Przetargi.pl
PRZEWÓZ UCZNIÓW UCZĘSZCZAJĄCYCH DO SZKÓŁ, DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA BROJCE

Gmina Brojce ogłasza przetarg

  • Adres: 72304 Brojce, ul. Długa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913 861 194 , fax. 913 861 186
  • Data zamieszczenia: 2017-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brojce
    ul. Długa 48
    72304 Brojce, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913 861 194, fax. 913 861 186
    REGON: 81168439600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.brojce.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEWÓZ UCZNIÓW UCZĘSZCZAJĄCYCH DO SZKÓŁ, DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA BROJCE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów z terenu Gminy Brojce uczęszczających do następujących placówek szkolnych: 1) Gimnazjum w Brojcach – ul. Długa 19, 72-304 Brojce; 2) Szkoła Podstawowa w Brojcach – ul. Długa 19, 72-304 Brojce; 3) Szkoła Podstawowa Filia w Dargosławiu – Dargosław 72-304 Brojce. Uwaga: z dniem 1 września 2018 r. oddziały Gimnazjum zostaną włączone do Szkoły Podstawowej Brojcach. Przez uczniów należy rozumieć uczniów placówek szkolnych wymienionych w punkcie 4 oraz dzieci uczęszczające do oddziałów przedszkolnych przy szkołach wymienionych w punkcie 4 ppkt 2 i 3, zwanych dalej uczniami. Przewóz ma być realizowany na podstawie biletów miesięcznych, w oparciu o utworzone przez wykonawcę linie regularnej komunikacji publicznej z pierwszeństwem przejazdu dzieci i uczniów. Linie regularnej komunikacji publicznej muszą być ułożone w ten sposób, aby umożliwiały uczniom przejazd autobusami z miejsca zamieszkania do szkoły oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania – zgodnie z Tabelą1 Formularza ofertowego (załącznik Nr 1 do SIWZ) – przy czym wymaga się, aby przywóz i odwóz dzieci i uczniów na każdej linii odbywał się jednym pojazdem (bez przesiadek). Kursy autobusów w regularnej komunikacji publicznej, muszą być dostosowane do potrzeb zamawiającego i rozkładu zajęć uczniów w uzgodnieniu z dyrektorami wyżej wymienionych szkół. Koordynacja rozkładu jazdy odbywać się będzie bezpośrednio między dyrektorami szkół a Wykonawcą. Wykonawca zapewnia 4 autobusy do przewozu uczniów w celu realizacji niniejszego zamówienia. Każdy z tych autobusów powinien: 1) być o pojemności nie mniejszej niż 57 miejsc siedzących; 2) spełniać wszystkie wymogi techniczne i inne warunki określone w ustawie Prawo o ruchu drogowym oraz w przepisach wykonawczych; 3) posiadać właściwe oznakowanie; W przypadku awarii środka transportowego w trakcie wykonywania kursu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy o takiej samej pojemności, w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od wystąpienia awarii. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.: 1) utrzymywać pojazdy w czystości i porządku; 2) przestrzegać przepisy ppoż. i BHP; 3) ubezpieczyć pojazdy i przewożone osoby na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia. Przewozy będą realizowane w dni nauki szkolnej, tj. we wszystkie dni z wyjątkiem sobót, niedziel, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1603). Zamawiający wymaga wykonywania usługi przewozu uczniów w innych dniach niż podane w pkt 12, w przypadku wystąpienia okoliczności nadzwyczajnych (takich jak np. zabawy szkolne, zawody sportowe i inne zajęcia wynikające z potrzeb szkoły). O terminie dowozu nie wynikającego z harmonogramu Wykonawca zostanie zawiadomiony przez dyrektora szkoły na co najmniej 5 dni przed terminem przewozu. Opiekę nad uczniami w czasie przewozów organizuje Zamawiający, z tym że Wykonawca umożliwia bezpłatny przejazd opiekunom na trasach dowozu. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę opiekunów w okresie do 14 dni od dnia podpisania umowy. W okresie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy zmiany przebiegu tras i rozkładu jazdy, a także zmiany liczby przewożonych uczniów oraz opiekunów. Zmiany będą występować w związku ze zmianami organizacyjnymi dotyczącymi szkół i zmianami stanu osobowego uczniów oraz opiekunów na poszczególnych trasach. Zmiany będą dla Wykonawcy obowiązujące. W związku z okolicznościami wskazanymi w pkt 15 ilość zamawianych biletów miesięcznych w okresie trwania umowy może ulegać zmianie. W przypadku zwiększenia się ilości przewożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów lub zmiany przebiegu tras i rozkładu jazdy. W sytuacji, gdy w autobusie wykonującym przewozy uczniów będą pozostawać wolne miejsca, Zamawiający wyraża zgodę, aby Wykonawca zabierał z przystanków również innych pasażerów. Wykonawca może w tej sytuacji sprzedawać tym pasażerom bilety za przejazd.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. a) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: BS w Gryficach nr konta: 89 9376 0001 0010 0797 2001 0007 z dopiskiem „WADIUM PRZETARGOWE – PRZEWÓZ UCZNIÓW 2018”. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty lub złożyć w osobnej kopercie – opisanej „WADIUM – Przewóz uczniów uczęszczających do szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Brojce” bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Brojcach ul. Długa 48, 72-304 Brojce w pok. nr 10 – sekretariat, przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w formie gwarancji powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na pierwsze żądanie Zamawiającego, w okolicznościach zawartych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, ważną na cały okres wykonywania zamówienia – na potwierdzenie warunku rozdz. VI pkt 1 ppkt 1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przy czym: 1) Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dodatkowo, na podstawie §9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą . 2) Zamieszcza informacje o podmiotach, na zasoby których się powołuje, w oświadczeniu określonym w Zał. Nr 6, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach