Przetargi.pl
Przewóz uczniów do placówek oświatowych poprzez zakup biletów miesięcznych

Urząd Gminy Bartoszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, Plac Zwycięstwa 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 762 77 00 , fax. 089 762 77 23
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Bartoszyce
    Plac Zwycięstwa 2 2
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 762 77 00, fax. 089 762 77 23
    REGON: 00053271900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bartoszyce.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewóz uczniów do placówek oświatowych poprzez zakup biletów miesięcznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2009/2010, tj. w okresie od dnia 1 września 2009 r. do dnia 25 czerwca 2010 r. - w dniach realizacji obowiązku szkolnego. CPV: 60130000-8 2) Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe: 1. Szkoła Podstawowa w Bezledach 2. Szkoła Podstawowa w Galinach 3. Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Krawczykach 4. Szkoła Podstawowa im. ks. Jerzego Popiełuszki w Rodnowie 5. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Sokolicy 6. Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Wojciechach 7. Szkoła Podstawowa im. J.H. Dąbrowskiego w Żydowie 8. Gimnazjum im. Straży Granicznej w Bezledach 9. Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Kinkajmach 3) Wykaz wyznaczonych przystanków stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Zleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przystanków. 4) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, do dnia 14 sierpnia 2009r. zobowiązany jest opracować rozkład jazdy przewozów uczniów na rok szkolny 2009/2010 i dostarczyć go do Urzędu Gminy w Bartoszycach pok. nr 9, celem jego akceptacji przez Zamawiającego. 5) Wykaz placówek oświatowych wraz z odległościami od przystanków oraz prognozowaną ilością uczniów stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, do 20 sierpnia 2009r., otrzyma kserokopię wykazu imiennego uczniów. 6) Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono w autobusach miejsca siedzące. 7) Dowiezienie uczniów do placówek oświatowych nastąpi w godzinach od 7.30 do 7.50. Odjazd ze szkół podstawowych nastąpi o godzinie 12.50 i 14.30 a z gimnazjów o 14.30. Suma czasów przejazdu w dwie strony nie może przekraczać 1 godziny dla szkół podstawowych, dla gimnazjów 1 godzinę 20 minut. 8) Opiekę nad uczniami w czasie dowożenia uczniów do szkół podstawowych sprawują pracownicy Urzędu Gminy Bartoszyce zgodnie z przedłożonym przez Urząd Gminy wykazem przy zatwierdzeniu rozkładu jazdy. Wykonawca umożliwia nieodpłatny przejazd dla pracowników Urzędu Gminy Bartoszyce, sprawujących opiekę nad uczniami w czasie przewozu. 9) Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, muszą być odpowiednio oznakowane (zgodnie z obowiązującymi przepisami), muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. 10) Jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców przy realizacji zamówienia, wówczas należy wskazać w formularzu ofertowym podwykonawcę oraz zakres części zamówienia, którą zamierza się jemu powierzyć. 11) Szczegółowe warunki zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na konto 43116022020000000061909989 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) - złożone w kasie zamawiającego 3. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego przetargu dotyczy. 4. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Zamawiający przechowuje wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 8. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz specyfikacją. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w pkt 1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz OFERTA, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportowych (z podaniem ilości miejsc siedzących w środkach transportu), jakie posiada wykonawca wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych i aktualnym ubezpieczeniem; 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia; 7) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bartoszyce-ug.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach