Przetargi.pl
PRZYGOTOWANIA MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH, PRZEPROWADZENIA CERTYFIKOWANYCH SZKOLEŃ I ZAJĘĆ WARSZTATOWYCH ORAZ ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH REALIZOWANYCH W FORMIE PROJEKTOWEJ W RAMACH PROJEKTU „TWÓJ CERTYFIKAT NA PRZYSZŁOŚĆ” (UDA-POWR.03.01.00-00-K312/15), WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UE W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WIEDZA EDUKACJA ROZWÓJ, OŚ PRIORYTETOWA III: SZKOLNICTWO WYŻSZE DLA GOSPODARKI I ROZWOJU

Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Produkcji ogłasza przetarg

  • Adres: 02524 Warszawa, ul. Narbutta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 849 97 95 , fax. 22 849 94 34
  • Data zamieszczenia: 2019-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Produkcji
    ul. Narbutta 85
    02524 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 849 97 95, fax. 22 849 94 34
    REGON: 155400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYGOTOWANIA MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH, PRZEPROWADZENIA CERTYFIKOWANYCH SZKOLEŃ I ZAJĘĆ WARSZTATOWYCH ORAZ ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH REALIZOWANYCH W FORMIE PROJEKTOWEJ W RAMACH PROJEKTU „TWÓJ CERTYFIKAT NA PRZYSZŁOŚĆ” (UDA-POWR.03.01.00-00-K312/15), WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UE W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WIEDZA EDUKACJA ROZWÓJ, OŚ PRIORYTETOWA III: SZKOLNICTWO WYŻSZE DLA GOSPODARKI I ROZWOJU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest przygotowanie na rzecz Zamawiającego materiałów szkoleniowych oraz przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń, zajęć wykładowych/warsztatowych (192 h) i praktycznych/projektowych (384 h) na następujące tematy: • Ja w pracy – efektywne osiąganie celów zawodowych; • Kreatywne metody rozwiązywania problemów; • Kompetencje interpersonalne, autoprezentacja i wystąpienia publiczne; • Kierowanie zespołem interdyscyplinarnym; mających na celu podniesienie kompetencji około 60 studentów Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej z dwóch ostatnich semestrów studiów stacjonarnych pierwszego stopnia na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji (ZiIP). Projekt jest nastawiony na ułatwienie studentom wejścia na rynek pracy poprzez podnoszenie ich kompetencji, które są oczekiwane przez pracodawców od kandydatów do pracy. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujący sposób: 2.1. Zadanie I (wg wniosku Zadanie 2: Przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń i zajęć Warsztatowych) obejmuje działanie 1: Opracowanie materiałów szkoleniowych. Personel projektowy przygotuje szczegółowe sylabusy (wg wytycznych zawartych w Zał. Nr 9 do SIWZ: SYLABUSY - WYTYCZNE) kursów i zajęć praktycznych oraz opracuje materiały dydaktyczne - w wersji papierowej i elektronicznej - oraz multimedialne (wideo-szkolenia) dla każdego z ww. zagadnień. Wzmocnią one znacznie efekty szkoleń. Dla każdego z 4 ww. kursów Wykonawca przygotuje: ● sylabus tematu szczegółowy (opisujący cele, założenia, źródła i oczekiwane rezultaty); ● materiały szkoleniowe - w wersji papierowej i elektronicznej - dla każdego kursu, oparte na źródłach (nie mniej niż 10 pozycji źródłowych przynajmniej w 30% z okresu po 2015 r.); ● scenariusze zajęć warsztatowych i praktycznych (projekty studenckie); ● ankiety/testy badania bilansu kompetencji w postaci pre-testów, post-testów i testów egzaminacyjnych (warunkujących przyznanie certyfikatów); ● multimedialne wideo-szkolenia dla każdego kursu. Każdy kurs kończy się egzaminem/testem kompetencji - to podstawa do wystawienia certyfikatu ukończenia szkolenia/nabycia kwalifikacji zgodnego z par. 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z 3.02.2006 r. (Dz. U. Nr 31 poz. 216). Certyfikat taki ma istotną wartość dodaną dla absolwentów na rynku pracy. 2.2. Zadanie II (wg wniosku Zadanie 2: Przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych) obejmuje działanie 2: Przeprowadzenie szkoleń warsztatowych (wykładowych) 192 h. Edycja 3 (w okresie od 2.01 - 20.03.2019 r.) obejmuje 4 kursy: 1. Ja w pracy – efektywne osiąganie celów zawodowych; 2. Kreatywne metody rozwiązywania problemów; 3. Kompetencje interpersonalne, autoprezentacja i wystąpienia publiczne; 4. Kierowanie zespołem interdyscyplinarnym. Każdy kurs obejmuje 36 h lekcyjnych (45 min zajęcia + 15 min przerwa) w podziale na: ● Certyfikowane szkolenie w formie wykładowej/warsztatowej – 12 h; ● Zajęcia praktyczne, realizowane w formie projektowej – 24 h (opisane w zadaniu). Uczestnicy edycji zostaną podzieleni na 4 grupy studenckie (po około 15 osób). Łącznie odbędą się 4 kursy x 12 h = 48 h szkolnych dla jednej grupy studenckiej (łącznie zajęć wykładowych/warsztatowych dla 4 grup: 192 h). Szczegółowy harmonogram ww. zajęć będzie zaproponowany przez Wykonawcę. Ostateczna, wdrożeniowa wersja harmonogramu zostanie uzgodniona ze Zleceniodawcą. Zajęcia będą prowadzone przez trenerów, którzy przygotowali materiały szkoleniowe. Zajęcia będą prowadzone w sposób dostosowany do specyfiki grupy studentów takimi metodami Aktywizacyjnymi, jak: warsztaty, ćwiczenia, prezentacje, dyskusje, gry, case studies. Uczestnicy szkoleń otrzymają materiały szkoleniowe, zawierające treść wykładu i ćwiczenia oraz dostęp do multimedialnych materiałów. Realizacja zadania będzie udokumentowana: ● protokołem odbioru sylabusów i materiałów szkoleniowych dla każdego z kursów; ● listami obecności uczestników projektu na szkoleniu; ● dziennikiem zajęć. 2.3. Zadanie III (wg Wniosku – Zadanie 3: Przeprowadzenie zajęć praktycznych realizowanych w formie projektowej) Zajęcia praktyczne/projektowe są kontynuacją szkoleń w formie wykładów/warsztatów. Zrealizowane będą 4 kursy zajęć x 24 h = 96 h dla każdej grupy studenckiej (łącznie zajęć praktycznych/projektowych dla 4 grup – 384 h).W ramach każdej grupy powstaną zespoły projektowe (4 – 5 osób/zespół). Harmonogram zajęć zaproponuje Wykonawca, adekwatnie do części warsztatowej. Zajęcia prowadzą trenerzy, jak w zadaniu poprzednim. Zajęcia praktyczne będą prowadzone w formie projektowej. Wyniki będą omawiane przez trenera z całą grupą. Uczestnicy otrzymają materiały i scenariusze zajęć projektowych. Na koniec każdego kursu będzie przeprowadzony egzamin/test kompetencji – stanowiący podstawę do wystawienia certyfikatu ukończenia szkolenia/nabycia kwalifikacji. Realizacja zadania będzie udokumentowana przez Wykonawcę: • listami obecności uczestników; • dziennikami zajęć; • pre-testami, post-testami i testem egzaminacyjnym. Ww. zajęcia praktyczne (projektowe) będą realizowane w ramach kursów: 1) Ja w pracy – efektywne osiąganie celów zawodowych. 2) Kreatywne metody rozwiązywania problemów. 3) Kompetencje interpersonalne, autoprezentacja i wystąpienia publiczne. 4) Kierowanie zespołem interdyscyplinarnym. Do ww. kursów zostaną przeprowadzone: • pre-testy, • post-testy; • testy egzaminacyjnych (będące podstawą przyznania certyfikatów); a opracowane przez Wykonawcę na tej podstawie sprawozdania (w wersjach papierowej i elektronicznej) z ww. testów zostaną przekazane Zleceniodawcy na koniec każdego kursu. Preferowane przez Zamawiającego terminy realizacji zajęć to piątki, weekendy oraz godziny popołudniowe w tygodniu roboczym. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ, a wzór umowy określa Załącznik Nr 8 do SIWZ. Odbiór usług w ramach poszczególnych etapów zamówienia zostanie udokumentowany protokołami częściowymi, sporządzanymi po zakończeniu każdego etapu oraz protokołem końcowym sporządzonym po zakończeniu przedmiotu zamówienia, w oparciu o wzór określony stosownie do Zadania I w Załączniku Nr 8a; do Zadania II i III Załączniku Nr 8b, 8c do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby faktury za wykonanie usług były wystawiane przez Wykonawcę w terminach powiązanych z odbiorami częściowymi lub końcowymi poszczególnych usług, określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, jednak nie później, niż 29 marca 2019 r. 5. Płatności będą dokonywane w terminie 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany w umowie rachunek bankowy Wykonawcy. 6. Wykonawca może w ciągu jednego dnia prowadzić równolegle (maksymalnie) do czterech zajęć (wykładów/warsztatów i/lub praktycznych/projektowych) po 8 godzin każde dla czterech grup (po około 15 osób) w czterech salach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 3 000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo– kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.). 3. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. KONTO ZAMAWIAJĄCEGO: Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy 81 1240 1053 1111 0000 0500 5664 Pekao SA O/Warszawa z podaniem tytułu: „wadium w przetargu nieograniczonym na przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych oraz zajęć praktycznych, realizowanych w formie projektowej w ramach projektu „Twój certyfikat na przyszłość”, (UDA-POWR.03.01.00-00-K312/15), współfinansowanego ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, oś priorytetowa III: Szkolnictwo Wyższe dla Gospodarki i Rozwoju. Nr postępowania Nr 1/2019/WIP -IOSP 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz cenowy oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 2 do SIWZ, zawierający łączne wynagrodzenie za przedmiot zamówienia Wykonawcy („Wynagrodzenie”). b) Wynagrodzenie w formularzu powinno być podane w złotych polskich, w kwotach netto oraz brutto (powiększone o należny podatek VAT). c) Harmonogram zajęć, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ wraz z opisem wymagań Wykonawcy do poszczególnych sal (jeśli są). d) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu, przygotowane zgodnie z Rozdziale 7 SIWZ. e) Projekt umowy parafowany przez Osobę uprawnioną jako akceptacja ogólnych warunków umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach