeksięgowania, itp.) z uwzględnieniem łączenia dokumentów ze zgłoszeniami do biur informacji gospodarczej. c. Sprawy z modułu Windykacje: konta rozrachunkowe, etapy spraw, współuprawnieni, zgłoszenia do biur informacji gospodarczej oraz wszystkie dokumenty finansowe (wyroki, wpłaty, przeksięgowania, itp.) z uwzględnieniem łączenia dokumentów ze zgłoszeniami do biur informacji gospodarczej. d. Dane kadrowo-płacowe: umowy o pracę, dane osobowe, badania okresowe, szkolenia BHP, staże. Dodatkowo dane modułu KZP oraz pożyczki z ZFŚS. e. Bilans otwarcia dla dostawców (BO modułu Zakup). f. Środki Trwałe: rejestry środków trwałych, środków trwałych niskocennych, budynków oraz ewidencji wartości niematerialnych i prawnych, ewidencja środków trwałych wraz powiązaniem z ewidencją zasobów dla środków będących budynkami, bilans otwarcia. g. FK: zadania budżetowe, plan kont dla wskazanych przez zamawiającego księgowości, kody kosztów i przychodów. 1.1.1.3. Całość danych dotyczących nieruchomości współwłasnych, prywatnych oraz Skarbu Państwa (księgi główne, księgi pomocnicze (rozrachunki z tytułu najmu wraz z ewidencją roszczeń spornych i spraw sądowych, rozrachunki z dostawcami, obrót bezgotówkowy), dane ewidencyjne (budynki, lokale, nieruchomości, działki), itp.). 1.1.2. Opracowanie przez Wykonawcę tabel translacji dla migrujących danych, które będą podlegały zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 1.1.3. Opracowanie założeń do parametryzacji ZSI DOM 5 przeznaczonego dla Zarządu Lokali Miejskich. Etap II - Utworzenie prototypu bazy danych 1.2. Przekazanie bazy danych do Wykonawcy - termin dostarczenia w dwa dni od dnia podpisania umowy. 1.3. Przygotowanie prototypu bazy danych na rzecz Zarządu Lokali Miejskich - przez 1 tydzień po zakończeniu Etapu I. 1.4. Instalacja i konfiguracja systemu DOM 5 dla Zarządu Lokali Miejskich oraz przekazanie prototypu bazy danych - dwa dni po zakończeniu punktu kontrolnego 1.3 zawartego w Etapie II 1.5. Weryfikacja prototypu bazy danych przez Zamawiającego - 4 dni po zakończeniu punktu kontrolnego 1.4 zawartego w Etapie II Etap III - Utworzenie produkcyjnej bazy danych 1.6. Przekazanie Wykonawcy bazy danych po uzupełnieniu z danych produkcyjnych przez poszczególne Administracje Zasobów Komunalnych za okres księgowy do końca marca 2016, które wpływają na saldo najemcy - dokumenty sprzedażowe, przeksięgowania, wyciągi bankowe, itp. - do 25 dni od dnia podpisania umowy jednak nie później niż do dnia 8 kwietnia 2016r. 1.7. Przygotowanie produkcyjnej bazy danych - przez 1 tydzień po przekazaniu uzupełnionych danych określonych w punkcie kontrolnym 1.6 zawartego w Etapie III 1.8. Przekazanie produkcyjnej bazy danych dla Zarządu Lokali Miejskich - do 35 dni od dnia podpisania umowy jednak nie później niż do 18 kwietnia 2016r. 1.9. Weryfikacja produkcyjnej bazy danych przez Zamawiającego - 5 dni po zakończeniu punkcie kontrolnym 1.8 zawartego w Etapie III. 1.10. Uzupełniające przeniesienie danych w zakresie bilansu otwarcia rozrachunków z dostawcami i odczytów liczników - do 63 dni od dnia podpisania umowy jednak nie później niż do dnia 16 maja 2016r. Etap IV - Konsultacje 1.11. Konsultacje Wykonawcy po uruchomieniu systemu przez Zarząd Lokali Miejskich w zakresie parametryzacji nowej instalacji systemu DOM 5 w siedzibie Zarządu Lokali Miejskich w ilości 7 roboczodniówek oraz zdalne w ilości 16 roboczogodzin - do 78 dni od dnia podpisania umowy jednak nie później nóź do dnia 31 maja 2016r. Stan istniejący 2.Opis oprogramowania, którego dane powinny zasilić odrębną bazę danych dla Zintegrowanego Systemu Informatycznego Dom 5 przeznaczonego do użytkowania dla Zarządu Lokali Miejskich. 2.1 Oprogramowanie - Miasto Łódź posiada licencję na oprogramowania Dom 5 autorstwa firmy SACER s.c w zakresie określonym w odrębnej Umowie - dla jednostek Administracji Zasobów Komunalnych realizujących zadania zarządzania nieruchomościami, stanowiącymi własność Gminy i Skarbu Państwa, a także nieruchomościami w zarządzie Gminy oraz poza zarządem Gminy, w których Gmina bądź Skarb Państwa posiada udział we współwłasności niepodzielnej. 2.2 Dane systemu składowane są w jednym zbiorze danych i zasilane poprzez poszczególne Administracje Zasobów Komunalnych w ramach odrębnie prowadzonych ksiąg rachunkowych. 3.W wyniku przeprowadzonego przetargu nieograniczonego w roku 2013r. Miasto Łódź zakupiło zintegrowane oprogramowanie DOM 5 składające się z następujących modułów ujętych w licencji: 1.Moduł Banki 2.Moduł Czynsze Lokali Mieszkalnych 3.Moduł Czynsze Lokali Użytkowych 4.Moduł FK 5.Moduł Internetowa Obsługa Kontrahenta 6.Moduł Kadry i Płace 7.Moduł Kasa 8.Moduł Koszty 9.Moduł Media 10.Moduł Obsługa Techniczna Nieruchomości 11.Moduł Pozostałą Sprzedaż 12.Moduł Rejestr VAT 13.Moduł Środki Trwałe 14.Moduł Windykacje 15.Moduł Zakup 16.Moduł Zasoby 17.Moduł Eksport do LIZ 18.Dostęp do wszystkich zakupionych modułów dla 500 użytkowników Utworzono wspólną bazę danych, którą obsługuje system DOM 5, na której pracuje 5 odrębnych podmiotów gospodarczych jakimi są Administracje Zasobów Komunalnych. Aby umożliwić pracę wszystkim Administracjom Zasobów Komunalnych dane zorganizowano w następujący sposób: - utworzoną wspólną ewidencję OSOBY; - utworzono wspólną ewidencję ZASOBY podzieloną na rejony (każda z Administracji Zasobów Komunalnych ma dostęp ograniczony uprawnieniami wyłącznie do swoich rejonów); - utworzono 5 księgowości głównych, które kompleksowo obsługują każdą z 5 AZK tzn. każda z księgowości korzysta ze skonfigurowanego wyłącznie dla siebie zestawu modułów (które są dostępne w ramach oprogramowania) i zawiera zestaw wyłącznie swoich zdarzeń gospodarczych do których nie ma dostępu z poziomu innych księgowości. 4.Wykonanie przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień autora oprogramowania. 5.Przedmiot zamówienia stanowić będzie konwersję danych w ramach posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania zintegrowanego DOM 5 wdrożonego w latach 2013/2015, którego twórcą jest firma SACER s.c. ul. Hryniewickiego17, 81-340 Gdynia. 6.Zamawiający nie posiada prawa do modyfikacji oprogramowania. 7.SACER s.c. ul. Hryniewickiego17, 81-340 Gdynia jest właścicielem praw autorskich do kodu źródłowego i tylko ta Spółka ma prawo ingerencji w ten kod, zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych. W związku z powyższym Zamawiający żąda złożenia oświadczenia przez przystępującego do przetargu Wykonawcy, iż oferowane usługi przez Wykonawcę nie spowodują utraty gwarancji oraz nie będą miały wpływu na zapisy umów gwarancyjnych zawartych pomiędzy Miastem Łódź a SACER s.c. 8.Zamawiający zastrzega - przy ocenie ofert weryfikacje oświadczeń. 1) o prawie modyfikowania kodów źródłowych oprogramowania DOM 5, do których prawa przysługują wspólnikom SACER s.c. ul. Hryniewickiego17, 81-340 Gdynia w zakresie niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia; 2) oświadczenia przez przystępującego do przetargu Wykonawcy, iż oferowane usługi przez Wykonawcę nie spowodują utraty gwarancji i rękojmi posiadanego przez Zamawiającego Oprogramowania DOM 5 oraz nie będą miały wpływu na postanowienia umów gwarancyjnych zawartych pomiędzy Miastem Łódź a SACER s.c. w zakresie dotyczącym Oprogramowania DOM 5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości 5000zł (słownie: pięć tysięcy złotych) - wadium nie jest wymagane na okres związania ofertą. 2.Wadium może też być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z póżn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze:65 1560 0013 2026 0003 5132 1004 w Getin Noble Bank SA Oddział w Łodzi z dopiskiem wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na usługę konwersji bazy danych nr sprawy OAZP.2710/15/2016. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY: 1.Wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą sumę 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie w jednej lub kilku następujących formach (do wyboru Wykonawcy): 1) pieniądzu na rachunek bankowy Łódzkiego Ośrodka Geodezji ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź o numerze: 65 1560 0013 2026 0003 5132 1004 w Getin Noble Bank SA Oddział w Łodzi, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z póżn. zm.). 2.Zabezpieczenie musi być wniesione przed podpisaniem umowy. W razie wniesienia przez Wykonawcę Zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pieniądzu, warunkiem podpisania umowy jest, aby kwota zabezpieczenia została zaksięgowana na rachunku bankowym Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 3.Koszty związane z wystawieniem zabezpieczenia należytego wykonania umowy ponosi Wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną