Przetargi.pl
Przewóz osób niepełnosprawnych, korzystających z pobytu w Dziennym Domu Senior-WIGOR w Dąbrowie Górniczej

Dzienny Dom "Senior-WIGOR" w Dąbrowie Górniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. Morcinka 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 264 7033
  • Data zamieszczenia: 2015-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzienny Dom "Senior-WIGOR" w Dąbrowie Górniczej
    ul. Morcinka 15 15
    41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 264 7033
    REGON: 24197585800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ddpsdg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewóz osób niepełnosprawnych, korzystających z pobytu w Dziennym Domu Senior-WIGOR w Dąbrowie Górniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozu dla osób niepełnosprawnych - korzystających z pobytu w Dziennym Domu Senior-WIGOR w Dąbrowie Górniczej. Usługa będzie polegać na przewozie osób niepełnosprawnych z ustalonego miejsca zbiórki, najbliższego miejscu zamieszkania do miejsca świadczenia usług tj siedziby, Filii nr 1 i nr 2 i z powrotem możliwie najkrótszą trasą. 2. Zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego szacunkiem wyjściowym liczba osób do przewozu dziennie (rozumianego jako przewóz z ustalonego miejsca zbiórki najbliższego miejscu zamieszkania osoby korzystającej z usług do miejsca świadczenia usług i z powrotem) będzie zmienna, szacowana na dzień 15.12.2015 na 30 osób niepełnosprawnych w tym minimum 4 osoby na wózkach inwalidzkich. 3. Zamawiający zakłada możliwość doraźnego świadczenia usług w godzinach 9.00-14.00 zabezpieczających dowóz niepełnosprawnych osób do placówek służby zdrowia, urzędów, instytucji ośrodków kultury, sportu i rekreacji tj. około 50 km miesięcznie. 4. Łączna dzienna liczba kilometrów (w obie strony) wyniesie około 140 km (bez kilometrów dojazdowych). Maksymalna liczba kilometrów w okresie obowiązywania umowy wyniesie 33.170 km ( 233 dni x 140 km + 50 km x 11 m-cy) 5. Przewóz będzie odbywał się od poniedziałku do piątku w dni robocze w okresie od 01.02.2016 do 31.12.2016r. w następujących godzinach: a) w godzinach 7.00-9.00 - przywóz osób niepełnosprawnych z ustalonych miejsc zbiórki do siedziby, Filii nr 1 i nr 2, b) w godzinach 14.00-15.30 - odwóz osób niepełnosprawnych z siedziby, Filii nr 1 lub 2 do godz. 16.00 do ustalonych miejsc zbiórki. 6. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie obowiązywania umowy trasa przejazdu oraz liczba kilometrów będą ulegać zmianie w zależności od ilości osób korzystających z usług Dziennego Domu. Faktyczna ilość wykorzystanych kilometrów będzie zależna od potrzeb Zamawiającego i nie może stanowić podstawy roszczeń ze strony Wykonawcy. 7. Zamawiający zakłada, że usługi muszą być wykonywane minimum dwoma pojazdami do przewozu osób niepełnosprawnych o liczbie miejsc w każdym pojeździe nie mniejszej niż 9 i nie większej niż 16. Wymagana jest możliwość przewozu minimum dwóch pasażerów na wózkach inwalidzkich w jednym pojeździe. 8. Pojazdy winny być: a) przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz oznakowane jako środki transportu osób niepełnosprawnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322, z późn. zmianami), b) wyposażone w drugi rząd siedzeń, które można demontować w szybki i prosty sposób c) wyposażone w podjazd, rampę lub windę umożliwiającą wjazd do pojazdu wózkiem z osobą niepełnosprawną oraz szyny lub prowadnice do mocowania wózków inwalidzkich wewnątrz pojazdu, d) wyposażone w zestaw pasów bezpieczeństwa dla osób przewożonych na wózkach inwalidzkich i pozostałych pasażerów, e) wyposażone w dodatkowe kierunkowskazy w tylnej części dachu pojazdu, f) wyposażone w drzwi boczne środkowe - odsuwane, wyposażone w dodatkowy stopień, niskopodłogowy umożliwiający wejście do środka transportu, g) ogrzewane, h) klimatyzowane. 9. Wykonawca zapewnia: a) kierowców, wyposażonych w telefony komórkowe oraz zestawy głośnomówiące, posiadających uprawnienia do prowadzenia pojazdów mechanicznych i przewozu osób na terenie kraju, posiadających aktualne prawo jazdy kategorii B lub D uprawniające do kierowania pojazdem będącym w dyspozycji Wykonawcy, o oznaczonej ilości miejsc dla pasażerów, zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, b) opiekunów spełniających co najmniej jedno z niżej wymienionych kryteriów: - posiada przygotowanie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, - posiada kwalifikacje w zakresie opiekuna osób starszych. 10. Miejsca zbiórki osób niepełnosprawnych, ustalone na dzień 15.12.2015r: a) Dzienny Dom Senior-WIGOR Filia nr 1: ul. Korczaka 9a, ulice: 1-go Maja 38, Legionów Polskich 137, 1000-lecia 31, Prusa 12, Piłsudskiego 31, Piłsudskiego 97, Starzyńskiego 13, Krasińskiego 38, Kosmonautów 6, Parkowa 23, Słowackiego 3, Komuny Paryskiej 4, Strzemieszyce - Transportowa 59; b) Dzienny Dom Senior-WIGOR Filia nr 2: ul. Jaworowa 4a, ulice: Mickiewicza 17, Łączna 21, Łączna 25 (2 osoby), Topolowa 26 (2 osoby), Śliwińskiego 11, Konopnickiej 40a, Kościuszki 31, Dąbskiego 3, Adamieckiego 8, 1-go Maja 46, Stara 17, Górników Redenu 2, Skibińskiego 4, Sienkiewicza 6, Okrzei 7, Tworzeń 80, Czapińskiego 20a, Tucznawa- Idzikowskiego 78, Strzemieszyce -Jamki 36, Strzemieszyce- Rzeczna 95 11. Dopuszcza się zmianę trasy przejazdu w sytuacji niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy spowodowaną np. objazdami, zmianą ilości osób korzystających z przewozu, zmianą miejsca zamieszkania osób niepełnosprawnych. 12. Przewozy winny być realizowane zgodnie z harmonogramem przewozu osób niepełnosprawnych. Harmonogram miesięczny przewozu będzie ustalany na dwa dni robocze przed pierwszym dniem kolejnego miesiąca, z uwzględnieniem potrzeb przewozu osób niepełnosprawnych. Wszelkie zmiany bieżące w harmonogramie przewozu osób niepełnosprawnych będą dokonywane z jednodniowym wyprzedzeniem. 13. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów za postój pojazdu. Czas oczekiwania kierowcy na pasażera dłuższy niż 7 minut traktowany jest jak rezygnacja osoby z przewozu. 14. Ramowy zakres obowiązków kierowcy i opiekuna: a) Kierowca zobowiązany jest: - zapewnić i dbać o bezpieczne świadczenie usługi przewozu, - dbać o należyty stan techniczny i utrzymanie należytej czystości pojazdu, - współpracować z wyznaczonym do kontaktu pracownikiem. b) Opiekun zobowiązany jest: - świadczyć pomoc w przemieszczaniu się osób niepełnosprawnych, w szczególności zapewnić bezpieczne dotarcie z ustalonego miejsca zbiórki do pojazdu i odwrotnie, - zapewnić pomoc, opiekę i bezpieczeństwo przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, oraz w czasie przewozu do momentu zapewnienia opieki osobie niepełnosprawnej przez pracownika Dziennego Domu lub po odwozie do ustalonego miejsca zbiórki i zapewnienia opieki przez rodzinę lub opiekuna. - udzielać pierwszej pomocy przedmedycznej - składać lub rozkładać wózek inwalidzki - przekazywać spostrzeżenia dotyczące osób niepełnosprawnych innym osobom sprawującym opiekę, - przestrzegać zasad współżycia społecznego. 15. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego podstawienia zastępczego środka transportu o równorzędnym standardzie i ilości miejsc, nie później niż w czasie do 1 godziny od zaistnienia zdarzenia. Jeśli Wykonawca nie jest w stanie zapewnić zastępczego pojazdu, o którym mowa wyżej Zamawiający zapewni transport na koszt Wykonawcy. 16. Stan techniczny pojazdu musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego. 17. Pojazd winien posiadać aktualne badania techniczne, być sprawny do należytego wykonania zamówienia, posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW. 18. Wykonawca powinien posiadać: a) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł, b) aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r., Nr 125, poz. 874 z późn. zm.), c) doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał bądź wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie regularnego przewozu osób niepełnosprawnych. 19. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dziennej ewidencji przewozów i liczby przewożonych osób, potwierdzonej codziennie za dzień poprzedni przez wyznaczonych pracowników Siedziby, Filii nr 1 i Filii nr 2. 20. Faktura VAT zostanie wystawiona przez Wykonawcę do 5-go dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. Załącznikiem do faktury będzie miesięczne zestawienie przejechanych kilometrów wykonane na podstawie dziennej ewidencji. 21. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli świadczonych usług oraz uzyskiwania niezbędnych informacji o świadczonych usługach, a także dostępu do dokumentacji potwierdzającej warunki realizacji usług zgodnie z ofertą. 22. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność wobec osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją usługi. W szczególności Wykonawca bierze na siebie wyłączną odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. Wykonawca odpowiada za całokształt świadczonych usług oraz za postawę moralną zatrudnionego personelu. 23. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zobowiązań wynikających z niniejszej umowy innemu Wykonawcy, nie przewidzianemu w złożonej ofercie, bez pisemnej zgody Zamawiającego. 24. Wykonawca oświadcza, że zobowiąże personel do przestrzegania Ustawy o ochronie danych osobowych oraz dochowania tajemnicy służbowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Najkrótszy czas przebywania w pojeździe pierwszej wsiadającej osoby od chwili wejścia do wyjścia w miejscu docelowym
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ddpsdg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach