Zarząd Oczyszczania Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 00-508 Warszawa, Al. Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48222770470 , fax. +48226282674
- Data zamieszczenia: 2020-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Oczyszczania Miasta
Al. Jerozolimskie 11/19
00-508 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48222770470, fax. +48226282674
REGON: 01035234600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zom.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przewóz pracowników na terenie m. st. Warszawy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz pracowników wykonujących prace porządkowe na terenie m. st. Warszawy. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części: Część I 1) Przewóz 2 grup po 8 pracowników każda będzie odbywał się w okresie od 1 grudnia 2020 r. do 30 listopada 2021 r. wraz z narzędziami służącymi do prac ręcznego oczyszczania, dwoma busami przeznaczonymi do tego celu, spełniającymi warunki dopuszczenia do ruchu drogowego. 2) Przewóz pracowników będzie się odbywał z bazy zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Annopol 4b do miejsca pracy na terenie Warszawy i z powrotem po jej zakończeniu wraz z zabraniem i przewozem narzędzi. 3) Bus powinien być podstawiony pod bazę na 20 minut przed rozpoczęciem pracy. Przewóz pracowników będzie odbywał się w dni robocze (poniedziałek-piątek), w godzinach: 615-1415 z zastrzeżeniem §3 ust. 3 wzoru umowy. 4) Wykonawca ma obowiązek pozostawienia w gotowości busa z własnym kierowcą do dyspozycji Zamawiającego w godzinach podanych w ust. 3. 5) Miejsce dowozu do realizacji prac, jak i miejsce oraz godzina odbioru pracowników po wykonaniu tych prac z różnych punktów miasta, będą określane codziennie przez przedstawiciela Zamawiającego, który będzie sprawował nadzór nad przewożoną grupą osób. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca i godziny porannego odbioru pracowników na terenie m.st. Warszawy o czym Wykonawca zostanie powiadomiony z dwudniowym wyprzedzeniem. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do organizowania przerw w pracy w tym przerwy śniadaniowej i spożywania posiłków profilaktycznych przez podległych pracowników w udostępnionym przez Wykonawcę busie. 8) Wykonawca ma obowiązek w okresie jesienno-zimowym do: a) porannego uruchamiania ogrzewania w busie na 20 min przed rozpoczęciem przewozu pracowników, b) włączania ogrzewania w udostępnionym busie w celu zapewnienia właściwego komfortu termicznego pracownikom w trakcie korzystania z busu w czasie przerw w pracy, tak aby temperatura wewnątrz nie była niższa niż 14oC. Część II 1) Przewóz 2 grup po 40 pracowników każda będzie się odbywał w okresie od 1 grudnia 2020 r. do 30 listopada 2021 r. wraz z narzędziami służącymi do prac ręcznego oczyszczania dwoma autokarami przeznaczonymi do tego celu, spełniającymi warunki dopuszczenia do ruchu drogowego. 2) Przewóz pracowników będzie się odbywał z bazy zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Annopol 4b do miejsca pracy na terenie Warszawy i z powrotem po jej zakończeniu wraz z zabraniem i przewozem narzędzi. 3) Autokar powinien być podstawiony pod bazę na 20 minut przed rozpoczęciem pracy. Przewóz pracowników będzie odbywał się w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godzinach: 600-1400, z zastrzeżeniem §3 ust. 3 wzoru umowy. 4) Wykonawca ma obowiązek pozostawienia w gotowości autokaru z własnym kierowcą do dyspozycji Zamawiającego w godzinach podanych w ust. 3. 5) Miejsce dowozu do realizacji prac, jak i miejsce oraz godzina odbioru pracowników po wykonaniu tych prac z różnych punktów miasta, będą określane codziennie przez przedstawiciela Zamawiającego, który będzie sprawował nadzór nad przewożoną grupą osób. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca i godziny porannego odbioru pracowników na terenie m.st. Warszawy o czym Wykonawca zostanie powiadomiony z dwudniowym wyprzedzeniem. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do organizowania przerw w pracy w tym przerwy śniadaniowej i spożywania posiłków profilaktycznych przez podległych pracowników w udostępnionym przez Wykonawcę autokarze. 8) Wykonawca ma obowiązek w okresie jesienno-zimowym do: a) porannego uruchamiania ogrzewania w autokarze na 20 min przed rozpoczęciem przewozu pracowników, b) włączania ogrzewania w udostępnionym autokarze w celu zapewnienia właściwego komfortu termicznego pracownikom w trakcie korzystania z autokaru w czasie przerw w pracy, tak aby temperatura wewnątrz nie była niższa niż 14oC. 2. Zamawiający wymaga, oddzielnie dla każdej części zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę na okres obowiązywania umowy pracowników w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy tj. (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320), którzy będą wykonywać pracę kierowcy busa/autokaru. Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 2 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. Szczegółowe warunki i zakres prac oraz zasady rozliczania określa załącznik nr 4/1 i 4/2 do SIWZ. 5. Dane techniczne busów/ autokarów określono w załączniku nr 3 do wzoru umowy. 6. Standardy jakościowe wykonania usługi określono w § 3 wzoru umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4/1 i 4/2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60172000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I 5.000,00 zł Część II 5.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na krajowy transport drogowy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 2140 z poźn. zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2a oraz 2b do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących załącznik 2a i 2b do SIWZ oraz składa zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia własne wykonawcy o treści zgodnej z załącznikiem nr 2a i 2b do SIWZ; 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 2-3 niniejszej SIWZ (o ile dotyczy); 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5) potwierdzenie wniesienia wadium; 6) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi transportowe w ramach działania „Wsparcie dla projektów demonstracyjnych i działań informacyjnych” w zakresie produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe.
Dodano: 2024-06-18 - Świadczenie usług transportu autokarowego studentów i pracowników dydaktycznych Wydziału Geologii UW w czasie trwania kursów terenowych
Dodano: 2024-06-05 - Usługi transportowe dla uczestników wizyt w gospodarstwach demonstracyjnych w ramach działania „Wsparcie dla projektów demonstracyjnych i działań informacyjnych” w zakresie Rolnictwa ekologicznego.
Dodano: 2024-04-30 - Świadczenie usług transportu autokarowego studentów i pracowników dydaktycznych Wydziału Geologii UW w czasie trwania kursów terenowych
Dodano: 2024-03-22 - Świadczenie usług transportu dla Wydziału Historii.
Dodano: 2024-02-20 - Transport autokarowy
Dodano: 2023-10-03 - Usługa wynajmu autokarów i mikrobusów wraz z kierowcą dla SGGW na okres 24 miesięcy
Dodano: 2023-10-02 - „Dowóz uczniów z terenu Gminy Glinojeck do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024”
Dodano: 2023-09-21 - Transport autokarowy
Dodano: 2023-09-07 - „Dowóz uczniów z terenu Gminy Glinojeck do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024”
Dodano: 2023-08-24