Przetargi.pl
Przewóz odpadów o kodzie 19 12 10 (paliwa alternatywnego) wytwarzanych przez Zakład Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza.

Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Mickiewicza 28/30
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4504901 , fax. (056) 4504934
  • Data zamieszczenia: 2015-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o.
    ul. Mickiewicza 28/30 28/30
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4504901, fax. (056) 4504934
    REGON: 87048561800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewóz odpadów o kodzie 19 12 10 (paliwa alternatywnego) wytwarzanych przez Zakład Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi przewozowej w zakresie przewozu odpadów o kodzie 19 12 10 (tj. paliwa alternatywnego) z Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza do wskazanych przez Zamawiającego odbiorców na terenie kraju. Szacunkowa ilość odpadów o kodzie 19 12 10 przeznaczona do przewozu w ramach niniejszego zamówienia wynosi 2 000 Mg, przy czym średnia ilość odpadów przypadająca na 1 przewóz wynosi do 23 Mg. Szacunkowa odległość od miejsca załadunku odpadów, tj. Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie, do miejsca wyładunku (siedziby odbiorcy na terenie kraju) będzie się mieściła w zakresie od 110 km do 125 km. Odległość ta może ulec zmianie w przypadku zmiany odbiorcy odpadu. Szacunkowa łączna ilość kilometrów dla transportu odpadów do wskazanych przez Zamawiającego odbiorców wyniesie 23 500 km, przy minimalnej ilości odpadów przeznaczonych do przewozu. Zamawiający zastrzega, że ilość odpadów, o której mowa powyżej jest ilością szacunkową i w związku z tym może ulec zmniejszeniu do 10% w zakresie wskazanego parametru. Z tytułu niezrealizowania przez Wykonawcę szacunkowej ilości przewozu odpadów, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) Przewóz odpadów odbywać się będzie pojazdami będącymi w dyspozycji Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013, poz. 21 ze zm.), ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 ze zm.). 2) Wykonawca będzie dokonywał przewozu odpadów we wszystkie dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, oraz w soboty, o ile zaistnieje taka konieczność i zaistnieją prawne możliwości realizacji przewozu w sobotę, zgodnie z planem dostaw opracowanym przez Zamawiającego. 3) Przewóz odpadów odbywać się będzie na podstawie tygodniowych planów dostaw odpadów do odbiorców opracowanych przez Zamawiającego i przekazywanych Wykonawcy. Wykonawca, zobowiązuje się, że jest w stanie w ciągu jednego tygodnia zrealizować min. 6 (sześć) przewozów. Plan dostaw będzie opracowywany na podstawie zapotrzebowania przez odbiorców na odpad o kodzie 19 12 10 i ilości wytworzonych odpadów przez Zakład Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wstrzymania przewozów odpadów w przypadku braku zapotrzebowania na odpad o kodzie 19 12 10, awarii linii produkcyjnej odbiorcy, czy też braku wytworzenia odpadów o kodzie 19 12 10. 4) Załadunek odpadów będzie dokonywany przez Zamawiającego, a rozładunek przez odbiorcę wskazanego przez Zamawiającego. Załadunek odpadów na pojazd Wykonawcy będzie odbywał się w wyznaczonym do tego celu miejscu na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza w godzinach od 7:00 - 13:00. 5) Wydanie odpadów wskazanemu przez Zamawiającego odbiorcy na terenie kraju winno nastąpić tego samego dnia, co załadunek odpadów, w godzinach dostaw zgodnie z wcześniejszą awizacją u odbiorcy. 6) Zamawiający ustali z Wykonawcą trasę oraz ilość km przypadającą na jeden przewóz. Zaakceptowana ilość km zostanie przyjęta do ustalenia wynagrodzenia za wykonany przewóz odpadów do danego odbiorcy. W przypadku zmiany odbiorcy odpadów, Zamawiający będzie każdorazowo ustalał z Wykonawcą trasę oraz ilość km przypadającą na jeden przewóz. 7) Wykonawca będzie zobowiązany stawić się w miejscu załadunku, tj. Zakładzie Gospodarki Odpadami w Zakurzewie, w wyznaczonym dniu i zaplanowanej godzinie załadunku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania wcześniej ustalonego przewozu bez podania uzasadnionej przyczyny, jednakże powiadomienie Wykonawcy musi nastąpić do godz. 20:00 dnia poprzedzającego zaplanowany dzień załadunku odpadów. 8) Środki transportu będące w dyspozycji Wykonawcy muszą spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa, być sprawne technicznie oraz spełniać poniższe warunki: a) posiadać pojemność załadunkową min. 90 m3 i ładowność min. 23 Mg, b) być wyposażone w specjalistyczną naczepę typu ruchoma podłoga z otwieranym bokiem, przystosowaną do przewozu materiałów sypkich (paliwa alternatywnego) o ciężarze zasypowym ok. 0,22 Mg na 1 m3, zabezpieczoną przed wpływem zewnętrznych warunków atmosferycznych (sucha w środku bez widocznych uszkodzeń i zabrudzeń, zamykana plandeką od góry, itp.), c) być dopuszczone do poruszania się po drogach publicznych. 9) Środek transportu Wykonawcy będzie każdorazowo ważony przed i po załadunku na wadze samochodowej znajdującej się na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie. 10) Wszelkie obowiązki związane z przewozem odpadów przyjmie na siebie Wykonawca, w szczególności: a) terminowe podstawienie środka transportu; b) odpowiednie zabezpieczenie ładunku do przewozu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami technicznymi; c) dostawę do miejsca przeznaczenia oraz odpowiedzialność za ładunek w czasie transportu; d) informowanie Zamawiającego o przewidywanych lub już zaistniałych przeszkodach w przewozie; e) przestrzeganie przepisów BHP, w szczególności obowiązujących przepisów i procedur u Zamawiającego i odbiorcy; f) wyładunek odpadów w miejscu wskazanym przez odbiorcę. 11) Wykonawca wykona usługę przewozu odpadów pojazdami wskazanymi w ofercie. Każdorazową zmianę pojazdu Wykonawca zgłosi Zamawiającemu w formie pisemnej, przy czym środek transportu, który zaproponuje Wykonawca musi spełniać warunki Zamawiającego w stopniu nie mniejszym, niż wymagane w niniejszej SIWZ. 12) Wszelkie ryzyko związane ze stanem fizycznym odpadów przechodzi na Wykonawcę od chwili załadowania odpadów na pojazd i podpisania listu przewozowego, do momentu potwierdzenia dostarczenia go do odbiorcy. 13) Wykonawca odpowiada w szczególności za: a) zmianę parametrów paliwa alternatywnego wskutek dostępu wilgoci w czasie przewozu. Zamawiający będzie pobierał próbkę paliwa alternatywnego z każdej partii ładunku w obecności kierowcy i będzie ją przetrzymywał przez okres 48 godzin. W przypadku nie przyjęcia przez odbiorcę ładunku z powodu odchyleń od zakładanych norm, próbka zostanie przesłana do analizy w celu dokładnego zbadania zawartości wody; b) utratę lub ubytek masy, przy czym dopuszcza się każdorazowy ubytek masy w trakcie transportu do 2%; c) opóźnienia w podstawieniu środków transportu do załadunku, a także opóźnienia w dostawie do odbiorcy; d) zagubienia lub zniszczenia dokumentów potwierdzających przyjęcie ładunku przez odbiorcę, w takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do odtworzenia zagubionych bądź zniszczonych dokumentów na swój koszt. 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wykonania usługi na każdym etapie jej realizacji. W szczególności sprawdzeniu będzie podlegał stan zabezpieczenia ładunku przed wpływem czynników atmosferycznych oraz zgodność realizacji usługi za pomocą środków transportu zadeklarowanych przez Wykonawcę. 15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kursu powrotnego z ładunkiem w przypadku, gdy odbiorca z różnych przyczyn odmówi przyjęcia ładunku, wówczas Zamawiający potraktuje taką sytuację jako ten sam kurs bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwocie 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące i 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta zawierające oświadczenie, iż Wykonawca traci wadium na rzecz beneficjenta w związku z: odmową podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub niemożliwością zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub zaistnieniem okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, f) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Nazwa Zamawiającego: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z. o.o.; Adres: ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz; Nr konta: 91 1160 2202 0000 0000 6088 4611; Kod Swift: BIGBPLPWXXX; IBAN: PL 91 1160 2202 0000 0000 6088 4611; Bank: Bank Millennium. Na przelewie należy umieścić numer i nazwę postępowania oraz dopisać wadium przetargowe. Zaleca się, aby wraz z ofertą złożyć kopię potwierdzenia przelewu. 5. Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w kasie Zamawiającego (czynna codziennie oprócz sobót, niedziel i świąt w godz. od 7:30 do 14:30), przy przekazaniu dokumentu osoba go składająca otrzyma odpowiednie potwierdzenie. Zaleca się, aby wraz z ofertą złożyć kopię dokumentu wadialnego (poręczenia, gwarancji). Dopuszcza się złożenie oryginału dokumentu wadialnego bezpośrednio w ofercie - w sposób nietrwale z nią związany (np. w oddzielnej kopercie lub foliowej koszulce). 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy kwota wadium wpłynie na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii potwierdzenia przelewu jest warunkiem pożądanym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty, lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zwróci wadium: 1) Wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3) Niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Wniesione w pieniądzu, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wodociagi.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach