Przetargi.pl
Przygotowanie 10 cyfrowych animacji na podstawie 10 kopi cyfrowych obrazów

Gmina Zagórz ogłasza przetarg

  • Adres: 38-540 Zagórz, ul. 3 Maja
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 622 062 , fax. 134 622 062
  • Data zamieszczenia: 2019-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagórz
    ul. 3 Maja 2
    38-540 Zagórz, woj. podkarpackie
    tel. 134 622 062, fax. 134 622 062
    REGON: 37044077800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie 10 cyfrowych animacji na podstawie 10 kopi cyfrowych obrazów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu cyfrowej formy 10 tradycyjnych obrazów wraz z przygotowaniem tła dźwiękowego, oprogramowania, jednostek sterujących i ich instalacją. 4.2. Zamówienie będzie polegać w szczególności na: 4.2.1. Wykonaniu 10 animacji 2D / 3D na podstawie wyselekcjonowanych obrazów - kopie cyfrowe 8 obrazów są dostarczone przez Zamawiającego. 4.2.2. Wykonaniu ilustracji w formie cyfrowej lub tradycyjnej, zgodnej z realiami historycznymi, konfederaty barskiego na tle sztandaru na podstawie wytycznych zamawiającego. Ilustracja będzie wykorzystana jako podstawa do animacji dla jednego z 10 animowanych obrazów. 4.2.3. Wykonaniu jednej kopi cyfrowej obrazu "Modlitwa konfederatów" znajdującego się w zbiorach Towarzystwa Przyjaciół Lanckorony, w Lanckoronie, która posłuży jako podstawa do wykonania jednej z 10 animacji obrazów. 4.2.4. Dostarczeniu 10 plików z animacjami w bezstratnym cyfrowym formacie .avi , min 30 klatek na sekundę w rozdzielczości min 30 klatek na sekundę w rozdzielczości 1920x1080 lub 1080x1920 w zależności od obrazu. 4.2.5. Wykonanie zapętlonego tła muzycznego/dźwiękowego dla sali w której będą znajdować się animowane obrazy, zgodne z wytycznymi zamawiającego. 4.2.6. Dostarczenie tła muzycznego w formacie bezstratnym .wav. 4.2.7. Dostarczenie odtwarzaczy digital signage zgodnych z wytycznymi zamawiającego. 4.2.8. Dostosowanie formatu animacji oraz ich wgranie na dostarczone odtwarzacze digital signage. 4.2.9. Skonfigurowanie 9 odtwarzaczy digital signage do odtwarzania przygotowanych animacji zgodnie z wytycznymi zamawiającego. 4.2.10. Dostosowanie formatu tła dźwiękowego pod kątem dostarczonego odtwarzacza digital signage oraz jej wgranie na docelowy odtwarzacz. 4.2.11. Skonfigurowanie jednego odtwarzacza digital signage pod kątem odtwarzania animacji obrazu i tła dźwiękowego jednocześnie. Uwaga!!! Zamawiający w załączniku nr 2 przedkłada przykład animacji obrazów. Animacja przedłożona jest jedynie w celu poglądowym tak aby zobrazować wykonawcy specyfikę przedmiotu zamówienia oraz zamierzenia Zamawiającego w stosunku do finalnej wystawy obrazów. 4.3.Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ pn. Istotne warunki przedmiotu zamówienia. Niniejszy załącznik zawiera: 4.3.1. Koncepcję wystawy, 4.3.2. Minimalne parametry odtwarzacza, 4.3.3. Przykład animacji obrazów, 4.3.4. Kopie cyfrowe 8 obrazów. 4.4. Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79822500-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące zł i 00/100), 12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w rozdziale 12 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.2.1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach