Przetargi.pl
Przewóz dzieci do szkół na terenie gminy Warka oraz na basen w Warce

Gmina Warka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-660 Warka, Plac St. Czarnieckiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 665 12 00 , fax. 048 665 12 25
  • Data zamieszczenia: 2021-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Warka
    Plac St. Czarnieckiego 1
    05-660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. 048 665 12 00, fax. 048 665 12 25
    REGON: 52662400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewóz dzieci do szkół na terenie gminy Warka oraz na basen w Warce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę usługi bezpiecznego i punktualnego dowozu dzieci do szkół położonych na terenie gminy Warka do Szkół jak poniżej w dni nauki szkolnej: - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Piotra Wysockiego w Warce, ul. Warszawska 24, 05-660 Warka - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, ul. Polna 17, 05-660 Warka - Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego we Wrociszewie, Wrociszew 20, 05-660 Warka - Publiczna Szkoła Podstawowa im. Zygmunta Nowickiego w Konarach, Konary 20, 05-660 Warka - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nowej Wsi, Nowa Wieś 69, 05-660 Warka - Publiczna Szkoła Podstawowa w Michałowie, Michałów Parcela 23, 05-660 Warka - Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Czarnieckiego w Ostrołęce 3A, Dębnowola 67, 05-660 Warka Szacunkowa całkowita trasa: 2021 rok – 64 000 km, 2022 rok – 34 000 km. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz dzieci w zakresie tras wyznaczonych poniżej: A. WARKA - BRANKÓW - WROCISZEW – PALCZEW - GRZEGORZEWICE – WARKA Długość trasy - 41 km Dowóz: jeden kurs, przyjazd do Warki do godz. 8:00 Odwóz: jeden kurs, wyjazd z Warki ok. godz. 15:15 B. WARKA - LASKI - WICHRADZ – KAZIMIERKÓW – BRZEZINKI – KRZEŚNIAKÓW I – NOWA WIEŚ - KRZESNIAKÓW II - LASKI – WARKA Długość trasy - 28 km. Dowóz: jeden kurs, przyjazd do Warki do godz. 8:00. Odwóz: jeden kurs, wyjazd z Warki ok. godz. 15:15. C. WARKA - PIASECZNO - DĘBNOWOLA - GĄSKI - PRUSY - GOŚNIEWICE – WARKA Długość trasy - 21 km. Dowóz: jeden kurs, przyjazd do Warki do godz. 7:50. Odwóz: dwa kursy, wyjazd z Warki ok. godz. 13:40 i ok. godz. 15:15 D. WARKA – STARA WARKA- PILICA – GRAŻYNA - OSTROŁĘKA - DĘBNOWOLA (szkoła - do godz. 7:20) - MAGIEROWA WOLA - KONARY (do godz. 7:35) – OSTRÓWEK - PRZYLOT - DĘBNOWOLA (szkoła do godz. 7:45) - OSTROŁĘKA (szkoła do godz. 7:50) – WARKA Długość trasy – 41 km. Dowóz: jeden kurs, godziny przyjazdu określone jak wyżej. Rano przywóz D1. WARKA (13:30) – OSTROŁĘKA – PRZYLOT – DĘBNOWOLA - MAGIEROWA WOLA - PRZYLOT - OSTROŁĘKA – GRAŻYNA - PILICA – DĘBNOWOLA (autobus wraca do szkoły po starsze klasy) Długość trasy – ok. 48 km. Po południu odwóz: Poniedziałek, Wtorek, Środa, Piątek D1. DĘBNOWOLA (szkoła) (około 14:30) – DĘBNOWOLA – MAGIEROWA WOLA - PRZYLOT- OSTROŁĘKA – GRAŻYNA - PILICA - WARKA Długość trasy – 48 km. Po południu odwóz: Poniedziałek, Wtorek, Środa, Piątek D1. WARKA (13:30) – OSTROŁĘKA – PRZYLOT - DĘBNOWOLA- MAGIEROWA WOLA - PRZYLOT- OSTROŁĘKA – GRAŻYNA - PILICA - WARKA Długość trasy - 51 km. Odwóz po południu: Czwartek D1. WARKA (15:20) –DĘBNOWOLA - MAGIEROWA WOLA - PRZYLOT- OSTROŁĘKA – GRAŻYNA - PILICA - WARKA Długość trasy - 51 km. Odwóz po południu: Czwartek E. WARKA – KONARY – MAGIEROWA WOLA – DĘBNOWOLA - WARKA Długość trasy: 26 km. Odwóz: jeden kurs poniedziałek-czwartek, godziny odjazdu między 14:05 – 14:20 piątek, godziny odjazdu 13:05-13:20 3. Trasy A i B odwozu uczniów w kolejności odwrotnej do przywozu. 4. Ilość kilometrów jest ilością maksymalną i nie może ulec przekroczeniu. 5. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w roku szkolnym 2020/2021r. (od 18 stycznia 2021r.) i 2021/2022r. (do 24 czerwca 2022r.) od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej. 6. Zamówienie nie obejmuje organizacji przewozów w dniach wolnych od nauki szkolnej. 7. Trasy dowozu dzieci na basen w Warce oraz przewozów okolicznościowych na imprezy gminne w ramach nauki szkolnej (max. 4 imprezy w ciągu roku) mieszczą się w wyznaczonych powyżej opisanych trasach, natomiast godziny przywozu i odwozu będą ustalane każdorazowo z wyznaczonymi przez Zamawiającego osobami. 8. Trasy opisane powyżej mogą ulegać modyfikacjom w zależności od ilości dzieci przewidzianych do przywozu i odwozu, jak i od bieżących zaistniałych potrzeb w tym zakresie i będą ustalane przez Zamawiającego przy współudziale Wykonawcy. 9. Odjazd autobusu z pierwszego przystanku, na którym wsiadają dzieci - nie wcześniej niż o godzinie 7.00 10. Minimalna ilość miejsc w autobusie na trasie A, B i E - 62, C - 76, D, D1 - 58 11. Wszyscy przewożeni uczniowie obowiązkowo muszą mieć zapewnione miejsca siedzące w autobusach. 12. W autobusach ma obowiązywać całkowity zakaz palenia. 13. Zamawiający wymaga, by kierowcy autobusów przeznaczonych na dowóz dzieci dopilnowali bezpieczeństwa pasażerów podczas jazdy i przy wysiadaniu dzieci na przystankach (szczególnie niedopuszczalne jest samodzielne otwieranie drzwi przez dzieci opuszczające autobus na przystankach). 14. Realizując dowóz, autobusy winny zatrzymywać się tylko w ustalonych (zgodnie z „Regulaminem dowozu”) miejscach zatrzymania. 15. Autobusy powinny być oznaczone z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej. UWAGA: kierujący autobusem szkolnym jest obowiązany włączać światła awaryjne każdorazowo podczas wsiadania lub wysiadania uczniów. 16. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) realizacji usług pojazdami spełniającymi wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa m.in. w zakresie bezpieczeństwa, ochrony środowiska oraz wykonywania przewozów dzieci, 2) zapewnienia do realizacji usług personelu z kwalifikacjami wynikającymi z obowiązującego prawa, 3) ubezpieczenia pojazdów zgodnie z wymaganiami wynikającymi z obowiązującego prawa, 4) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczonych usług, w szczególności w pełnym zakresie odpowiedzialności wobec pasażerów z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług objętych umową oraz szkód osobowych i rzeczowych powstałych w związku z wykonywaniem usług objętych umową, w tym także szkód komunikacyjnych, 5) zapewnienia należytej jakości wykonywania usługi, w szczególności pod względem: - przestrzegania godzin odjazdów i przyjazdów, - bezpieczeństwa pasażerów, - warunków podróży (ogrzewanie, wentylacja, oświetlenie przestrzeni pasażerskiej) - Zamawiający wymaga, by w okresie zimowym, kiedy temperatura na zewnątrz spadnie poniżej 5 °C, autobus był ogrzewany oraz by ogrzewanie było włączane jeszcze przed odjazdem autobusu z pierwszego przystanku, - stanu technicznego pojazdów – autobusy wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać aktualne okresowe badania techniczne potwierdzające sprawność techniczną pojazdów, autobusy nie powinny być wyprodukowane przed rokiem 2000, autobus musi być oznakowany i wyposażony zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 2022 ze zm.) , - czystości pojazdów, - drzwi w autobusach muszą być zabezpieczone przed otwarciem, okna maja otwierać się sprawnie, 6) każdorazowego powiadamiania Zamawiającego o zmianach pojazdów przeznaczonych do świadczenia usług objętych umową – rodzaj i ilość tras może ulec zmianie, wyłącznie na podstawie pisemnego polecenia Zamawiającego, w przypadku zaistnienia w okresie realizacji dowozu następujących okoliczności: zmiana sieci lub reorganizacji jednostek oświatowych, reorganizacji czasu zajęć lekcyjnych, zmiana liczby dowożonych dzieci, 7) umożliwienia pracownikom Zamawiającego posiadającym upoważnienie służbowe dokonywania kontroli realizacji świadczonych usług oraz odnotowywania uchybień stwierdzonych podczas kontroli, 8) przyznawania ewentualnych odszkodowań wynikających z realizacji usług objętych umową, 9) zgłaszania Zamawiającemu wszelkich uwag, sugestii i wniosków dotyczących funkcjonowania trasy w celu poprawy funkcjonowania przewozów, 17. Zamawiający zobowiązany i uprawniony jest do: 1) zapewnienia osoby do opieki na dziećmi podczas przewozu, 2) terminowego wypłacania wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy z tytułu realizacji umowy, 3) kontrolowania realizacji świadczonych usług pod względem ich zgodności z umową, 4) informowaniu Wykonawcy o zmianach w rozkładzie jazdy danej trasy z odpowiednim wyprzedzeniem, pozwalającym Wykonawcy na przygotowanie się do wprowadzenia tych zmian. 18. Za szkody powstałe podczas wykonywania przewozów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Dotyczy to w szczególności: 1) szkód komunikacyjnych, wynikających z uczestniczenia pojazdów Wykonawcy w ruchu drogowym, 2) szkód rzeczowych, w odniesieniu do rzeczy przewożonych przez pasażerów w pojazdach Wykonawcy, jeżeli szkoda powstała z winy Wykonawcy. 19. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez pasażerów podczas wykonywania przewozów. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. odwołanie zajęć lekcyjnych, także poprzez np. Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 i podobne). 21. Wykonawca ma obowiązek być w stałym kontakcie telefonicznym z Dyrektorami szkół. 22. Zamawiający informuje, że rozliczenie za usługę będącą przedmiotem niniejszego postępowania odbywać się będzie mogło w okresach miesięcznych za faktycznie przejechaną ilość kilometrów. 23. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji umowy w latach następnych, gdy wykonanie zamówienia nie będzie leżało w interesie publicznym. UWAGA: W czasie pandemii: 1. Dziecko może skorzystać z transportu do i ze szkoły pod warunkiem, że nie występują u niego objawy chorobowe, takie jak m.in. katar, kaszel, duszności. Z dowozu do i ze szkoły mogą korzystać wyłącznie dzieci zdrowe. 2. Jeżeli w domu dziecka przebywa osoba na kwarantannie lub w izolacji w warunkach domowych dziecko to nie może skorzystać z dowozu do i ze szkoły. 3. W przypadku stwierdzenia objawów sugerujących wystąpienie objawów chorobowych wskazujących na możliwość wystąpienie choroby zakaźnej dziecko nie zostanie wpuszczone do autobusu szkolnego. O zaistnieniu tej sytuacji rodzice/prawni opiekunowie dziecka zostaną zawiadomieni telefonicznie. Ich obowiązkiem jest odebranie dziecka osobiście lub przez inną dorosłą osobę przez nich upoważnioną. 4. Dziecko korzystające z transportu do i ze szkoły jest zobowiązane posiadać przy sobie numer telefonu do rodziców/prawnych opiekunów, który jest zobowiązane udostępnić na żądanie osoby sprawującej opiekę podczas dowozu. 5. Dzieci wchodzące do autobusu szkolnego zobowiązane są do używania maseczek zakrywających usta oraz nos lub przyłbic. 6. Przed wejściem do autobusu szkolnego dzieci zobowiązane są do dezynfekcji dłoni płynem dezynfekcyjnym udostępnionym przez osobę sprawującą opiekę podczas dowożenia. 7. W autobusie szkolnym dzieci są zobowiązane do zajmowania miejsc wskazanych przez osobę sprawującą opiekę podczas dowozu. 8. Osoby sprawujące opiekę podczas dowozu zobowiązane są do stosowania podczas dowozu środków ochrony osobistej, tj. jednorazowych rękawiczek oraz maseczek lub przyłbic. 9. Zadania opieki podczas dowożenia do i ze szkoły może wykonywać wyłącznie osoba zdrowa bez jakichkolwiek objawów wskazujących na chorobę zakaźną. 10. Kierowca autobusu szkolnego zobowiązany jest do stosowania podczas dowozu środków ochrony osobistej, tj. maseczki lub przyłbicy. 11. Zadania kierowcy autobusu może wykonywać wyłącznie osoba zdrowa bez jakichkolwiek objawów wskazujących na chorobę zakaźną. 12. Kierowca autobusu szkolnego jest zobowiązany do odkażenia wnętrza autobusu szkolnego każdorazowo przed rozpoczęciem dowozu oraz po jego zakończeniu płynem do odkażania powierzchni. Faktury wystawiane będą przez Wykonawcę dla następujących szkół oraz placówek: - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Piotra Wysockiego w Warce, ul. Warszawska 24, 05-660 Warka, NIP:797-17-75-204, Regon: 000772642 (za trasę A, B i E); - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, ul. Polna 17, 05-660 Warka, NIP: 797-17-75-210, Regon: 000772636 (za trasę C); - Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Czarnieckiego w Ostrołęce, Ostrołęka 3A, 05-660 Warka, NIP: 797-17-73-613, Regon: 000772613 (za trasę D i D1); - Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wójtowska 1, 05-660 Warka, NIP: 797-18-16-831, Regon 672805772, (za przejazdy na basen - faktury wystawione oddzielnie dla każdej szkoły); po potwierdzeniu ilości przejechanych kilometrów przez placówki, które są odbiorcami usługi dowozu. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1320 z późn.zm) wykonujących czynności związane z prowadzeniem autobusów w ramach dowozu dzieci. Powyższy wymóg dotyczy wyłącznie osób wykonujących bezpośrednio ww. prace. Nie dotyczy osób, które kierują wykonywaniem ww. prac przez inne osoby lub samozatrudnionych. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. Obowiązki zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności, na podstawie umowy o pracę dotyczą również podwykonawcy i dalszego podwykonawcy. Wykonawca, jak i podwykonawca zobowiązany jest zastrzec w umowach zawieranych odpowiednio z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą obowiązek zatrudnienia przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę przy wykonywaniu czynności, o których mowa powyżej, osób na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o prace zawarte są w §11 wzoru umowy - zał. Nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach