Przetargi.pl
Przewóz uczniów z terenu Siemianowic Śląskich do szkół oraz placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opiekuna

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
  • Data zamieszczenia: 2020-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
    REGON: 00051587900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewóz uczniów z terenu Siemianowic Śląskich do szkół oraz placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opiekuna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów z terenu Siemianowic Śląskich do szkół oraz placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opiekuna. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dziesięć (10) Części: 2.1. Część 1 zamówienia – Trasa 1. 2.1.1. Przedmiotem Części 1 zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe (jednolity tekst Dz. U. z 2020 r., poz. 910) do/z: Zespołu Szkół Specjalnych w Siemianowicach Śląskich, ul. Myśliwiecka 6; Szkoły Podstawowej Nr 11 w Siemianowicach Śląskich, ul. Słowackiego 5. 2.1.2. Kod CPV: 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 2.1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 1 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 4a do SIWZ oraz we Wzorze umowy (Dodatek nr 3 do SIWZ). 2.1.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy (Dodatek nr 3 do SIWZ). 2.1.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 2.1.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2.1.7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia podobne w odniesieniu do Części 1 udzielone zostaną w przypadku: 2.1.7.1. wyczerpania kwoty o której mowa w §5 ust.1 umowy w terminie jej obowiązywania, 2.1.7.2. zwiększenia liczby dzieci przewożonych na trasie w trakcie roku szkolnego, ponad liczbę miejsc w pojeździe, 2.1.7.3. w przypadku wydłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej. Zamówienia podobne zostaną udzielone po przeprowadzeniu postępowania w trybie z wolnej ręki, na warunkach ustalonych podczas negocjacji z wykonawcą, a ich wartość nie przekroczy 10 % wartości zamówienia podstawowego. 2.2. Część 2 zamówienia – Trasa 2. 2.2.1. Przedmiotem Części 2 zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe (jednolity tekst Dz. U. z 2020 r., poz. 910) do/z: Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Chorzowie, ul. Czysta 7; Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Chorzowie, ul. 3 Maja 16, Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Niebieski Zakątek” z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi w Chorzowie, ul. Opolska 21. 2.2.2. Kod CPV: 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 2.2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 2 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 4b do SIWZ oraz we Wzorze umowy (Dodatek nr 3 do SIWZ). 2.2.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy (Dodatek nr 3 do SIWZ). 2.2.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 2.2.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2.2.7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia podobne w odniesieniu do Części 2 udzielone zostaną w przypadku: 2.2.7.1. wyczerpania kwoty o której mowa w §5 ust.1 umowy w terminie jej obowiązywania, 2.2.7.2. zwiększenia liczby dzieci przewożonych na trasie w trakcie roku szkolnego, ponad liczbę miejsc w pojeździe, 2.2.7.3. w przypadku wydłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej. Zamówienia podobne zostaną udzielone po przeprowadzeniu postępowania w trybie z wolnej ręki, na warunkach ustalonych podczas negocjacji z wykonawcą, a ich wartość nie przekroczy 10 % wartości zamówienia podstawowego. 2.3. Część 3 zamówienia – Trasa 3. 2.3.1. Przedmiotem Części 3 zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe (jednolity tekst Dz. U. z 2020 r., poz. 910) do/z Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Katowicach, ul. Gościnna 8; Szkoły Podstawowej Nr 6 Specjalnej w Katowicach, ul. Zamkowa 2A. 2.3.2. Kod CPV: 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 2.3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 3 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 4c do SIWZ oraz we Wzorze umowy (Dodatek nr 3 do SIWZ). 2.3.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy (Dodatek nr 3 do SIWZ). 2.3.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 2.3.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2.3.7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia podobne w odniesieniu do Części 3 udzielone zostaną w przypadku: 2.3.7.1. wyczerpania kwoty o której mowa w §5 ust.1 umowy w terminie jej obowiązywania, 2.3.7.2. zwiększenia liczby dzieci przewożonych na trasie w trakcie roku szkolnego, ponad liczbę miejsc w pojeździe, 2.3.7.3. w przypadku wydłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej. Zamówienia podobne zostaną udzielone po przeprowadzeniu postępowania w trybie z wolnej ręki, na warunkach ustalonych podczas negocjacji z wykonawcą, a ich wartość nie przekroczy 10 % wartości zamówienia podstawowego. 2.4. Część 4 zamówienia – Trasa 4. 2.4.1. Przedmiotem Części 4 zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe (jednolity tekst Dz. U. z 2020 r., poz. 910) do/z Szkoły Podstawowej nr 39 Specjalnej w Katowicach, ul. Ścigały 17, Szkoły Podstawowej nr 55 Specjalnej w Katowicach ul. Bednorza 13. 2.4.2. Kod CPV: 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 2.4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 4 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 4d do SIWZ oraz we Wzorze umowy (Dodatek nr 3 do SIWZ). 2.4.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy (Dodatek nr 3 do SIWZ). 2.4.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 2.4.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2.4.7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia podobne w odniesieniu do Części 4 udzielone zostaną w przypadku: 2.4.7.1. wyczerpania kwoty o której mowa w §5 ust.1 umowy w terminie jej obowiązywania, 2.4.7.2. zwiększenia liczby dzieci przewożonych na trasie w trakcie roku szkolnego, ponad liczbę miejsc w pojeździe, 2.4.7.3. w przypadku wydłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej. Zamówienia podobne zostaną udzielone po przeprowadzeniu postępowania w trybie z wolnej ręki, na warunkach ustalonych podczas negocjacji z wykonawcą, a ich wartość nie przekroczy 10 % wartości zamówienia podstawowego. 2.5. Część 5 zamówienia – Trasa 5. 2.5.1. Przedmiotem Części 5 zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe (jednolity tekst Dz. U. z 2020 r., poz. 910) do/z Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej, ul. Swobodna 59. 2.5.2. Kod CPV: 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 2.5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 5 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 4e do SIWZ oraz we Wzorze umowy (Dodatek nr 3 do SIWZ). 2.5.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy (Dodatek nr 3 do SIWZ). 2.5.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 2.5.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2.5.7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia podobne w odniesieniu do Części 5 udzielone zostaną w przypadku: 2.5.7.1. wyczerpania kwoty o której mowa w §5 ust.1 umowy w terminie jej obowiązywania, 2.5.7.2. zwiększenia liczby dzieci przewożonych na trasie w trakcie roku szkolnego, ponad liczbę miejsc w pojeździe, 2.5.7.3. w przypadku wydłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej. Zamówienia podobne zostaną udzielone po przeprowadzeniu postępowania w trybie z wolnej ręki, na warunkach ustalonych podczas negocjacji z wykonawcą, a ich wartość nie przekroczy 10 % wartości zamówienia podstawowego. 2.6. Część 6 zamówienia – Trasa 6. 2.6.1. Przedmiotem Części 6 zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe (jednolity tekst Dz. U. z 2020 r., poz. 910) do/z Niepublicznej Specjalnej Szkoły Podstawowej „Arka Noego” w Katowicach, ul. Gromadzka 59; Niepublicznego Przedszkola i Szkoły Podstawowej „Wesołe Słoneczka” z oddziałami integracyjnymi w Katowicach, ul. Hetmańska 7; aAcademy Niepublicznej Integracyjnej Szkoły Podstawowej z oddziałami specjalnymi w Katowicach ul. Zielonogórska 1. 2.6.2. Kod CPV: 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 2.6.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 6 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 4f do SIWZ oraz we Wzorze umowy (Dodatek nr 3 do SIWZ). 2.6.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy (Dodatek nr 3 do SIWZ). 2.6.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 2.6.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2.6.7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia podobne w odniesieniu do Części 6 udzielone zostaną w przypadku: 2.6.7.1. wyczerpania kwoty o której mowa w §5 ust.1 umowy w terminie jej obowiązywania, 2.6.7.2. zwiększenia liczby dzieci przewożonych na trasie w w trakcie roku szkolnego, ponad liczbę miejsc w pojeździe, 2.6.7.3. w przypadku wydłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej. Zamówienia podobne zostaną udzielone po przeprowadzeniu postępowania w trybie z wolnej ręki, na warunkach ustalonych podczas negocjacji z wykonawcą, a ich wartość nie przekroczy 10 % wartości zamówienia podstawowego.   2.7. Część 7 zamówienia – Trasa 7. 2.7.1. Przedmiotem Części 7 zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe (jednolity tekst Dz. U. z 2020 r., poz. 910) do/z Zespołu Szkolno- Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach, ul. Grażyńskiego 17; Szkoły Podstawowej nr 37 w Katowicach ul. Lompy 17. 2.7.2. Kod CPV: 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 2.7.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 7 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 4g do SIWZ oraz we Wzorze umowy (Dodatek nr 3 do SIWZ). 2.7.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy (Dodatek nr 3 do SIWZ). 2.7.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 2.7.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2.7.7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia podobne w odniesieniu do Części 7 udzielone zostaną w przypadku: 2.7.7.1. wyczerpania kwoty o której mowa w §5 ust.1 umowy w terminie jej obowiązywania, 2.7.7.2. zwiększenia liczby dzieci przewożonych na trasie w trakcie roku szkolnego, ponad liczbę miejsc w pojeździe, 2.7.7.3. w przypadku wydłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej. Zamówienia podobne zostaną udzielone po przeprowadzeniu postępowania w trybie z wolnej ręki, na warunkach ustalonych podczas negocjacji z wykonawcą, a ich wartość nie przekroczy 10 % wartości zamówienia podstawowego. 2.8. Część 8 zamówienia – Trasa 8. 2.8.1. Przedmiotem Części 8 zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe (jednolity tekst Dz. U. z 2020 r., poz. 910) do/z Niepublicznego Przedszkola „Sportusie” w Katowicach, ul. Konduktorska 35, Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach, ul. Słoneczna 60; Ejbisi Przedszkole Lingwistyczne z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi w Siemianowicach Śląskich, ul. Olimpijska 3. 2.8.2. Kod CPV: 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 2.8.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 8 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 4h do SIWZ oraz we Wzorze umowy (Dodatek nr 3 do SIWZ). 2.8.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy (Dodatek nr 3 do SIWZ). 2.8.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 2.8.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2.8.7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia podobne w odniesieniu do Części 8 udzielone zostaną w przypadku: 2.8.7.1. wyczerpania kwoty o której mowa w §5 ust.1 umowy w terminie jej obowiązywania, 2.8.7.2. zwiększenia liczby dzieci przewożonych na trasie w trakcie roku szkolnego, ponad liczbę miejsc w pojeździe, 2.8.7.3. w przypadku wydłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej. Zamówienia podobne zostaną udzielone po przeprowadzeniu postępowania w trybie z wolnej ręki, na warunkach ustalonych podczas negocjacji z wykonawcą, a ich wartość nie przekroczy 10 % wartości zamówienia podstawowego. 2.9. Część 9 zamówienia – Trasa 9. 2.9.1. Przedmiotem Części 9 zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe (jednolity tekst Dz. U. z 2020 r., poz. 910) do/z: Szkoły Podstawowej Nr 20 z oddziałami integracyjnymi w Siemianowicach Śląskich, ul. Lipowa 2; Szkoły Podstawowej Nr 6 w Siemianowicach Śląskich, ul. Chopina 4a. 2.9.2. Kod CPV: 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 2.9.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 9 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 4i do SIWZ oraz we Wzorze umowy (Dodatek nr 3 do SIWZ). 2.9.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy (Dodatek nr 3 do SIWZ). 2.9.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 2.9.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2.9.7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia podobne w odniesieniu do Części 9 udzielone zostaną w przypadku: 2.9.7.1. wyczerpania kwoty o której mowa w §5 ust.1 umowy w terminie jej obowiązywania, 2.9.7.2. zwiększenia liczby dzieci przewożonych na trasie w trakcie roku szkolnego, ponad liczbę miejsc w pojeździe, 2.9.7.3. w przypadku wydłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej. Zamówienia podobne zostaną udzielone po przeprowadzeniu postępowania w trybie z wolnej ręki, na warunkach ustalonych podczas negocjacji z wykonawcą, a ich wartość nie przekroczy 10 % wartości zamówienia podstawowego. 2.10. Część 10 zamówienia – Trasa 10. 2.10.1. Przedmiotem Części 10 zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe (jednolity tekst Dz. U. z 2020 r., poz. 910) do/z , IX Liceum Ogólnokształcącego w Katowicach ul. Chrobrego 4; Szkoła Podstawowa nr 58 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Dąbrowskiej w Katowicach, ul. Bolesława Krzywoustego 11. 2.10.2. Kod CPV: 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 2.10.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 9 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 4j do SIWZ oraz we Wzorze umowy (Dodatek nr 3 do SIWZ). 2.10.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy (Dodatek nr 3 do SIWZ). 2.10.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 2.10.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2.10.7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia podobne w odniesieniu do Części 10 udzielone zostaną w przypadku: 2.10.7.1. wyczerpania kwoty o której mowa w §5 ust.1 umowy w terminie jej obowiązywania, 2.10.7.2. zwiększenia liczby dzieci przewożonych na trasie w trakcie roku szkolnego, ponad liczbę miejsc w pojeździe, 2.10.7.3. w przypadku wydłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej. Zamówienia podobne zostaną udzielone po przeprowadzeniu postępowania w trybie z wolnej ręki, na warunkach ustalonych podczas negocjacji z wykonawcą, a ich wartość nie przekroczy 10 % wartości zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium dla: 1.1. Część 1 w wysokości 3.800,00 PLN (słownie: trzy tysiące osiemset 00/100 złotych), 1.2. Część 2 w wysokości 2.300,00 PLN (słownie: dwa tysiące trzysta 00/100 złotych), 1.3. Część 3 w wysokości 2.400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta 00/100 złotych), 1.4. Część 4 w wysokości 1.500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset 00/100 złotych), 1.5. Część 5 w wysokości 1.300,00 PLN (słownie: tysiąc trzysta 00/100 złotych), 1.6. Część 6 w wysokości 1.300,00 PLN (słownie: tysiąc trzysta 00/100 złotych), 1.7. Część 7 w wysokości 1.300,00 PLN (słownie: tysiąc trzysta 00/100 złotych), 1.8. Część 8 w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych), 1.9. Część 9 w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych), 1.10. Część 10 w wysokości 1.300,00 PLN (słownie: tysiąc trzysta 00/100 złotych), Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną Część – wnosi wadium odpowiednio w wysokości określonej dla tych Części. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz.U. 2014r. Poz. 1804 z późn. zm.). 4. Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium: 4.1. wadium w formie pieniężnej – należy wnieść przelewem lub przekazem na rachunek bankowy Urzędu Miasta nr 59 1050 1214 1000 0023 6886 0587, dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert (skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert), 4.2. wadium w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć do kasy Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie czynnej od poniedziałku do piątku lub złożyć wraz z ofertą, jako oddzielny dokument (dokumentu wadium nie należy spinać trwale z ofertą). Godziny funkcjonowania kas Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego . 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądania zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 6. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis: „Wadium w postępowaniu nr ZP.rp.59.2020 - dla Części nr (należy wpisać numer Części, której wadium dotyczy)”. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona – w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5, Części 6, Części 7, Części 8, Części 9 oraz Części 10.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie - w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5, Części 6 Części 7, Części 8, Części 9, Części 10,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny, oferta odnosząca się do danej Części, musi zawierać: 1.1. Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego odpowiednio Dodatek nr 1a do SIWZ – w odniesieniu do Części 1, Dodatek 1b do SIWZ – w odniesieniu do Części 2, Dodatek nr 1c do SIWZ – w odniesieniu do Części 3, Dodatek nr 1d do SIWZ – w odniesieniu do Części 4, Dodatek nr 1e do SWIZ – w odniesieniu do Części 5, Dodatek nr 1f do SIWZ – w odniesieniu do Części 6, Dodatek 1g do SIWZ – w odniesieniu do Części 7, Dodatek nr 1h do SIWZ – w odniesieniu do Części 8, Dodatek nr 1i do SIWZ – w odniesieniu do Części 9, Dodatek nr 1j do SWIZ – w odniesieniu do Części 10, 1.2. Oświadczenie sporządzone i wypełnione według wzoru, stanowiącego Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), 1.3. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) – Załącznik nr 2 do Oferty, 1.4. Spis wszystkich załączonych dokumentów – zalecane, lecz nie wymagane. 2.1. Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty) wypełnia i podpisuje Wykonawca. 2.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu wobec powyższego nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy/Wykonawców występujących wspólnie oraz dotyczące podwykonawców, składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia składane są w oryginale. 6. Dokumenty inne niż oświadczenia, składane w celu wskazanym w pkt 5 powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, którego każdego z nich dotyczą. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 9. Podpisy wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach