Przetargi.pl
Przewozy szkolne w ramach regularnej komunikacji zbiorowej w okresie od 1 września 2020 r. do 30 czerwca 2021 r. na terenie Gminy Stepnica

Gmina Stepnica ogłasza przetarg

  • Adres: 72-112 Stepnica, ul. Kościuszki
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 188 521 , fax. 914 188 580
  • Data zamieszczenia: 2020-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stepnica
    ul. Kościuszki 4
    72-112 Stepnica, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 188 521, fax. 914 188 580
    REGON: 81168433800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stepnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewozy szkolne w ramach regularnej komunikacji zbiorowej w okresie od 1 września 2020 r. do 30 czerwca 2021 r. na terenie Gminy Stepnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługowego przewozu dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym. Przedmiotem zamówienia są przewozy dzieci, do Szkoły Podstawowej im. ks. J. Twardowskiego w Racimierzu, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego im. Konstantego Maciejewicz w Stepnicy w roku szkolnym 2020/2021 łącznie z zapewnieniem im opieki w trakcie przewozu w dni zajęć szkolnych. Przewozy obejmują wyjazd ze wskazanego przez zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą, przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, oraz odwiezienie uczniów po zajęciach do miejscowości w których mieszkają. Wyszczególnienie tras i godzin dowozu i odwozu do szkół oraz liczbę uczniów przedstawia harmonogram przewozów szkolnych na terenie Gminy Stepnica od 1 września 2020 r. do 30 czerwca 2021 r. stanowiący załącznik nr 1a do specyfikacji. Wykonawca świadczyć będzie usługi własnymi środkami lokomocji, które spełniają wszelkie wymogi do przewozu dzieci. Dowóz realizowany musi być co najmniej 2 autobusami rano jak i w godzinach popołudniowych. Wykonawca zapewni min. 2 kierowców posiadających stosowne uprawnienia. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez zamawiającego. Przewóz realizowany będzie w oparciu o utworzone przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego linie komunikacji regularnej – komercyjnej z pierwszeństwem przejazdu uczniów. Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono miejsca siedzące. Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone w sposób umożliwiający uczniom przejazd z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej oraz powrót do miejsca zamieszkania w dni nauki szkolnej przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób, a także dostosowaniu liczby kursów oraz pojemności (liczby miejsc) pojazdów na poszczególnych trasach do ilości przewożonych osób. Szczegółowy opis tras z ilością dowożonych osób stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych dzieci w poszczególnych kierunkach odwozu i dowozu. W przypadku awarii autobusu/autobusów Wykonawca zapewnia niezwłocznie (maksymalnie do 1 godziny) transport zastępczy spełniający wymagania określone w niniejszej SIWZ. W przypadku niemożności zrealizowania transportu zastępczego w w/w. czasie, Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym Zamawiającego oraz zorganizuje przewóz przez inny podmiot na swój koszt. Zastępczy przewóz przez inny podmiot na koszt Wykonawcy może być również zorganizowany przez Zamawiającego. Przekroczenie ww. terminu bez względu na to kto zrealizował przewóz zastępczy, jest podstawą do uznania, iż Wykonawca nie wykonał bądź nienależycie wykonał swoje zobowiązanie. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. Wykonawca zapewni pełną obsługę, opiekę nad dziećmi w postaci osób odpowiedzialnych za zapewnienie opieki nad dowożonymi dziećmi. Kierowca autobusu nie może jednocześnie sprawować opieki nad dziećmi. Wykonawca zapewni minimum 2 osoby odpowiedzialne za kompleksową opiekę nad dziećmi podczas dowozu oraz odwozu (po min. 1 osobie w każdym autobusie). Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zapewnieniem należytej opieki podczas wykonania usługi (koszty zatrudnienia opiekunów). Przewóz dzieci na poszczególnych trasach odbywał się będzie na podstawie indywidualnych biletów miesięcznych. Szczegółowy zakres określają następujące załączniki do SIWZ: Harmonogram przewozów szkolnych na terenie Gminy Stepnica od 1 września 2020 r. do 30 czerwca 2021 r. stanowiący – załącznik nr 1a do SIWZ Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy konkretnych elementów, wyrobów lub określenia (parametry techniczne) sugerujące wyroby, elementy konkretnych firm, producentów, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania elementów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040) : czynności związane z prowadzeniem autobusu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1 Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentu licencji lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie transportu drogowego minimum na teren województwa Zachodniopomorskiego na podstawie art.5 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 roku, poz. 2140) Termin ważności licencji lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie transportu drogowego musi obejmować okres realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: świadczenie grupa kapitałowa, formularz ofertowy Numer sekcji: III Punkt: 3,4,5,6,7 Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ogłoszeniu i pkt 1 lit. b SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w ogłoszeniu i pkt 1 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ogłoszeniu i pkt. 1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach