Przetargi.pl
Przewozy uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli wraz z opieką na terenie Gminy Rakoniewice na podstawie biletów miesięcznych

Gmina Rakoniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 62-067 Rakoniewice, Osiedle Parkowe
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. -, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rakoniewice
    Osiedle Parkowe 1
    62-067 Rakoniewice, woj. wielkopolskie
    tel. -, , fax. -
    REGON: 63125932400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakoniewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewozy uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli wraz z opieką na terenie Gminy Rakoniewice na podstawie biletów miesięcznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: przewóz uczniów wraz z opieką do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Jabłonnie, Szkoły Podstawowej w Rakoniewicach, Przedszkola w Rakoniewicach, Zespołu Przedszkolno-Szkolnego w Rostarzewie, Zespołu Przedszkolno-Szkolnego w Ruchocicach działających na terenie Gminy Rakoniewice na podstawie imiennych biletów miesięcznych z ulgą 49% w związku z przysługującymi uprawnieniami na podstawie art. 5a w zw. z art. 4 ust. 6 i art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1992r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 295) w okresie od 1września 2020 do 31grudnia 2020 r. Wykonawca zrealizuje dowozy i odwozy na wyznaczonych trasach, z pierwszeństwem przejazdu uczniów na podstawie biletów miesięcznych. Zamawiający wymaga, aby przewozy szkolne realizowane były na trasach komunikacyjnych wg rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikających z planu lekcji, który będzie realizowany w okresie obowiązywania umowy. Planowane godziny przyjazdu i odjazdu zostały określone w tabeli nr 2 w SIWZ przedstawiającej proponowane trasy dowozów. Zamawiający wymaga, aby rozkłady jazdy na liniach komunikacyjnych w obrębie Gminy Rakoniewice były tak skonstruowane, aby umożliwiły uczniom także transport na rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, egzaminy itp. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni realizacji innego niż ustalony rozkład jazdy po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy... Ceny biletów winny uwzględniać uprawnienia dzieci do zniżek i ulg wynikających ze stosownych przepisów, o których mowa powyżej. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) realizację w dni nauki szkolnej usługi „Przewozu uczniów wraz z opieką do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Rakoniewice na podstawie biletów miesięcznych”. b) przywozy uczniów do szkół i przedszkola, o których mowa powyżej działających na terenie Gminy Rakoniewice z miejsca zamieszkania (z przystanków wskazanych przez zamawiającego) do siedziby szkół, zgodnie z załączoną w SIWZ tabelą nr 1 oraz odwiezienie ich do miejsca zamieszkania (do przystanków wskazanych przez zamawiającego) po zajęciach szkolnych. c) Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić autobus zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 60 minut. d) Wykonawca jest zobowiązany przyjąć, zaakceptować i wypełnić następujące warunki wykonania zamówienia, dotyczące bezpieczeństwa transportu dzieci przewozami szkolnymi:1) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 roku Prawo przewozowe (tekst jednolity Dz.U.2020.8 t.j. z dnia 2020.01.03); 2) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U.2020.110 t.j. z dnia 2020.01.24 ze zm.). e) Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć autobusy, którymi realizowane jest zamówienie oraz pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. f) Środki transportu przeznaczone do przewozu muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne, muszą być utrzymywane w należytej czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej pojazdów. g) Dowozy i odwozy będą realizowane na podstawie imiennych miesięcznych biletów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego: 20 9081 0006 0000 1544 2000 0015, przed terminem otwarcia ofert. 5. Wadium wniesione w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240)., należy w oryginale złożyć osobno zapakowane w pok. 4 w siedzibie Zamawiającego w w/w terminie, a do oferty należy dołączyć potwierdzoną kopię dokumentu. 6. Uwaga: dokument gwarancji, poręczeń winien zawierać wyszczególnione aktualne przesłanki zapłaty kwoty wadium Zamawiającemu (utraty wadium przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni ten warunek, jeśli wykaże, że: a) posiada licencję o której mowa, w art. 5 ustawy z dnia 06.09.2001 roku o transporcie drogowym tj. (Dz.U.2019.2140 t.j. z dnia 2019.11.06 z późniejszymi zmianami) udzieloną na okres obejmujący termin wykonania zamówienia, tj. do 31.12.2020 roku. b) certyfikat kompetencji w krajowym transporcie drogowym osób wystawiony dla przynajmniej jednej z osób zarządzających Firmą Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii), podpisane przez osobę figurującą we właściwym rejestrze (lub innym dokumencie) jako posiadająca uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii). 4. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią wzoru umowy. 5. Dodatkowo, jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy, zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w osobną teczkę. Niedopełnienie warunku skutkuje jawnością całej oferty. 6. Oferta musi być sporządzona pisemnie, w języku polskim, czytelnie oraz podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z wymogami ustawowymi. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci elektronicznej. 7. Zamawiający zaleca, aby podpisy złożone na formularzu ofertowym umożliwiały identyfikację osób, które złożyły podpisy, np. będzie uzupełniony pieczątką imienną. 8. Oświadczenia składane wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginałów, pozostałe oświadczenia i dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 9. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa pkt V.5.2.SIWZ składa: a) w zakresie pkt.V.5.2.c) SIWZ składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; b) w zakresie pkt. V.5.2.a), V.5.2.b)SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. c) Dokumenty, o których mowa w pkt a) i b) 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w ust. b) 1), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach