Urząd Gminy Goleszów ogłasza przetarg
- Adres: 43-440 Goleszów, ul. 1 Maja 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (033) 479 05 10 , fax. (033) 479 05 16
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Goleszów
ul. 1 Maja 5 5
43-440 Goleszów, woj. śląskie
tel. (033) 479 05 10, fax. (033) 479 05 16
REGON: 00053992800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleszow.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przewóz uczniów z Gminy Goleszów do placówek oświatowych w roku 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zamówienie obejmuje : 1.1.Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Goleszów oraz powrót do miejscowości zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych, na podstawie szkolnych biletów miesięcznych. 1.2.Przewóz jednego ucznia z opiekunem z Cisownicy Równi do Cieszyna na podstawie miesięcznych biletów. 1.3.Przewóz jednego ucznia z opiekunem z Goleszowa do Skoczowa na podstawie miesięcznych biletów. 1.4.Przewóz uczniów należy zapewnić w dni nauki przewidziane organizacją roku szkolnego 2009-2010, określonego przez Ministra Edukacji Narodowej oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektorów szkół ( np. odpracowanie dnia wolnego w wolną sobotę ). 1.5.Przewóz uczniów odbywał się będzie pojazdami Wykonawcy ,spełniającymi wymagania i warunki techniczne stosowne do wykonywania tego typu usług . 1.6.Uczniowie zabierani będą z przystanków autobusowych zlokalizowanych w danej miejscowości na niżej podanych trasach, na podstawie szkolnych biletów miesięcznych : Trasa III - Puńców Dawid - Dzięgielów Szkoła - Goleszów Szkoła. Dojeżdżać będzie 29 uczniów . Lekcje rozpoczynają się o godz. 7:45, przyjazd uczniów do szkoły ok. godz. 7:30, a powrót ze szkoły w godzinach 12:00 - 15:30 /w godzinach kursowych / . Trasa IV- Krasna Gułdowy - Bażanowice Potoczki - Goleszów Szkoła. Dojeżdżać będzie 26 uczniów. Lekcje rozpoczynają się o godz. 7:45, przyjazd uczniów do szkoły ok. godz. 7:30, a powrót ze szkoły w godzinach 12:00 - 15:30 /w godzinach kursowych / . Trasa V - Cisownica Równia - Goleszów Szkoła Dojeżdżać będzie 18 uczniów . Lekcje rozpoczynają się o godz. 7:45, przyjazd uczniów do szkoły ok. godz. 7:30, a powrót ze szkoły w godzinach 12:00 - 15:30 /w godzinach kursowych / . Trasa VII - Goleszów Gospoda - Skoczów Dojeżdżać będzie 1 uczeń + opiekun Przyjazd do szkoły i powrót ze szkoły godziny kursowe. Trasa VIII - Cisownica Równia - Cieszyn Dojeżdżać będzie 1 uczeń + opiekun Przyjazd do szkoły i powrót ze szkoły godziny kursowe. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych : część III Trasa III - Puńców Dawid - Dzięgielów Szkoła - Goleszów Szkoła. część IV Trasa IV- Krasna Gułdowy - Bażanowice Potoczki - Goleszów Szkoła. część V Trasa V - Cisownica Równia - Goleszów Szkoła część VII Trasa VII - Goleszów Gospoda - Skoczów część VIII Trasa VIII - Cisownica Równia - Cieszyn Oferta Wykonawcy nie musi obejmować pełnego zakresu zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na poszczególną część lub części zamówienia publicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia * lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.* * nieodpowiednie skreślić , 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , 6) posiadają uprawnienia do wykonywania przewozów pasażerskich - aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu osób, wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym / Dz. U. nr 125 , poz. 1371 z późn zm./, 7) gwarantują odpowiedni poziom bezpieczeństwa wykonywanych usług transportowych, 8) zaakceptują istotne postanowienia umowy , 9) spełniają inne warunki wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składające się na ofertę : 1) Formularz ofertowy -odpowiednio według załącznika nr 1do SIWZ. 2) Oświadczenie wykonawcy, że spełnienia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia z art. 22 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych zał. nr 2. 3) Licencja na wykonywanie transportu drogowego osób . 4) Projekt rozkładu jazdy dla III , IV, V, VII, VIII część/części zamówienia obejmujących trasy III, IV, V, VII, VIII, na którą Wykonawca składa ofertę. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia) oraz, wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Akceptacja projektu umowy - odpowiednio według załącznika nr 3 do SIWZ. 7) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii. Dokument złożony w formie kserokopii musi być opatrzony klauzulą Za zgodność z oryginałem i poświadczony przez oferenta. 3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej autentyczności w inny sposób. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w dziale V pkt. 2,3,5,7 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleszow.bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
Wykonywanie usług autobusowego transportu publicznego na linii komunikacji miejskiej nr 162
Dodano: 2016-07-27
Wykonywanie usług autobusowego transportu publicznego na linii komunikacji miejskiej nr 102
Dodano: 2016-07-27
Wykonywanie usług autobusowego transportu publicznego na linii komunikacji miejskiej nr 924
Dodano: 2016-07-27
Wykonywanie usług autobusowego transportu publicznego na linii komunikacji miejskiej nr 230
Dodano: 2016-07-27- Wykonanie usługi polegającej na przewozie uczniów do i ze Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kamienicy Polskiej oraz na i z zajęć pozaszkolnych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Transport dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Ruda Śląska do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-28
Wykonywanie usług autobusowego transportu publicznego na linii komunikacji miejskiej nr 750
Dodano: 2016-06-27
Wykonywanie usług autobusowego transportu publicznego na linii komunikacji miejskiej nr 924
Dodano: 2016-06-07- Dowóz uczniów do szkół gminnych w roku szkolnym 2016-2017, 2017-2018
Dodano: 2016-06-06 - Dowóz uczniów do szkół gminnych w roku szkolnym 2016-2017, 2017-2018
Dodano: 2016-05-30