Przetargi.pl
Przewóz uczniów i ich opiekunów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej im Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu ul. Jezioro 2, 32-600 Oświęcim w roku szkolnym 2018/2019 w terminie od 03. 09. 2018 r. do 21. 06. 2019 r.

SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ W ZABORZU ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 OŚWIĘCIM, JEZIORO
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338440219, 338440219
  • Data zamieszczenia: 2018-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ W ZABORZU
    JEZIORO 2
    32-600 OŚWIĘCIM, woj. małopolskie
    tel. 338440219, 338440219
    REGON: 368051280
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spwzaborzu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewóz uczniów i ich opiekunów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej im Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu ul. Jezioro 2, 32-600 Oświęcim w roku szkolnym 2018/2019 w terminie od 03. 09. 2018 r. do 21. 06. 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie transportu drogowego. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu dla uczniów i ich opiekunów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu ul. Jezioro 2, 32-600 Oświęcim w roku szkolnym 2018/2019 w terminie od 03. 09. 2018 r. do 21. 09. 2019 r. 3. Trasy dowozu: Trasa I Grojec: Zaborze Szkoła Podstawowa - Oświęcim - Stare Stawy - Stawy Grojeckie - Grojec - Łazy - Zaborze Szkoła Podstawowa. Trasa liczy ok. 18 km na jeden kurs (od pierwszego przystanku do przystanku ostatniego) na trasie będzie dojeżdżało ok. 50 uczniów i 2 opiekunów. Przystanki na trasie (przystanki MZK): Zaborze Szkoła Podstawowa, Oświęcim Stare Stawy - Spółdzielnia, Oświęcim Stare Stawy, Stawy Grojeckie ul. Adolfin, Stawy Grojeckie - Bar Oleńka, Stawy Grojeckie Stary Młyn, Stawy Grojeckie ul. Radziwiłł, Grojec Leśna Grobel, Grojec Krzyżówka, Grojec ul. Jagiellończyka, Grojec Dom Ludowy, Grojec Domżał, Łazy Staw, Łazy Hyrdzie, Zaborze Szkoła Podstawowa. b) Trasa II Włosienica - Poręba Wielka: Zaborze Szkoła Podstawowa - Stawy Monowskie - Włosienica - Poręba Wielka - Zaborze Szkoła Podstawowa. Trasa liczy ok 25 km na jeden kurs (od pierwszego przystanku do przystanku ostatniego), na trasie będzie dojeżdżało ok 70 uczniów i 2 opiekunów. Przystanki na trasie (przystanki MZK): Zaborze Szkoła Podstawowa, Oświęcim "Monowice", Oświęcim "Dworzec Fabryczny", Włosienica Golcowiec, Stawy Monowskie Centrum, Włosienica Dolna - Bar,Włosienica Szkoła, Włosienica Centrum, Włosienica Górna, Poręba Wielka II, Poręba Wielka Podstawie, Dalachowice Krzyżówka, Poręba Wielka Krzyżówka, Poręba Wielka ul. Wąska, Poręba Wielka Madejówka, Poręba Wielka Pólka, Poręba Wielka Zalesie, Poręba Wielka Cmantarz, Poręba Wielka Remiza, Poręba Wielka ul. Ruczaj, Poręba Wielka ul. Leśniczówka, Poręba Wielka ul. Przedzieleń, Zaborze ul. Węgielnik, Zaborze Szkoła Podstawowa. c) Trasa III Zaborze: Zaborze Szkoła Podstawowa ul. Jezioro - ul. Chemików, ul. Fabryczna, ul. Pod Borem, ul. Pod Dębem, ul. Porębska, pętla ul. Osiedlowa (domki jednorodzinne), ul. Grojecka, ul. Gościnna, pętla Zaborze, ul. Gościnna. ul, Grojecka, ul. Jezioro, Zaborze Szkoła Podstawowa.Trasa liczy ok. 9,5 cm (od pierwszego przystanku do przystanku ostatniego) na trasie będzie dojeżdżało ok. 130 uczniów i dwóch opiekunów. Przystanki na trasie: Zaborze Szkoła Podstawowa, Przy posesji ul. Pod Borem 9, Przy posesji ul. Pod Dębem 9 i ul. Pod Dębem 1, ul. Porębska - przystanek MZK i przy posesji ul. Porębska 5, pętla ul. Osiedlowa (domki jednorodzinne) przystanek MZK, ul. Grojecka - dwa przystanki MZK, ul. Gościnna - dwa przystanki MZK, Zaborze Szkoła Podstawowa. 4.Opiekę nad dziećmi podczas dowozu oraz w czasie ich odwozu zapewnia Szkoła Podstawowa im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu. 5. Opiekunowie wsiadaja do autobusów na pierwszym przystanku tj. Zaborze Szkoła Podstawowa i po zakończonych kursach na trasach, na tym przystanku wysiadają, towarzysząc uczniom na trasach przejazdu podczas dowozu i odwozu. 6. Zamawiający podaje wstępne ustalenia dotyczące kursów i godzin dowozu i odwozu uczniów na trasie I II i III w poszczególne dni tygodnia: Trasa I: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek- dowóz godz. 7:54, odwóz: I Kurs godz. 13:40, II Kurs godz. 14:30, środa - dowóz godz. 7:45 odwóz I Kurs godz. 14:30, II Kurs godz. 15:20. Trasa II: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek- dowóz godz. 7:54, odwóz: I Kurs godz. 13:40, II Kurs godz. 14:30, środa - dowóz godz. 7:45 odwóz I Kurs godz. 14:30, II Kurs godz. 15:20. Trasa III od poniedziałku do piątku dowóz godz. 7:45 odwóz: I Kurs godz. 12:40, II Kurs godz. 13:40. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin dowozu i odwozu oraz możliwość odwołania kursów po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą z trzydniowym wyprzedzeniem. 8. Uczniowie korzystać będą z przewozu w dni powszednie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć z zastrzeżeniem ust. 9. Zamawiający informuje, że w indywidualnych przypadkach w ciągu roku szkolnego uczniowie mogą korzystać z przewozu w inny dzień (tj. Odpracowanie w sobotę dnia szkolnego), po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. 10. Zamawiający informuje, że ilość dni przewozu dla uczniów w okresie realizacji zamówienia wynosi ok. 184 dni. 11. Zamawiający zastrzega, iż podana liczba dni przewozu o których mowa wyżej jest wielkością orientacyjną i może ulec zmniejszeniu. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia w tym roszczenia finansowe. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wyłączni za przewozy zrealizowane. 12. Przystanki dla uczniów na trasach wyznacza Zamawiający. Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie przystanków. 13. Zamawiając zastrzega sobie możliwość zmiany przebiegu tras przewozu uczniów. Przy czym zmiana ta nie może powodować większego niż o 10 % ich wydłużenia w stosunku do pierwotnych ustaleń. Wykonawcy z tego tytułu to jest w/w zmiany przebiegu tras przewozu uczniów nie będą przysługiwały w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia (w tym roszczenia finansowe)14. Podane liczby uczniów i opiekunów są liczbami aktualnymi na dziań ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie (np. w przypadku długotrwałej choroby, zdarzeń losowych). Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia w tym roszczenia finansowe. 15. Liczby przewożonych dzieci są wielkościami planowanymi. Zamawiający zastrzega, że rzeczywista liczba przewożonych dzieci podczas każdego kursu może różnic się od planowanej, przy czym zwiększenie liczby przewożonych uczniów podczas kursu nie może przekroczyć 20 % liczby planowanej. Wykonawcy z tego tytułu to jest w/w zmiany liczby przewożonych uczniów nie będą przysługiwały w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia (w tym roszczenia finansowe). 16. Zamawiający najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem usługi dostarczy Wykonawcy imienną listę uczniów i opiekunów, którzy będą korzystali z przewozu. 17. Wykonawca w celu realizacji zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej liczby środków transportu - autobusów. Wykonawca powinien posiadać pojazdy, które zapewniają prawidłowe wykonanie zmówienia - dysponować środkami transportu o ilości miejsc zapewniających przewóz przewidywanej liczby uczniów i opiekunów na każdej z tras, sprawnymi technicznie w celu zagwarantowania bezpieczeństwa przewożonych pasażerów. 18. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie m. in.: 1) zapewnić ubezpieczenie pojazdu, którym będą przewożeni uczniowie wraz z opiekunami, 2) zapewnić ubezpieczenie przewożonych uczniów i opiekunów, 3) zapewnić przewożonym uczniom i opiekunom przewidziane prawem warunki bezpieczeństwa, i odpowiedniego standardu przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodna z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pełną sprawność techniczna środka transportu, 4) ponosić wszystkie koszty związane z eksploatacją pojazdu i uiszczania opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy, 5) posiadać wszystkie ważne wymagane przepisami dokumenty przewozowe, które na żądanie Zamawiającego powinien okazać, 6) w razie wystąpienia przejściowych okoliczności od niego niezależnych, a uniemożliwiających mu świadczenie usług objętych umową, we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazdy zastępcze o parametrach nie gorszych niż jego pojazdy oraz osoby, które w jego imieniu i za pisemna zgodą Zamawiającego będą świadczyć usługi. Zapewnienie zastępczego pojazdu nastąpi w czasie maksymalnie do 60 minut od zdarzenia, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących i stojących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. W przypadku gdy Wykonawca nie zapewni pojazdu zastępczego oraz kierowcy, Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępcze usługi na koszt Wykonawcy i naliczy Wykonawcy karę za nienależyte wykonanie obowiązków umownych. Wykonawca w składanej ofercie może zaproponować krótszy czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii, zatrzymania pojazdu w trakcie świadczenia usług objętych umową. UWAGA: czas podstawienia pojazdu zastępczego stanowi drugie kryterium oceny ofert (czas reakcji) patrz część XIX SIWZ. 20. Przed przystąpieniem do wyceny usług, Wykonawca ma obowiązek zdobyć niezbędne informacje dotyczące realizacji usług oraz dokonać szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia. 21. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy wymaga, aby osoby, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji przedmiotu umowy (tj. kierowcy pojazdów/autobusów) były przez Wykonawcę lub podwykonawcę przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnione na podstawie umowy o prace w rozumieniu art. 22 par. 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 22. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 10 dni roboczych, spełnienia wymagania o którym mowa w pkt 21 poprzez przedstawienie oświadczenia o zatrudnieniu lub zbiorczego zestawienia zatrudnionych osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca w tym zakresie musi posiadać uprawnienia - licencję - na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo - opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Informację dotyczącą powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy PZP zawierającą: a) Określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie powodować do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego podatku VAT. b) Jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek , o którym mowa powyżej, wskazanie nazwy (rodzaj) towaru/usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podanie ich wartości bez kwoty podatku VAT. c) Oświadczenie o wypełnianiu przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach