Przetargi.pl
Przewozy dzieci i młodzieży z terenu gminy Domaszowice do i z placówek oświatowych

Gmina Domaszowice ogłasza przetarg

  • Adres: 46-146 Domaszowice, ul. Główna
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 108 250 , fax. 774 108 250
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Domaszowice
    ul. Główna 26
    46-146 Domaszowice, woj. opolskie
    tel. 774 108 250, fax. 774 108 250
    REGON: 53141313600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.domaszowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewozy dzieci i młodzieży z terenu gminy Domaszowice do i z placówek oświatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia są: Zadanie 1 - Przewozy dzieci i młodzieży z terenu gminy Domaszowice do i ze szkół podstawowych łącznie z zapewnieniem opieki nad dziećmi i młodzieżą w czasie drogi do i z placówek oświatowych. Zadanie 2 – Przewóz dzieci z terenu gminy Domaszowice do i z Publicznego Przedszkola w Domaszowicach łącznie z zapewnieniem opieki nad dziećmi w czasie drogi do i z placówki oświatowej. Zadanie 3 - Przewozy dzieci i młodzieży (niepełnosprawnych) z terenu gminy Domaszowice do i z placówek oświatowych łącznie z zapewnieniem opieki nad dziećmi i młodzieżą w czasie drogi do i z placówek oświatowych. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 3 do SIWZ. 3.3 Przewozy odbywać się będą w dni nauki w szkołach i funkcjonowania przedszkola, w okresie od 01 września 2019 r. do 30 czerwca 2020 r., ilość dni nauki w okresie realizacji zamówienia: ok. 181 dni. 3.4 Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe (szkoły, przedszkole): Zadanie 1 - Szkołę Podstawową w Domaszowicach, Szkołę Podstawową w Polkowskiem, Zadanie 2 - Publiczne Przedszkole w Domaszowicach, Zadanie 3 - Zespół Szkół Specjalnych w Namysłowie. 3.5 Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 60130000-8 (Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób) Dodatkowe kody CPV: 60170000-4 (Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą) 85312110-3 (Usługi opieki dziennej nad dziećmi) 34980000-0 (Bilety przewozowe) 3.6 Wykonawca świadczyć będzie usługi środkami lokomocji, które spełniają wszelkie wymogi do przewozu dzieci i młodzieży zawarte w obowiązujących przepisach prawa – wytyczne dla zadania 1 i 2. Wykonawca świadczyć będzie usługi środkami lokomocji, które spełniają wszelkie wymogi do przewozu dzieci i młodzieży (niepełnosprawnych) zawarte w obowiązujących przepisach prawa – wytyczne dla zadania 3. 3.7 Pojazdy muszą posiadać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych dzieci i młodzieży muszą być w pełni sprawne oraz powinny posiadać, zgodnie z obowiązującymi przepisami odpowiednie oznakowanie pojazdu do przewozu dzieci i młodzieży, a dla zadania 3 oznakowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych. Pojazdy wykonujące usługę muszą posiadać ubezpieczenie OC i NW oraz aktualny przegląd techniczny. 3.8 Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania przeszkolonym i wykwalifikowanym personelem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, gwarantującym wykonywanie usług z należytą starannością. 3.9 Wykonawca, we własnym zakresie i na własny koszt, zobowiązany jest do:  zabezpieczenia odpowiednich środków transportu (busów, autobusów) wraz z kierowcami ,  zapewnienia punktualnych i zgodnych z harmonogramem przewozów dzieci i młodzieży,  zapewnienia należytej opieki podczas wykonania usług - osób odpowiedzialnych za kompleksową opiekę nad dziećmi i młodzieżą podczas przewozów (kierowcy nie mogą jednocześnie sprawować opieki nad dziećmi i młodzieżą),  dostarczenia biletów miesięcznych dla przewożonych dzieci i młodzieży. 3.10 Składający oferty Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. 3.11 Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ wraz z jej załącznikami, wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonywanie usług. 3.12 Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań (np. wizyta w miejscu realizacji usługi, objechanie trasy) w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania umowy. 3.13 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i ofercie. 3.14 Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Za część należy rozumieć każde z zadań, czyli postępowanie zostało podzielone na 3 części. 3.15 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3.16 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy. 3.17 Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 3.18 Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 3.19 W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale Podwykonawców, należy wpisać w formularzu „nie dotyczy” lub inne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału Podwykonawcy. 3.20 Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podstawie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 3.21 Miejsce realizacji zamówienia: teren gminy Domaszowice oraz gminy Namysłów. 3.22 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: osoby wykonujące funkcję (kierowcy pojazdów, osoby pełniące opiekę nad przewozem dzieci i młodzieży oraz osób niepełnosprawnych), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję/zezwolenie na wykonanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.. U. z 2019 r., poz.58 z poźn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące Wykonawcę. 3. Cennik biletów miesięcznych (załącznik nr 4 do oferty) - dla zad. 1 i/lub 2. 4. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia dokumenty wymienione w pkt 6.7.2 a), b), c) i d) SIWZ dotyczące Podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonywanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach