Przetargi.pl
Przewóz dzieci szkolnych z Gromca do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Libiążu, ul. Szkolna 1 wraz z zapewnieniem im opieki w trakcie dowozu do szkoły i odwozu do miejsc zamieszkania, w okresie wrzesień 2018 r. – czerwiec 2019 r

Zespół Ekonomiczno-Admnistracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu ogłasza przetarg

  • Adres: 32590 Libiąż, ul. Paderewskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6271841, 32 6165028 , fax. 32 6271841, 32 6165028
  • Data zamieszczenia: 2018-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Admnistracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu
    ul. Paderewskiego 2
    32590 Libiąż, woj. małopolskie
    tel. 32 6271841, 32 6165028, fax. 32 6271841, 32 6165028
    REGON: 12304395900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeasip.pl (BIP)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewóz dzieci szkolnych z Gromca do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Libiążu, ul. Szkolna 1 wraz z zapewnieniem im opieki w trakcie dowozu do szkoły i odwozu do miejsc zamieszkania, w okresie wrzesień 2018 r. – czerwiec 2019 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: „Przewóz dzieci szkolnych z Gromca do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Libiążu, ul. Szkolna 1 wraz z zapewnieniem im opieki w trakcie dowozu do szkoły i odwozu do miejsc zamieszkania, w okresie wrzesień 2018 r. – czerwiec 2019 r.”. 2. Przedmiotem zamówienia jest przewóz 6 uczniów z Gromca na zajęcia lekcyjne do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana III Sobieskiego w Libiążu, ul. Szkolna 1 oraz ich odwiezienie po zajęciach do Gromca na trasie obejmującej następujące przystanki: ul. Czarnieckiego; Wiejski Ośrodek Zdrowia, ul. Traugutta; ul. Nadwiślańska 21; ul. Husarska 2; ul. Nadwiślańska 77, ul. Nadwiślańska 150, Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Jana III Sobieskiego - ul. Szkolna 1 w Libiążu. 3. Rano przewóz odbywał się będzie w godzinach pomiędzy 7:00 – 9:00, natomiast popołudniowy odwóz będzie miał miejsce w godzinach pomiędzy 13:00 – 15:00. 4. Przewidywana ilość kursów: 184 dni x 2 = 368. 5. Przewiduje się 8 dodatkowych kursów: 3 x przywóz i 3 x odwóz na zajęcia integracyjne; 2 x przywóz i 2 x odwóz na rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego; Razem: 378 kursów. 6. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 60.13.00.00-9 Usługi w zakresie transportu drogowego; 60.13.00.00-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 7. Harmonogram określający godziny dowozów i odwozów zostanie przekazany do wiadomości Zamawiającego. 8. Poranny dowóz ucznia oraz jego popołudniowy odwóz odbywa się pod opieką osoby pełniącej rolę opiekuna. 9. Do obowiązków opiekuna należy: zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dowożonych uczniów, zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie przewozu. 10. Wyklucza się łączenie funkcji kierowcy i opiekuna. 11. Wykonawca winien w trakcie wykonywania usług zabezpieczyć na własny koszt i przewozić w pojeździe środki konieczne do udzielenia pierwszej pomocy. 12. Na wypadek awarii Wykonawca musi mieć w dyspozycji pojazd rezerwowy. 13. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 14. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1) zamawiający stosowanie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane m. in. z kierowaniem pojazdów, opiekunów. Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawców odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 ppkt 1 czynności. Zamawiający jest uprawniony do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów; przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia; 2) na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży wskazany dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 ppkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to, powinno zawierać w szczególności: dokładne określenia podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 3) w przypadku niespełnienia wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 ppkt 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie w wyznaczonym terminie przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia będzie traktowane jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 ppkt 1 czynności; 4) zamawiający może się zwrócić o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w przypadku wątpliwości, co do przestrzegania praw pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na transporcie drogowym osób na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale 7 pkt 1 ppkt 1) i 2), (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ). 3) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich – pisemne zobowiązanie tych podmiotów (załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną