Przetargi.pl
Przewóz uczestników projektu OBKK w ramach wyjazdów edukacyjnych

Miejski Zespół Jednostek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-196 Knurów, al. Lipowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2352700 , fax. 032 2352770
  • Data zamieszczenia: 2011-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych
    al. Lipowa 12 12
    44-196 Knurów, woj. śląskie
    tel. 032 2352700, fax. 032 2352770
    REGON: 00072718500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.knurow.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewóz uczestników projektu OBKK w ramach wyjazdów edukacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja 23 przewozów uczestników projektu OBKK na wyjazdy edukacyjne organizowane w ramach zajęć realizowanych na potrzeby projektu Odlotowe i bombowe są kompetencje kluczowe w roku szkolnym 2011/2012 zgodnie z poniższym wykazem: Cinema City w Gliwicach 1. 27.10.2011-80 uczestników+8 opiekunów 2. 28.10.2011-80 uczestników+8 opiekunów 3. 04.11.2011-80 uczestników+8 opiekunów Planetarium w Chorzowie 4. 10.11.2011-80 uczestników+8 opiekunów 5. 17.11.2011-80 uczestników+8 opiekunów 6. 18.11.2011-80 uczestników+8 opiekunów 7. 23.11.2011-80 uczestników+8 opiekunów 8. 24.11.2011-80 uczestników+8 opiekunów 9. 29.11.2011-80 uczestników+8 opiekunów 10. 02.12.2011-80 uczestników+8 opiekunów Kopalnia Guido w Zabrzu 11. 08.11.2011-40 uczestników+4 opiekunów Wytwórnia filmów rysunkowych w Bielsku - Białej 12. 03.11.2011-40 uczestników+4 opiekunów 13. 03.11.2011-40 uczestników+4 opiekunów 14. 07.11.2011-40 uczestników+4 opiekunów 15. 07.11.2011-40 uczestników+4 opiekunów 16. 09.11.2011-40 uczestników+4 opiekunów 17. 09.11.2011-40 uczestników+4 opiekunów 18. 16.11.2011-40 uczestników+4 opiekunów 19. 16.11.2011-40 uczestników+4 opiekunów 20. 21.11.2011-40 uczestników+4 opiekunów 21. 21.11.2011-40 uczestników+4 opiekunów 22. 28.11.2011-40 uczestników+4 opiekunów 23. 28.11.2011-40 uczestników+4 opiekunów 2. Szczegółowy harmonogram uwzględniający godziny odbioru oraz powrotu uczestników wyjazdów opracowany zostanie przez Zamawiającego i Wykonawcę po zawarciu umowy w oparciu o liczbę pojazdów biorących udział w realizacji zamówienia. 3. Wykonawca kalkulując cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia winien uwzględnić wszystkie składniki cenotwórcze, w tym: opłaty parkingowe, opłaty za płatne odcinki dróg i autostrad, koszty związane z postojem kierowców realizujących przedmiot umowy i inne, które ujawnią się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia oraz to, że odbierać i odwozić uczestników wycieczek należy z i do szkół i gimnazjów w Knurowie (w tym 13 razy do Szczygłowic). 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznego i komfortowego przewozu dzieci w ramach przedmiotu zamówienia. W związku z tym Wykonawca musi zapewnić: 4.1. sprawny środek transportu posiadający aktualny przegląd stanu technicznego wykonany przy asyście Policji; 4.2. środek transportu winien zapewniać miejsca siedzące dla wszystkich pasażerów (w tym uczestników wycieczki i opiekunów); 4.3. zaleca się aby wszystkie miejsca siedzące były zaopatrzone w pasy bezpieczeństwa. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia kilkoma środkami transportu pod warunkiem spełnienia przez nie wymogów opisanych w pkt. 4 ppkt 1-3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wyposażenie w pasy bezpieczeństwa
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach