Przetargi.pl
„Przewóz uczniów z terenu Siemianowic Śląskich do szkół oraz placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opiekuna”

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
  • Data zamieszczenia: 2019-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
    REGON: 00051587900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przewóz uczniów z terenu Siemianowic Śląskich do szkół oraz placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opiekuna”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów z terenu Siemianowic Śląskich do szkół oraz placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opiekuna. 2. Zamówienie zostało podzielone na dziewięć (9) Części. 2.1. Część 1 zamówienia: Trasa 1 1)Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe (jednolity tekst Dz. U. z 2019, poz. 1148) do/z Zespołu Szkół Specjalnych w Siemianowicach Śląskich, ul. Myśliwiecka 6. 1.1.Łącznie do przewozu/odwozu: 51 dzieci, w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim, które nie musi być w nim przewożone w trakcie transportu. 1.2. Zamówienie winno być wykonywane co najmniej dwoma pojazdami z liczbą miejsc siedzących dla minimum 16 osób (łącznie z kierowcą i opiekunem) każdy z nich. Zamawiający wymaga, aby dzieci były dowożone na zajęcia i odwożone maksymalnie w 2 kursach (pierwszy pojazd – dwa kursy; drugi pojazd - dwa kursy). Dowóz do placówki ma odbywać się między godziną 7:00 - 8:30, odbiór dzieci z placówki między godziną 13:00-15:30. 1.3. Przewóz dzieci realizowany będzie w dni robocze z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dydaktycznych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2019/2020, tj. sobót, niedziel, świąt. Do wyceny oferty należy przyjąć: - liczbę dni, w których będą się odbywały zajęcia dydaktyczne: 188 - liczbę kilometrów: 12 220. 2) Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: a) Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (Dodatek nr 3 do SIWZ), b) Wzorze Umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 4) Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej. 5) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp. 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 7) Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamówienia podobne udzielone zostaną w przypadku: - wyczerpania kwoty o której mowa w §5 ust.1 umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ) w terminie obowiązywania umowy, -zwiększenia liczby dzieci przewożonych na danej trasie w trakcie roku szkolnego, ponad liczbę miejsc w pojeździe, -w przypadku wydłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej. Zamówienia podobne zostaną udzielone po przeprowadzeniu postępowania w trybie z wolnej ręki, na warunkach ustalonych podczas negocjacji z wykonawcą, a ich wartość nie przekroczy 30 % wartości zamówienia podstawowego. 2.2. Część 2 zamówienia: Trasa 2 1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe (jednolity tekst Dz. U. z 2019, poz. 1148) do/z: Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno - Wychowawczego w Chorzowie, ul. Czysta 7, Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Chorzowie, ul. 3 Maja 16, Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Niebieski Zakątek” z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi w Chorzowie, ul. Opolska 21. 1.1. Łącznie do przewozu/odwozu: 9 dzieci, w tym 2 dzieci na wózku inwalidzkim, z których 1 dziecko musi być przewożone na wózku inwalidzkim w trakcie transportu. 1.2. Zamówienie winno być wykonywane co najmniej jednym pojazdem z liczbą miejsc siedzących dla minimum 12 osób (łącznie z kierowcą i opiekunem) oraz co najmniej 1 miejscem przystosowanym do przejazdu dziecka na wózku inwalidzkim. Zamawiający wymaga, aby dzieci były dowożone na zajęcia i odwożone jednym kursem. Dowóz do placówek ma odbywać się między godziną 7:40 - 8:00, odbiór dzieci z placówki między godziną 15:00 – 15.30. 1.3.Przewóz dzieci realizowany będzie w dni robocze z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dydaktycznych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2019/2020 tj. sobót, niedziel, świąt. Do wyceny oferty należy przyjąć: - liczbę dni, w których będą się odbywały zajęcia dydaktyczne: 229 - liczbę kilometrów: 12 824. 2) Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: a) Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (Dodatek nr 3 do SIWZ), b) Wzorze Umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 4) Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej. 5) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp. 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 7) Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamówienia podobne udzielone zostaną w przypadku: - wyczerpania kwoty o której mowa w §5 ust.1 umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ) w terminie obowiązywania umowy, -zwiększenia liczby dzieci przewożonych na danej trasie w trakcie roku szkolnego, ponad liczbę miejsc w pojeździe, -w przypadku wydłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej. Zamówienia podobne zostaną udzielone po przeprowadzeniu postępowania w trybie z wolnej ręki, na warunkach ustalonych podczas negocjacji z wykonawcą, a ich wartość nie przekroczy 30 % wartości zamówienia podstawowego. 2.3. Część 3 zamówienia: Trasa 3 1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe (jednolity tekst Dz. U. z 2019, poz. 1148) do/z: Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno - Wychowawczego w Katowicach, ul. Gościnna 8; Szkoły Podstawowej Nr 6 Specjalnej w Katowicach, ul. Zamkowa 2A. 1.1. Łącznie do przewozu/odwozu: 7 dzieci, w tym 4 dzieci na wózkach inwalidzkich, z których 2 dzieci musi być przewożona na wózkach inwalidzkich w trakcie transportu. 1.2. Zamówienie winno być wykonywane co najmniej jednym pojazdem z liczbą miejsc siedzących dla minimum 8 osób (łącznie z kierowcą i opiekunem) oraz co najmniej 2 miejscami przystosowanymi do przejazdu dzieci na wózkach inwalidzkich. Zamawiający wymaga aby dzieci były dowożone na zajęcia jednym kursem. Dowóz do placówek ma odbywać się między godz. 7:40 -8:00, odbiór dzieci z placówki o godz. 15.00 – Szkoła Podstawowa Nr 6 Specjalna w Katowicach; między godz. 15:00 – 15.30 - Ośrodek Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczy w Katowicach 1.3. Przewóz dzieci realizowany będzie w dni robocze z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dydaktycznych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2019/2020 tj. sobót, niedziel, świąt. Do wyceny oferty należy przyjąć: - liczbę dni, w których będą się odbywały zajęcia dydaktyczne: 231 - liczbę kilometrów: 13 860. 2) Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: a) Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (Dodatek nr 3 do SIWZ), b) Wzorze Umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 4) Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej. 5) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp. 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 7) Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamówienia podobne udzielone zostaną w przypadku: - wyczerpania kwoty o której mowa w §5 ust.1 umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ) w terminie obowiązywania umowy, -zwiększenia liczby dzieci przewożonych na danej trasie w trakcie roku szkolnego, ponad liczbę miejsc w pojeździe, -w przypadku wydłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej. Zamówienia podobne zostaną udzielone po przeprowadzeniu postępowania w trybie z wolnej ręki, na warunkach ustalonych podczas negocjacji z wykonawcą, a ich wartość nie przekroczy 30 % wartości zamówienia podstawowego. 2.4. Część 4 zamówienia: Trasa 4 1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe (jednolity tekst Dz. U. z 2019, poz. 1148) do/z: Szkoły Podstawowej nr 39 Specjalnej w Katowicach, ul. Ścigały 17, Szkoły Podstawowej nr 55 Specjalnej w Katowicach ul. Bednorza 13, Technikum Nr 20 dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach, ul. Staszica 2. 1.1. Łącznie do przewozu/odwozu: 10 dzieci. 1.2. Zamówienie winno być wykonywane co najmniej jednym pojazdem z liczbą miejsc siedzących dla minimum 14 osób (łącznie z kierowcą i opiekunem). Zamawiający wymaga, aby dzieci były dowożone na zajęcia jednym kursem. Dowóz do placówek ma odbywać się między godziną 7:00 – 8:00, odbiór dzieci z placówki maksymalnie w dwóch kursach między godziną 14:00 – 17:30 w zależności od godzin zakończenia lekcji przez dzieci. 1.3. Przewóz dzieci realizowany będzie w dni robocze z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dydaktycznych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2019/2020 tj. sobót, niedziel, świąt. Do wyceny oferty należy przyjąć: - liczbę dni, w których będą się odbywały zajęcia dydaktyczne: 188 - liczbę kilometrów: 12 220. 2) Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: a) Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (Dodatek nr 3 do SIWZ), b) Wzorze Umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 4) Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej. 5) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp. 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 7) Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamówienia podobne udzielone zostaną w przypadku: - wyczerpania kwoty o której mowa w §5 ust.1 umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ) w terminie obowiązywania umowy, -zwiększenia liczby dzieci przewożonych na danej trasie w trakcie roku szkolnego, ponad liczbę miejsc w pojeździe, -w przypadku wydłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej. Zamówienia podobne zostaną udzielone po przeprowadzeniu postępowania w trybie z wolnej ręki, na warunkach ustalonych podczas negocjacji z wykonawcą, a ich wartość nie przekroczy 30 % wartości zamówienia podstawowego. 2.5. Część 5 zamówienia: Trasa 5 1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe (jednolity tekst Dz. U. z 2019, poz. 1148) do/z: Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej, ul. Swobodna 59. 1.1. Łącznie do przewozu/odwozu: 3 dzieci. 1.2. Zamówienie winno być wykonywane co najmniej jednym pojazdem, z liczbą miejsc siedzących dla minimum 6 osób (łącznie z kierowcą i opiekunem). Zamawiający wymaga, aby dzieci były dowożone i odwożone na zajęcia jednym kursem. Dowóz do placówki ma odbywać się między godziną 7:30 – 8:00, odbiór dzieci z placówki między godziną 14:00 – 15:00. 1.3.Przewóz dzieci realizowany będzie w dni robocze z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dydaktycznych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2019/2020 tj. sobót, niedziel, świąt. Do wyceny oferty należy przyjąć: - liczbę dni, w których będą się odbywały zajęcia dydaktyczne: 188 - liczbę kilometrów: 10 528. 2) Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: a) Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (Dodatek nr 3 do SIWZ), b) Wzorze Umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 4) Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej. 5) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp. 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 7) Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamówienia podobne udzielone zostaną w przypadku: - wyczerpania kwoty o której mowa w §5 ust.1 umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ) w terminie obowiązywania umowy, -zwiększenia liczby dzieci przewożonych na danej trasie w trakcie roku szkolnego, ponad liczbę miejsc w pojeździe, -w przypadku wydłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej. Zamówienia podobne zostaną udzielone po przeprowadzeniu postępowania w trybie z wolnej ręki, na warunkach ustalonych podczas negocjacji z wykonawcą, a ich wartość nie przekroczy 30 % wartości zamówienia podstawowego. 2.6. Część 6 zamówienia: Trasa 6 1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe (jednolity tekst Dz. U. z 2019, poz. 1148) do/z: Niepublicznej Specjalnej Szkoły Podstawowej „Arka Noego” w Katowicach, ul. Gromadzka 59, Niepublicznego Przedszkola i Szkoły Podstawowej „Wesołe Słoneczka” z oddziałami integracyjnymi w Katowicach, ul. Hetmańska 7, Niepublicznego Przedszkola „Wesołe Słoneczka” z oddziałami integracyjnymi w Katowicach, ul. Ligocka 68; aAcademy Niepublicznej Integracyjnej Szkoły Podstawowej z oddziałami specjalnymi w Katowicach, ul. Zielonogórska 1, 1.1. Łącznie do przewozu/odwozu: 6 dzieci. 1.2.Zamówienie winno być wykonywane co najmniej jednym pojazdem, z liczbą miejsc siedzących dla minimum 10 osób (łącznie z kierowcą i opiekunem). Zamawiający wymaga aby dzieci były dowożone na zajęcia i odwożone jednym kursem. Dowóz do placówek ma odbywać się między godziną 7:30 – 8:00, odbiór dzieci z placówki między godziną 15:00 – 16:00. Dokładne godziny odbioru dzieci zostaną uzgodnione z wybranym Wykonawcą po podpisaniu umowy i po sporządzeniu planów zajęć w placówce oświatowej. 1.3.Przewóz dzieci realizowany będzie w dni robocze z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dydaktycznych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2019/2020 tj. sobót, niedziel, świąt. Do wyceny oferty należy przyjąć: - liczbę dni, w których będą się odbywały zajęcia dydaktyczne: 206 - liczbę kilometrów: 11 536. 2) Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: a) Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (Dodatek nr 3 do SIWZ), b) Wzorze Umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 4) Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej. 5) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp. 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 7) Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamówienia podobne udzielone zostaną w przypadku: - wyczerpania kwoty o której mowa w §5 ust.1 umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ) w terminie obowiązywania umowy, -zwiększenia liczby dzieci przewożonych na danej trasie w trakcie roku szkolnego, ponad liczbę miejsc w pojeździe, -w przypadku wydłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej. Zamówienia podobne zostaną udzielone po przeprowadzeniu postępowania w trybie z wolnej ręki, na warunkach ustalonych podczas negocjacji z wykonawcą, a ich wartość nie przekroczy 30 % wartości zamówienia podstawowego. 2.7. Część 7 zamówienia: Trasa 7 1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe (jednolity tekst Dz. U. z 2019, poz. 1148) do/z: Zespołu Szkolno- Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach, ul. Grażyńskiego 17, Szkoły Podstawowej nr 7 Specjalnej w Katowicach, ul. Szkolna 5, Szkoły Podstawowej nr 37 w Katowicach ul. Lompy 17; 1.1. Łącznie do przewozu/odwozu: 10 dzieci. 1.2. Zamówienie winno być wykonywane co najmniej jednym pojazdem, z liczbą miejsc siedzących dla minimum 13 osób (łącznie z kierowcą i opiekunem). Zamawiający wymaga aby dzieci były dowożone na zajęcia i odwożone jednym kursem. Dowóz do placówek ma odbywać się między godziną 7:00 – 8:00, odbiór dzieci z placówki między godziną 14:00 – 16:00. 1.3.. Przewóz dzieci realizowany będzie w dni robocze z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dydaktycznych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2019/2020 tj. sobót, niedziel, świąt. Do wyceny oferty należy przyjąć: - liczbę dni, w których będą się odbywały zajęcia dydaktyczne: 188 - liczbę kilometrów: 8 460. 2) Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: a) Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (Dodatek nr 3 do SIWZ), b) Wzorze Umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 4) Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej. 5) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp. 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 7) Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamówienia podobne udzielone zostaną w przypadku: - wyczerpania kwoty o której mowa w §5 ust.1 umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ) w terminie obowiązywania umowy, -zwiększenia liczby dzieci przewożonych na danej trasie w trakcie roku szkolnego, ponad liczbę miejsc w pojeździe, -w przypadku wydłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej. Zamówienia podobne zostaną udzielone po przeprowadzeniu postępowania w trybie z wolnej ręki, na warunkach ustalonych podczas negocjacji z wykonawcą, a ich wartość nie przekroczy 30 % wartości zamówienia podstawowego. 2.8. Część 8 zamówienia: Trasa 8 1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe (jednolity tekst Dz. U. z 2019, poz. 1148) do/z: Szkoły Podstawowej Nr 14 w Chorzowie, ul. Podmiejska 62, Niepublicznego Przedszkola „Sportusie” w Katowicach ul. Konduktorska 35, IX Liceum Ogólnokształcącego w Katowicach ul. Chrobrego 4, 1.1.. Łącznie do przewozu/odwozu: 7 dzieci, w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim, które nie musi być w nim przewożone w trakcie transportu. 1.2.. Zamówienie winno być wykonywane co najmniej jednym pojazdem, z liczbą miejsc siedzących dla minimum 10 osób (łącznie z kierowcą i opiekunem). Zamawiający wymaga aby dzieci były dowożone na zajęcia i odwożone jednym kursem. Dowóz do placówek ma odbywać się między godziną 7:00 – 8:00, odbiór dzieci z placówki między godziną 15:00 – 17:00. 1.3..Przewóz dzieci realizowany będzie w dni robocze z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dydaktycznych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2019/2020 tj. sobót, niedziel, świąt. Do wyceny oferty należy przyjąć: - liczbę dni, w których będą się odbywały zajęcia dydaktyczne: 206 - liczbę kilometrów: 9 270. 2) Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: a) Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (Dodatek nr 3 do SIWZ), b) Wzorze Umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 4) Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej. 5) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp. 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 7) Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamówienia podobne udzielone zostaną w przypadku: - wyczerpania kwoty o której mowa w §5 ust.1 umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ) w terminie obowiązywania umowy, -zwiększenia liczby dzieci przewożonych na danej trasie w trakcie roku szkolnego, ponad liczbę miejsc w pojeździe, -w przypadku wydłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej. Zamówienia podobne zostaną udzielone po przeprowadzeniu postępowania w trybie z wolnej ręki, na warunkach ustalonych podczas negocjacji z wykonawcą, a ich wartość nie przekroczy 30 % wartości zamówienia podstawowego. 2.9. Część 9 zamówienia: Trasa 9 1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe (jednolity tekst Dz. U. z 2019, poz. 1148) - w terminie od 02.09.2019 r. do 26.06.2020 r. - do/z: Szkoły Podstawowej Nr 20 z oddziałami integracyjnymi w Siemianowicach Śląskich, ul. Lipowa 2 ; Szkoły Podstawowej Nr 6 w Siemianowicach Śląskich, ul. Chopina 4a 1.1. Łącznie do przewozu/odwozu: 21 dzieci, w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim, które nie musi być w nim przewożone w trakcie transportu. 3. Zamówienie winno być wykonywane co najmniej jednym pojazdem, z liczbą miejsc siedzących dla minimum 14 osób (łącznie z kierowcą i opiekunem). Zamawiający wymaga, aby dzieci były dowożone na zajęcia w maksymalnie dwóch kursach i odwożone w maksymalnie dwóch kursach. Dowóz do placówek ma odbywać się między godziną 7:00 - 8:30, odbiór dzieci z placówki między godziną 13:00 - 15:30. 4. Przewóz dzieci realizowany będzie w dni robocze z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dydaktycznych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2019/2020 tj. sobót, niedziel, świąt. Do wyceny oferty należy przyjąć: - liczbę dni, w których będą się odbywały zajęcia dydaktyczne: 188 - liczbę kilometrów: 8 648. 2) Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: a) Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (Dodatek nr 3 do SIWZ), b) Wzorze Umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 4a do SIWZ). 4) Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej. 5) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp. 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 7) Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamówienia podobne udzielone zostaną w przypadku: - wyczerpania kwoty o której mowa w §5 ust.1 umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ) w terminie obowiązywania umowy, -zwiększenia liczby dzieci przewożonych na danej trasie w trakcie roku szkolnego, ponad liczbę miejsc w pojeździe, -w przypadku wydłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej. Zamówienia podobne zostaną udzielone po przeprowadzeniu postępowania w trybie z wolnej ręki, na warunkach ustalonych podczas negocjacji z wykonawcą, a ich wartość nie przekroczy 30 % wartości zamówienia podstawowego. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych części zamówienia, a także na całość zamówienia. Dla każdej części prowadzone będzie odrębne postępowanie przy wyborze oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium: a) W odniesieniu do Części 1: 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100), b) W odniesieniu do Części 2: 1.900,00 PLN (słownie: tysiąc dziewięćset zł 00/100), c) W odniesieniu do Części 3: 2.200,00 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście zł 00/100), d) W odniesieniu do Części 4: 1.400,00 PLN (słownie: tysiąc czterysta zł 00/100), e) W odniesieniu do Części 5: 600,00 PLN (słownie: sześćset zł 00/100), f) W odniesieniu do Części 6: 1.600,00 PLN (słownie: tysiąc sześćset zł 00/100), g) W odniesieniu do Części 7: 1.200,00 PLN (słownie: tysiąc dwieście zł 00/100), h) W odniesieniu do Części 8: 1.400,00 PLN (słownie: tysiąc czterysta zł 00/100), i) W odniesieniu do Części 9: 1.000,00 PLN (słownie: tysiąc zł 00/100), . 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. 2014r. Poz. 1804 z późn. zm.). 4. Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium: a) wadium w formie pieniężnej – należy wnieść przelewem lub przekazem na rachunek bankowy Urzędu Miasta nr 59 1050 1214 1000 0023 6886 0587, dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert (skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert), b) wadium w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć do kasy Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie czynnej od poniedziałku do piątku w godzinach: Kasa Poniedziałek Wtorek - Czwartek Piątek ul. Jana Pawła II 10 7:00-17:00 8:00-16:00 8:00-14:00 ul. Michałkowicka 105 7:00-14:30 15:00-17:00 8:00-14:30 15:00-16:00 8:00-12:30 13:00-14:00 lub złożyć wraz z ofertą, jako oddzielny dokument (dokumentu wadium nie należy spinać trwale z ofertą). 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądania zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 6. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis: „Wadium w postępowaniu nr ZP.rp.27.2019”- dla Części...." 7.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych. 9.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie – w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5, Części 6, Części 7, Części 8, Części 9
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny ofert musi zawierać: a) Formularz Ofertowy w odniesieniu do danej Części, sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego odpowiednio Dodatek nr 1a do SIWZ – w odniesieniu do Części 1, Dodatek nr 1b do SIWZ – w odniesieniu do Części 2, Dodatek nr 1c do SIWZ – w odniesieniu do Części 3, Dodatek nr 1d do SIWZ – w odniesieniu do Części 4, Dodatek nr 1e do SIWZ – w odniesieniu do Części 5, Dodatek nr 1f do SIWZ – w odniesieniu do Części 6, Dodatek nr 1g do SIWZ – w odniesieniu do Części 7, Dodatek nr 1h do SIWZ – w odniesieniu do Części 8, Dodatek nr 1i do SIWZ – w odniesieniu do Części 9, b) Oświadczenie sporządzone i wypełnione według wzoru, stanowiącego Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty); c) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) – Załącznik nr 2 do Oferty; e) spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 2.1. Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty) wypełnia i podpisuje Wykonawca; 2.2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 2.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniach, o których mowa w pkt 2.1. powyżej. 2.4. Zamawiający nie wymaga zamieszczenia w Oświadczeniach, o których mowa w pkt 2.1 powyżej, informacji o podwykonawcach na których zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu wobec powyższego nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów lub oświadczeń składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia dotyczące Wykonawcy mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – odpowiednio w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 6.1. Oświadczenia oraz dokumenty dotyczące Wykonawcy/ów występujących wspólnie składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6.2 Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 7. Dokumenty lub oświadczenia, sporządzane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach