Przetargi.pl
Przewóz dzieci do szkół na terenie gminy Warka oraz na basen w Warce

Gmina Warka ogłasza przetarg

  • Adres: 05660 Warka, Plac St. Czarnieckiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 665 12 00 , fax. 048 665 12 25
  • Data zamieszczenia: 2018-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Warka
    Plac St. Czarnieckiego 1
    05660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. 048 665 12 00, fax. 048 665 12 25
    REGON: 52662400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewóz dzieci do szkół na terenie gminy Warka oraz na basen w Warce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są przewozy zamknięte zabezpieczające dowóz uczniów do szkół i na basen, których organem prowadzącym jest Gmina Warka, w latach 2019 i 2020. Szacunkowa całkowita trasa: 2019 rok – do 56 000 km 2020 rok – do 59 000 km A WARKA - BRANKÓW - WROCISZEW - OPOŻDŻEW - GRZEGORZEWICE – WARKA Długość trasy - 35 km. Dowóz: jeden kurs, przyjazd do Warki do godz. 8:00. Odwóz: jeden kurs, wyjazd z Warki ok. godz. 15:15. B WARKA - LASKI - WICHRADZ – KAZIMIERKÓW – BRZEZINKI – KRZEŚNIAKÓW I – NOWA WIEŚ - KRZESNIAKÓW II - LASKI – WARKA Długość trasy - 28 km. Dowóz: jeden kurs, przyjazd do Warki do godz. 8:00. Odwóz: jeden kurs, wyjazd z Warki ok. godz. 15:15. C1 od 02.01.2019 r. do 21.06.2019 r. WARKA - PIASECZNO - DĘBNOWOLA - GĄSKI - PRUSY - GOŚNIEWICE – WARKA Długość trasy - 21 km. Dowóz: jeden kurs, przyjazd do Warki do godz. 7:50. Odwóz: dwa kursy, wyjazd z Warki ok. godz. 13:40 i ok. godz. 15:15. C2 od 02.09.2019 r. WARKA – STARA WARKA – KALINA - PIASECZNO - DĘBNOWOLA - GĄSKI - PRUSY - GOŚNIEWICE – WARKA Długość trasy - 24 km. Dowóz: jeden kurs, przyjazd do Warki do godz. 7:50. Odwóz: jeden kurs, wyjazd z Warki ok. godz. 13:40. WARKA - PIASECZNO - DĘBNOWOLA - GĄSKI - PRUSY - GOŚNIEWICE – WARKA Długość trasy - 21 km. Odwóz: jeden kurs, wyjazd z Warki ok. godz. 15:15. D1 od 02.01.2019 r. do 21.06.2019 r. WARKA – STARA WARKA- PILICA - OSTROŁĘKA - DĘBNOWOLA (szkoła - do godz. 7:20) - MAGIEROWA WOLA - KONARY (do godz. 7:35) – OSTRÓWEK - PRZYLOT - DĘBNOWOLA (szkoła do godz. 7:45) - OSTROŁĘKA (szkoła do godz. 7:50) – WARKA Długość trasy – 41 km. Dowóz: jeden kurs, godziny przyjazdu określone jak wyżej. Odwóz: jeden kurs na trasie: WARKA - OSTROŁĘKA (ok. godz. 13:40) – PRZYLOT – DĘBNOWOLA- MAGIEROWA WOLA - PRZYLOT - OSTROŁĘKA – PILICA – DĘBNOWOLA (ok. godz. 14:30, jeden dzień w tygodniu o godz. 15.20) – MAGIEROWA WOLA - KONARY – PRZYLOT – OSTROŁĘKA – PILICA – WARKA Długość trasy – ok. 66 km. D2 od 02.09.2019 r. WARKA – STARA WARKA - PILICA - OSTROŁĘKA - DĘBNOWOLA (szkoła - do godz. 7:20) - MAGIEROWA WOLA - KONARY (do godz. 7:35) – OSTRÓWEK - PRZYLOT - DĘBNOWOLA (szkoła do godz. 7.45) - OSTROŁĘKA (szkoła do godz. 7:50) – WARKA Długość trasy – 41 km. Dowóz: jeden kurs, godziny przyjazdu określone jak wyżej. Odwóz: jeden kurs na trasie: WARKA - OSTROŁĘKA (ok. godz. 13:40) - PRZYLOT-DĘBNOWOLA - MAGIEROWA WOLA - PRZYLOT - OSTROŁĘKA – PILICA – DĘBNOWOLA (ok. godz. 14:30, jeden dzień w tygodniu o godz. 15.20) – MAGIEROWA WOLA - PRZYLOT – OSTROŁĘKA – PILICA – WARKA Długość trasy – 56 km. E od 02.09.2019 r. WARKA – KONARY – MAGIEROWA WOLA – WARKA Długość trasy: 26 km. Odwóz: jeden kurs, godziny odjazdu między 14:15 – 14:45. UWAGA: 1. Trasy A i B odwozu uczniów w kolejności odwrotnej do przywozu. 2. Zamówienie nie obejmuje organizacji przewozów w dniach wolnych od nauki szkolnej (dni te określone zostają corocznie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej). 3. Trasy dowozu dzieci na basen w Warce oraz przewozów okolicznościowych na imprezy gminne w ramach nauki szkolnej (max. 4 imprezy w ciągu roku) mieszczą się w wyznaczonych powyżej opisanych trasach, natomiast godziny przywozu i odwozu będą ustalane każdorazowo z wyznaczonymi przez Zamawiającego osobami. 4. Przewidywaną liczbę dzieci do przewozu i odwozu (liczba dzieci dowożonych codziennie do szkół bez uwzględnienia liczby dzieci korzystających z dowozu na basen) na terenie Gminy Warka ustala się: - od 02.01.2019 r. do 21.06.2019 r. na ok. 286, - od 02.09.2019 r. na ok. 212. Liczba dzieci do przewiezienia może ulegać zmianom do 20%. 5. Dni i godziny przywozu oraz odwozu dzieci mogą ulec zmianie bez konieczności sporządzenia aneksu. 6. Trasy opisane powyżej mogą ulegać modyfikacjom w zależności od ilości dzieci przewidzianych do przywozu i odwozu, jak i od bieżących zaistniałych potrzeb w tym zakresie i będą ustalane przez Zamawiającego przy współudziale Wykonawcy. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji umowy w latach następnych, gdy wykonanie zamówienia nie będzie leżało w interesie publicznym. 8. Odjazd autobusu z pierwszego przystanku, na którym wsiadają dzieci - nie wcześniej niż o godzinie 7.00. 9. Minimalna ilość miejsc siedzących w autobusie na trasie A i B po 50, C1 i C2 po 55, D1 i D2 po 40, E - 20. 10. Zamawiający wymaga, by w okresie zimowym, kiedy temperatura na zewnątrz spadnie poniżej 5 °C, autobus był ogrzewany oraz by ogrzewanie było włączane jeszcze przed odjazdem autobusu z pierwszego przystanku. 11. W autobusach ma obowiązywać całkowity zakaz palenia. 12. Zamawiający wymaga, by kierowcy autobusów przeznaczonych na dowóz dzieci dopilnowali bezpieczeństwa pasażerów podczas jazdy i przy wysiadaniu dzieci na przystankach (szczególnie niedopuszczalne jest samodzielne otwieranie drzwi przez dzieci opuszczające autobus na przystankach). 13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczne i terminowe przewożenie dzieci. 14. Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NNW podczas całego okresu trwania umowy. 15. Autobusy muszą być sprawne, dopuszczone do ruchu (muszą posiadać stosowne dokumenty). Autobusy muszą być utrzymywane w czystości, system ogrzewania musi działać sprawnie, drzwi w autobusach muszą mieć zabezpieczenie przed otwarciem, okna mają otwierać się sprawnie. 16. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do niezwłocznego podstawienia zastępczego środka transportu spełniającego właściwe wymagania techniczne (czas podstawienia pojazdu zgodny ze złożona ofertą). 17. Wykonawca powinien dysponować taką ilością sprzętu (pojazdami), które pozwolą na realizację zamówienia w całości. 18. Wykonawca ma obowiązek być w stałym kontakcie telefonicznym z Dyrektorami szkół. 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. odwołanie zajęć lekcyjnych). 20. Zamawiający informuje, że rozliczenie za usługę będącą przedmiotem niniejszego postępowania odbywać się będzie mogło w okresach miesięcznych za faktycznie przejechaną ilość kilometrów. Faktury wystawiane będą przez Wykonawcę dla następujących szkół oraz palcówek: - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Piotra Wysockiego w Warce, ul. Warszawska 24, 05-660 Warka, NIP:797-17-75-204, Regon: 000772642 (za trasę A i B); - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, ul. Polna 17, 05-660 Warka, NIP: 797-17-75-210, Regon: 000772636 (za trasę C1 i C2); - Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Czarnieckiego w Ostrołęce, Ostrołęka 3A, 05-660 Warka, NIP: 797-17-73-613, Regon: 000772613 (za trasę D1 i D2); - Publiczna Szkoła Podstawowa im. Zygmunta Nowickiego w Konarach, Konary 20, 05-660 Warka, NIP: 797-17-73-636, Regon: 000772582 (za trasę E); - Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wójtowska 1, 05-660 Warka, NIP: 797-18-16-831, Regon 672805772, (za przejazdy na basen - faktury wystawione oddzielnie dla każdej szkoły); po potwierdzeniu ilości przejechanych kilometrów przez placówki, które są odbiorcami usługi dowozu. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 917 z późn.zm) wykonujących czynności związane z prowadzeniem autobusów w ramach dowozu dzieci. Powyższy wymóg dotyczy wyłącznie osób wykonujących bezpośrednio ww. prace. Nie dotyczy osób, które kierują wykonywaniem ww. prac przez inne osoby lub samozatrudnionych. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. Obowiązki zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności, na podstawie umowy o pracę dotyczą również podwykonawcy i dalszego podwykonawcy. Wykonawca, jak i podwykonawca zobowiązany jest zastrzec w umowach zawieranych odpowiednio z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą obowiązek zatrudnienia przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę przy wykonywaniu czynności, o których mowa powyżej, osób na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o prace zawarte są w §11 wzoru umowy - zał. Nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, b) Certyfikat kompetencji zawodowych w krajowym transporcie drogowym osób
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Formularz oferty wg wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach