Przetargi.pl
Przewozy szkolne uczniów na terenie Gminy Bojadła w roku szkolnym 2013/2014

Gmina Bojadła ogłasza przetarg

  • Adres: 66-130 Bojadła, ul. Sulechowska 35
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3523332 , fax. 068 3523346
  • Data zamieszczenia: 2013-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bojadła
    ul. Sulechowska 35 35
    66-130 Bojadła, woj. lubuskie
    tel. 068 3523332, fax. 068 3523346
    REGON: 97077059200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojadla.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewozy szkolne uczniów na terenie Gminy Bojadła w roku szkolnym 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja transportu uczniów do placówek oświatowych położonych na terenie Gminy Bojadła w roku szkolnym 2013/2014 - do szkoły i ze szkoły. Przedmiotem zamówienia zgodnie z art. 17 pkt 3 ustawy o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256 poz. 2572 ze zm.). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przewóz (dowozy i odwozy) uczniów uczęszczających na zajęcia tj.: a) do Gimnazjum im. Jana Pawła II w Bojadłach przy ulicy Szkolnej 1, b) do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Bojadłach przy ulicy Szkolnej 1, c) do Przedszkola Samorządowego przy ulicy Sulechowskiej 39 w Bojadłach. 3. Przewóz uczniów odbywać się będzie zgodnie z organizacją roku szkolnego zawartą w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektorów szkół. 4. Przewidywana liczba przewożonych uczniów do placówek oświatowych wynosi 153 (73 uczniów do Gimnazjum, 50 uczniów do Szkoły Podstawowej, 30 uczniów do Przedszkola Samorządowego) i została ustalona na dzień publikacji ogłoszenia o Zamówieniu. Zamawiający zastrzega, że może on ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. Szczegóły stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601720004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugbojadla/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach