Przetargi.pl
Przygotowane i opracowanie decyzji o warunkach zabudowy, lokalizacji inwestycji celu publicznego obszarów dla których nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego- gmina Oleśnica w roku 2011.

Gmina Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. 11- go Listopada 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3140215 , fax. 071 3140204
  • Data zamieszczenia: 2010-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oleśnica
    ul. 11- go Listopada 24 24
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3140215, fax. 071 3140204
    REGON: 93193479100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowane i opracowanie decyzji o warunkach zabudowy, lokalizacji inwestycji celu publicznego obszarów dla których nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego- gmina Oleśnica w roku 2011.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowane i opracowanie decyzji o warunkach zabudowy, lokalizacji inwestycji celu publicznego obszarów dla których nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego- gmina Oleśnica w ilości nie przekraczającej 500 szt decyzji w okresie obowiązywania umowy. 2. Zamówienie - opracowanie do 500 szt decyzji w okresie obowiązywania umowy w zakresie: 1) Oceny kompletności wniosku o wydanie decyzji o warunkach zabudowy, lokalizacji inwestycji celu publicznego (zgodnie z Ustawą o zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami szczegółowymi) lub wniosku o zatwierdzenie projektu podziału nieruchomości - w porozumieniu z Zamawiającym. 2) Oceny możliwości wydania decyzji o warunkach zabudowy bądź lokalizacji inwestycji celu publicznego (zgodnie z Ustawą o zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami szczegółowymi) na podstawie: a) treści wniosku inwestora, b) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, rejestru obowiązujących planów i uchwał otwierających prace planistyczne, programów, c) rejestru terenów objętych niektórymi formami ochrony przyrody, d) rejestru zabytków, e) rejestru decyzji o warunkach zabudowy, wskazań lokalizacyjnych i pozwoleń na budowę oraz decyzji zatwierdzających projekty podziałów, f) map ewidencji gruntów lub rejestru gruntów (sprawdzenie rodzaju użytków) oraz uzyskanych wcześniej zgód na zmianę przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze, g) innych opracowań i przepisów, 3) Analizy wniosku inwestora, dokumentacji studium uikzpg, dokumentacji postępowania w sprawie oceny oddziaływania inwestycji na środowisko i otrzymanej dokumentacji geodezyjno-kartograficznej. 4) Wizji w terenie, opracowanie roboczej inwentaryzacji urbanistycznej i ew. inwentaryzacji sieci, uzupełnienie materiałów wyjściowych: a) obowiązujące mpzp dla terenów sąsiednich, b) rejestr obiektów i terenów objętych ochroną konserwatorską, c) rejestr udokumentowanych złóż surowców, d) zasięg terenów zalewowych, e) rejestr terenów ograniczonego użytkowania, f) rejestr stref ochronnych ujęć wód, g) inne w zależności od lokalizacji i charakteru planowanej inwestycji. 5) Opracowanie projektu decyzji o warunkach zabudowy lub lokalizacji inwestycji celu publicznego i przekazanie projektu decyzji wraz z pełną dokumentacją Zamawiającemu, a) wprowadzanie do decyzji uwag zawartych w postanowieniach organów uzgadniających. 6) Ustalenie i powiadomienie stron zainteresowanych postępowaniem lokalizacyjnym- Zamawiający przy udziale Wykonawcy. 7) Usunięcie niezgodności stwierdzonych przez odpowiedni organ administracyjny przy odwołaniu inwestora od wydanej decyzji - Wykonawca przy udziale Zamawiającego. 8) Inne czynności niezbędne do wykonania w celu sporządzenia projektu decyzji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olesnica.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach