Przetargi.pl
Przewóz uczniów z terenu Gminy Pszczyna do Zespołu Szkół nr 3 Specjalnych w Pszczynie,Publicznego Przedszkola nr 21w Pszczynie, Szkoły Podstawowej nr 18 w Pszczynie, Szkoły Podstawowej nr 8 w Rudoltowicach

Pszczyński Zarząd Edukacji ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2102193 w. 116 , fax. 032 2102193 w. 118
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pszczyński Zarząd Edukacji
    ul. Zdrojowa 4 4 4
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 032 2102193 w. 116, fax. 032 2102193 w. 118
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pze.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewóz uczniów z terenu Gminy Pszczyna do Zespołu Szkół nr 3 Specjalnych w Pszczynie,Publicznego Przedszkola nr 21w Pszczynie, Szkoły Podstawowej nr 18 w Pszczynie, Szkoły Podstawowej nr 8 w Rudoltowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest przewiezienie uczniów do szkoły oraz odwóz do miejsca zamieszkania, podczas przewozu należy zapewnić osobę do opieki nad uczniami, dziennie wykonywane będą 2 kursy, usługi przewozowe realizowane beda w dniach nauki szkolnej i dostosowane do zajęć lekcyjnych, planowana liczba uczniow do przewiezienia podczas jednego kursu - 85, okres realizacji zamówienia od 1.09.2009 do 30.06.2010. Szczegółowy wykaz trasy przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601131004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi określonw w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy (zał.3),parafowany wzór umowy (zał. 4), aktualny odpis z wlaściwego rejestru albo zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wykaz usług (zał. 5), wykaz osób(zał. 6), kopie prawa jazdy, zaswiadczenie o przeszkoleniu w razie potrzeby udzielenia pierwszej pomocy,wykaz pojazdów samochodowych (zał. 7), aktualną polise OC z tyt. prowadzonej dzialałności, oświadczenie (zał. 2)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pze.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach