Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
- Data zamieszczenia: 2020-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
ul. Jana Pawła II 12
55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
REGON: 93193512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przewóz uczniów wraz z opieką do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Siechnice w roku szkolnym 2020/2021 i 2021/2022 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przewóz uczniów wraz z opieką do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Siechnice w roku szkolnym 2020/2021 i 2021/2022 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), najpóźniej do terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek zostanie spełniony jeżeli: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub . zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada: aktualną licencję do wykonywania krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób (zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2011r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz.2140 ze zm); aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie z centralnej ewidencji i informacji o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na potwierdzenie, iż nie ogłoszono jego upadłości lub nie otwarto likwidacji;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony druk oferty Załącznik nr 1 Cena zawarta w ofercie musi uwzględniać cały zakres zadania i lub poszczególnych zadań wynikający z dokumentacji przetargowej. 2) Wypełniony i podpisany Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2) UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – składa JEDZ dotyczące tych podmiotów (Załącznik nr 2). b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału postępowania składa JEDZ dotyczące podwykonawców (Załącznik nr 2). c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie się ubiegający o zamówienia w zakresie w jakim go dotyczą. 3) W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 i 25 Ustawy, zgodnie z art. 25a Ustawy, Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ). Jednolity europejski dokument zamówienia jest oświadczeniem własnym na temat kondycji finansowej, zdolności i kompetencji Wykonawcy na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. a) Komisja Europejska udostępniła bezpłatną usługę internetową dla wykonawców w zakresie elektronicznego wypełniania ESPD, pod następującym adresem: https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=pl b) JEDZ należy przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia podmiotów składających ofertę/wniosek wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał składane na formularzu JEDZ powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Analogiczny wymóg dotyczy JEDZ składanego przez podwykonawcę, na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 4) Wraz z Ofertą zobowiązanie (oryginał) podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres realizacji zadania (Załącznik nr 3) – jeżeli dotyczy Wykonawcy. 5) Wraz z Ofertą pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy – stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów – jeżeli dotyczy. 6) Oferta wykonawców wspólne ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) musi spełniać następujące wymagania: podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum. oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy wykonawca w zakresie w jakim go dotyczą. 7) Wraz z Ofertą pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze. 8) Wraz z Ofertą pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy, jeżeli wykonawca występuje jako spółka cywilna a oferta nie jest podpisywana przez członków spółki cywilnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół na terenie Miasta i Gminy Bierutów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych"
Dodano: 2024-02-03 - Świadczenie usług przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Bystrzyca Kłodzka
Dodano: 2024-01-16 - Świadczenie usług lokalnego zbiorowego transportu publicznego dla mieszkańców gminy Wisznia Mała
Dodano: 2024-01-03 - Zakup biletów na przewóz dzieci wraz z opieką w trakcie podróży oraz doprowadzenie ich na teren szkoły i odprowadzenie po zajęciach do autobusu
Dodano: 2023-12-12 - Świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w gminnych autobusowych przewozach pasażerskich na terenie gminy Miękinia i Gminy Wrocław
Dodano: 2023-09-15 - Dowóz i odwóz dzieci i uczniów do/z placówek oświatowych w Pieszycach w roku szkolnym 2023/2024 oraz przewóz wraz z opieką dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z miejsca zamieszkania do/z szkół (...)
Dodano: 2023-09-13 - „Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Chojnowa do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2023/2024”
Dodano: 2023-09-05 - „Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich na terenie Gminy Miejskiej Nowa Ruda.”
Dodano: 2023-08-17 - „Dowóz uczniów i dzieci do szkół w roku szkolnym 2023/2024”.
Dodano: 2023-08-14 - Świadczenie usług przewozowych dzieci do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie
Dodano: 2023-08-11