Przetargi.pl
„Przewóz uczniów do placówek oświatowych poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od 02.09.2019 r. do 26.06.2020 r.”

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2019-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl, www.bip.strzegom.pl.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przewóz uczniów do placówek oświatowych poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od 02.09.2019 r. do 26.06.2020 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2.1 Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od 02.09.2019 r. do 26.06.2020 r. 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe: 1) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika z oddziałami przedszkolnymi, ul. Mickiewicza 1, 58-150 Strzegom. 2) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Henryka Sienkiewicza z oddziałami przedszkolnymi, ul. Brzegowa 1, 58-150 Strzegom. 3) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Kornela Makuszyńskiego z oddziałami przedszkolnymi, ul. Aleja Wojska Polskiego 3-5, 58-150 Strzegom. 4) Zespół Szkolno-Przedszkolny Publiczna Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Jaroszowie, 58-120 Jaroszów nr 98. 5) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki z oddziałami przedszkolnymi w Goczałkowie, ul. Szkolna 1, 58-152 Goczałków. 6) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II z oddziałami przedszkolnymi w Kostrzy, ul. Żeromskiego 22, 58-150 Strzegom. 7) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza z oddziałami przedszkolnymi w Olszanach 138, 58-150 Strzegom. 8) Zespół Szkolno-Przedszkolny Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Stanowicach, ul. Świebodzka 9, 58-150 Strzegom. 9) Zespół Szkół Specjalnych w Strzegomiu, ul. Aleja Wojska Polskiego 16, 58-150 Strzegom (uczniowie niepełnosprawni). 10) Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy ul. Mieczysława Kozara-Słobódzkiego 28, 58-100 Świdnica (uczniowie niepełnosprawni na wózkach inwalidzkich z rodzicami). 11) Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3, 58-100 Świdnica (uczniowie niepełnosprawni na wózkach inwalidzkich z rodzicami). 2.3 Wykaz placówek oświatowych wymienionych w punkcie 2.2 SIWZ w ciągu roku szkolnego może ulec zmianie polegającej na wprowadzeniu do wykazu przedszkoli prowadzonych przez Gminę Strzegom tj.: 1) Publiczne Przedszkole Nr 2 w Strzegomiu ul. Mickiewicza 2A, 2) Publiczne Przedszkole Nr 3 w Strzegomiu ul. Parkowa 8, 3) Publiczne Przedszkole Nr 4 w Strzegomiu ul. Jeleniogórska 19, 4) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Jaworowie, Stary Jaworów 38, 58-140 Jaworzyna Śląska. 2.4 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego. 2.5 Wykaz wyznaczonych przystanków stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 2.6 Wykaz placówek oświatowych i ich odległości od przystanków oraz prognozowana ilość biletów miesięcznych dla uczniów stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w rozkładzie jazdy autobusów po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, po podpisaniu umowy otrzyma wykaz imienny uczniów z placówek oświatowych wskazanych w punkcie 2.2 SIWZ w celu przygotowania biletów miesięcznych. 2.7 Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono miejsca siedzące. 2.8 Uczniów należy dowieźć na zajęcia co najmniej 10 minut przed ich rozpoczęciem. Czas dojazdu ucznia z domu do szkoły i z powrotem nie może przekroczyć 1h w każdą stronę. 2.9 Zamawiający zapewnia opiekę w czasie przewozu uczniów. Uczniowie niepełnosprawni uczęszczający do placówek oświatowych - Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy ul. Mieczysława Kozara-Słobódzkiego 28, 58-100 Świdnica, - Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3, 58-100 Świdnica, mogą być dowożeni dodatkowo z rodzicem. 2.10 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie przez okres trwania umowy posiadać ważną polisę ubezpieczeniową od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz posiadać ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. 2.11 Zatrudnienie na umowę o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga od Wykonawcy przy realizacji zamówienia zatrudnienia kierowców do przewozu uczniów na podstawie umowy o pracę. 2.12 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przewóz uczniów. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.13 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących przewóz uczniów do szkół w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.). 2.14 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.11 czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.11 czynności. 2.15 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2.16 Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, muszą być odpowiednio oznakowane (zgodnie z obowiązującymi przepisami), nie mogą być starsze niż z 2001 r. lub są po naprawie głównej w specjalistycznych zakładach taboru nie dawniej niż w 2004 r. oraz muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Zamawiający zastrzega sobie kontrolę sprawności i czystości pojazdów. 2.17 Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy. 2.18 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w oparciu o art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp, do wysokości max. 20% wartości zamówienia podstawowego w zakresie wykupu dodatkowych biletów miesięcznych w związku ze zwiększeniem liczby dowożonych uczniów do szkół.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach