Przetargi.pl
Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej do szkół w Mieleszynie, Karniszewie i Łopiennie oraz do przedszkola w Mieleszynie i jego oddziału w Mielnie w roku szkolnym 2009/2010

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-212 Mieleszyn, Mieleszyn 23
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4295060, 4295071 , fax. 061 4295073
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Mieleszyn 23 23
    62-212 Mieleszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4295060, 4295071, fax. 061 4295073
    REGON: 00054615300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej do szkół w Mieleszynie, Karniszewie i Łopiennie oraz do przedszkola w Mieleszynie i jego oddziału w Mielnie w roku szkolnym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi przewozowe dzieci i młodzieży szkolnej do szkół i przedszkola oraz ze szkół i przedszkola na terenie Gminy Mieleszyn. Zapewnienie opieki i bezpieczeństwa nad przewożonymi dziećmi i młodzieżą szkolną oraz utrzymanie porządku w autobusach w czasie trwania przewozów. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdego dnia roboczego z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć lekcyjnych trzy sprawnie technicznie autobusy do dyspozycji Zamawiającego, w tym co najmniej dwa z 45 miejscami siedzącymi, pozostały jeden niemniej niż 39 miejsc siedzących. Zamawiający zastrzega, iż nie ma obowiązku wykorzystania wszystkich autobusów jednocześnie, będą one wykorzystywane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej w ofercie przez Wykonawcę ceny jednostkowej brutto i liczby przejechanych kilometrów. Dokładne godziny przewozu i odwozu zostaną określone Wykonawcy w terminie do dnia 25 sierpnia 2009 r. i mogą ulegać zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601131004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 1.500,- zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, to jest posiadają licencję na podejmowanie i wykonywanie transportu drogowego, b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, to jest wykonali co najmniej jedną usługę dotyczącą przewozu dzieci do szkół o łącznej wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; c)Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, to jest zapewniają co najmniej trzy autobusy posiadające aktualne badania techniczne; d)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. trzema kierowcami posiadającymi uprawnienia przewidziane prawem - dokumenty stwierdzające uprawnienia do kierowania autobusem (kategoria D), e)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2; 2)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia autobusów, jakie posiada Wykonawca - załącznik nr 3; 3)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4; 4)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług przewozu dzieci do szkół, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5; 5)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6)Licencję na podejmowanie i wykonywanie transportu drogowego w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 7)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - prawo jazdy kategorii D na prowadzenie autobusów; Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 8)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczeniu Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11) Dokument pełnomocnictwa jeśli Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu pełnomocnik ustanowiony zgodnie z art. 23 Prawa zamówień publicznych oraz kodeksu cywilnego przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z umową, wypisem KRS, zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz opłacone znakami opłaty skarbowej zgodnie z odrębnymi przepisami; 12) Zaparafowany na każdej stronie przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy projekt umowy wraz z załącznikiem nr 1 - załącznik nr 6. 13) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się projektem umowy i zobowiązuje się w razie wybrania jego oferty do zawarcia umowy na warunkach określonych w tym projekcie - załącznik nr 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mieleszyn.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach