Przetargi.pl
Przewóz dzieci w tym uczestników projektu "Postaw na lepsze jutro" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IX. Włączenie społeczne dla Działania 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla Poddziałania 9.2.5 Rozwój usług społecznych oraz dzieci uczęszczających do Placówki Wsparcia Dziennego Świetlicy Opiekuńczo-Specjalistycznej i filii.

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Karola Miarki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 510219434
  • Data zamieszczenia: 2018-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
    Karola Miarki 9
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 510219434
    REGON: 365421894
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1374

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewóz dzieci w tym uczestników projektu "Postaw na lepsze jutro" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IX. Włączenie społeczne dla Działania 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla Poddziałania 9.2.5 Rozwój usług społecznych oraz dzieci uczęszczających do Placówki Wsparcia Dziennego Świetlicy Opiekuńczo-Specjalistycznej i filii.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przewóz (w tym tam i z powrotem) dzieci i opiekunów, w tym uczestników projektu "Postaw na lepsze jutro" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IX. Włączenie społeczne dla Działania 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla Poddziałania 9.2.5 Rozwój usług społecznych oraz dzieci uczęszczających do Placówki Wsparcia Dziennego Świetlicy Opiekuńczo-Specjalistycznej i filii. 2. W ramach zamówienia zamawiający wymaga zrealizowania usługi wynajmu autokaru wraz kierowcą. Przewóz pojazdem zarejestrowanym i przystosowanym do przewozu pasażerów/dzieci w wieku 6-18 lat. 3. Zamówienie zostało podzielone na 5 części: CZĘŚĆ I- Usługa przewozu z Placówki Wsparcia Dziennego Świetlicy Opiekuńczo-Specjalistycznej do Muzeum "Górnośląski Park Etnograficzny" w Chorzowie. CZĘŚĆ II- Usługa przewozu z Placówki Wsparcia Dziennego Świetlicy Opiekuńczo-Specjalistycznej do Parku Zatorland w Zatorze. CZĘŚĆ III -Usługa przewozu z Placówki Wsparcia Dziennego Świetlicy Opiekuńczo-Specjalistycznej do Westernowego Parku Rozrywki Twinpigs w Żorach. CZĘŚĆ IV- Usługa przewozu z Placówki Wsparcia Dziennego Świetlicy Opiekuńczo-Specjalistycznej do Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie. CZĘŚĆ V- Usługa przewozu z Placówki Wsparcia Dziennego Świetlicy Opiekuńczo-Specjalistycznej do Osikowej Doliny w Koziegłowach. 4. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do ogloszenia 5.Na wykonawcy spoczywają wszelkie opłaty niezbędne do prawidłowego wykonania usługi tj. np.: paliwo, opłaty za parkingi, opłaty drogowe. Zamawiający może żądać dokumentu aktualnej licencji na przewóz osób, dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie pojazdu, dowodu rejestracyjnego pojazdu używanego do przewozu. 6.Wykonawca zobowiązany jest do: a) zachowania należytej staranności przy realizacji zamówienia, b) usługa przewozowa winna być realizowana środkami transportu przewoźnika dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym),przystosowanymi do przewozu określonej w zamówieniu liczby osób, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do ich świadczenia. Wszystkie pojazdy realizujące przedmiot zamówienia muszą być sprawne technicznie, oświetlone wewnątrz, muszą mieć sprawne ogrzewanie i czynny system wentylacji lub klimatyzacji. Samochody muszą być wyraźnie oznakowane jako przewóz dzieci. c) zapewnienia wszystkim pasażerom siedzących miejsc, d) Wykonawca winien posiadać aktualną polisę ubezpieczenia OC oraz ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, e) Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016r. poz. 1907 z późn. zm.) lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, f) Wykonawca musi przestrzegać warunki określone w ustawie Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2017 poz. 1260 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych do ustawy, Ustawie o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017r. poz. 2200 z późn. zm.) oraz Ustawie o czasie pracy kierowców (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1155 z późn. zm.) g) Wykonawca odpowiada prawnie i finansowo za sprawność techniczną pojazdu, jak również za pełną dokumentację wraz z ubezpieczeniem gwarantującym przejazd zgodnie z obowiązującymi przepisami, h) Wykonawca musi zapewnić odpowiednią obsługę pojazdu tj. kierowcy z odpowiednimi uprawnieniami i kwalifikacjami oraz z aktualnymi badaniami lekarskim. Kierowcy prowadzący pojazdy muszą wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowanie dzieci oraz prowadzić pojazdy w sposób łagodny nie powodujący u dzieci choroby lokomocyjnej. i) Wykonawca musi zapewnić przewożonym osobom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny w szczególności utrzymaniem w czystości i porządku pojazdów, przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych, BHP dotyczących przewożenia dzieci i młodzieży 7.Środki transportu powinny spełniać warunki dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 31.XII.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia /Dz.U. z 2016r. poz.2022 z późn. zm./ 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do poinformowania Inspekcji Transportu Drogowego w przypadku, gdy warunki techniczne pojazdu wzbudzą wątpliwości Zamawiającego. W przypadku, gdy w wyniku przeprowadzonej kontroli pojazd nie będzie mógł uczestniczyć w ruchu, Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia nowego pojazdu spełniającego wszelkie wymogi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od powzięcia informacji o zaistniałej sytuacji. 9.W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zapewni transport zastępczy spełniający wymagania określone w SIWZ w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. Czas podstawienia pojazdu nie może być dłuższy niż 60 minut. W przypadku gdy czas podstawienia transportu zastępczego przekroczy 60 minut Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi zgodnie z zapisami w umowie stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ oraz kosztami wynajmu zastępczego środka transportu. 10. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością wykonawcy. 11.Kilometry dojazdowe Wykonawcy na miejsce wykonania usługi nie będą podlegać fakturowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże ,że: - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. posiadanie aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydanej przez Starostę właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy. Okres ważności licencji nie może się kończyć przed datą zakończenia wykonywania usługi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach