Przetargi.pl
przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli

Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Aleja Solidarności 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 62 277 47 , fax. 56 62 231 81
  • Data zamieszczenia: 2010-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli
    Aleja Solidarności 3 3
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 62 277 47, fax. 56 62 231 81
    REGON: 87123541500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcen-torun.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas dwóch edycji kursu dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki. 2. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji 3. Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg ustalonego harmonogramu. 4. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym niniejszej specyfikacji. 5. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. Od Wykonawcy wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć na terenie całego województwa kujawsko-pomorskiego, a także możliwość prowadzenia zajęć w weekendy oraz gotowość do prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie we wskazanym miejscu i terminie. Zamówienie składa się z części. Częścią jest każdy moduł. Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi: Cele kursu Cele ogólne : -Zachęcenie uczestników szkolenia do refleksji nad swoim warsztatem zawodowym -Zapoznanie uczestników ze współczesnymi światowymi tendencjami w kształceniu matematycznym dzieci -Wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania myślenia matematycznego dzieci Przewidywane efekty szkolenia: Podczas szkolenia uczestnik będzie miał możliwość wzbogacenia swojego warsztatu zawodowego w zakresie; -Wykorzystania gier i zabaw matematycznych do rozwijania umiejętności matematycznych dzieci, a także do realizacji zadań ogólnych szkoły -Rozwijanie myślenia twórczego dzieci -Strategii rozwiązywania zadań tekstowych -Rozwijania u dzieci sztuki rozwiązywania zadań tekstowych -Realistycznego nauczania matematyki -Strategii wykonywania obliczeń w pamięci -Rozwijania u dzieci zaradności arytmetycznej -Rozwijania u dzieci rozumienia systemu dziesiętnego -Rozwijania wyobraźni przestrzennej dzieci -Budowania u dzieci intuicji geometrycznej -Konstruktywistycznego podejścia do rozwijania umiejętności matematycznych uczniów Wymagania dotyczące opracowania scenariuszy zajęć: 1. zgodność treści zajęć z celami ogólnymi programu i celami szczegółowymi modułu, 2. dostosowanie struktury zajęć (zakres treści, ich logiczny układ, czas ich trwania) do celów programu, 3. celowość doboru metod i form pracy, 4. przydatność przewidywanych efektów szkolenia 5. zgodność treści szkolenia ze stanem aktualnej wiedzy teoretycznej i praktycznej na dany temat. Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na każdą z części wyodrębnionych w przedmiocie zamówienia. Postanowienia specyfikacji, zwłaszcza dotyczące oceny ofert i wymaganych dokumentów dotyczą każdej części. Zamawiający zastrzega sobie, że ani całość, ani część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przedstawiony scenariusz zajęć
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpcen-torun.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach