Przetargi.pl
Przycięcie i wycięcie drzew rosnących na terenie dzielnicy Górna w Łodzi

Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 93-590 Łódź, Al. Politechniki 32
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 638-56-57 , fax. 042 638-56-23
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Górna
    Al. Politechniki 32 32
    93-590 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 638-56-57, fax. 042 638-56-23
    REGON: 69291447007
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przycięcie i wycięcie drzew rosnących na terenie dzielnicy Górna w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przycięcie i wycięcie drzew rosnących na terenie dzielnicy Górna w Łodzi. 2. Miejsce i zakres prac do wykonania przedstawiono w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej specyfikacją. 3. Zakres prac obejmuje: Zadanie 1: Przycięcie i wycięcie drzew w pasach drogowych dróg wewnętrznych: - przycięcie 256 szt. drzew - wycięcie 12 szt. drzew - wycięcie 5 m2 krzewów - przycięcie, wycięcie interwencyjne 300 szt. drzew Zadanie 2: Przycięcie i wycięcie drzew oraz nasadzenia zamienne na nieruchomościach niezabudowanych przejętych w zarządzanie przez Referat Komunalny: - przycięcie 1060 szt. drzew - wycięcie 74 szt. drzew - nasadzenia zamienne 20 szt. drzew - przycięcie, wycięcie interwencyjne 530 szt. drzew 4. Wymagania zamawiającego w odniesieniu do przycięcia drzew: - przycięcie należy wykonać w oparciu o tabele przycięć drzew - odcięte gałęzie i konary muszą być wywiezione w terminie 48 godzin po ich odcięciu. 5. Wymagania dotyczące wycięcia drzew: - wycięcie musi być wykonane ściśle z informacjami wymienionymi w tabeli wycięć drzew w oparciu o decyzje wydane przez Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Łodzi. - wycięcie musi być wykonane tuż przy powierzchni gruntu, - ścięte drzewa muszą być wywiezione w terminie do 48 godzin po ich wycięciu, 6. Wymagania dotyczące nasadzeń zamiennych: - materiałem nasadzeniowym muszą być sadzonki pochodzące z uprawy kontenerowej, o dobrze wykształconych systemach korzeniowych i koronach w przypadku drzew liściastych o obwodach pnia ni mniejszych niż 12 cm w przypadku drzew iglastych o wysokości nie mniejszej niż 1,5 m. Drzewka muszą być wolne od chorób szkodników, - drzewka muszą być sadzone w doły o wymiarach 50x50x50 cm, zaprawionych całkowicie ziemią urodzajną, po posadzeniu należy je podlać, uformować miskę wypełnić ją korą i uformować kopczyk, - drzewko należy przymocować co najmniej do dwóch palików, - po wykonaniu nasadzeń wykonawca sporządzi mapkę z zaznaczoną lokalizacją drzewek oraz podaniem ich gatunków, - dopuszcza się gatunki drzew wykształcające małe korony w wieku dorosłym np. jabłonie ozdobne, wiśnie ozdobne lub kuliste, klony kuliste itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772115007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem dopuszczenia do przetargu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy czterysta złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: a) doświadczenie: warunek spełnią wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali należycie minimum trzy usługi polegające na korekcie koron, wycięciu drzew i wykonywaniu nasadzeń drzew o wartości łącznej minimum 300.000 zł (brutto) i posiadający dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie b) potencjał kadrowy: dysponują osobami do wykonania zamówienia: minimum 5 pilarzami, minimum 2 ogrodników w tym 1 osobą z uprawnieniami do pracy na wysokości. c) potencjał techniczny: dysponują następującymi wymaganymi narzędziami i urządzeniami: - podnośnik - min. 2 szt., - rębak - min. 2 szt., - samochód ciężarowy - min. 2 szt. 3. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia / nie spełnia. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy spełniają łącznie wszyscy wykonawcy; warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy spełnia każdy z wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1). aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3). zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia do oferty należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1). wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców, 2). dokumenty potwierdzające, że wszystkie usługi wymienione w w/w wykazie zostały wykonanie należycie, 3). wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 4). pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, jeśli dotyczy, 5). wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, 6). pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, jeśli dotyczy. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 3 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach