Przetargi.pl
„Przetworzenie materiałów geodezyjnego zasobu powiatowego do postaci elektronicznej w ramach projektu Rozwój elektronicznych usług publicznych w powiecie oleśnickim”

Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56400 Oleśnica, ul. J. Słowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 140 107 , fax. 713 140 110
  • Data zamieszczenia: 2018-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy
    ul. J. Słowackiego 10
    56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 713 140 107, fax. 713 140 110
    REGON: 93193469600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat-olesnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przetworzenie materiałów geodezyjnego zasobu powiatowego do postaci elektronicznej w ramach projektu Rozwój elektronicznych usług publicznych w powiecie oleśnickim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są prace obejmujące digitalizację analogowych dokumentów pochodzących z Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (PZGiK) do postaci zasobu elektronicznego dla części powiatu oleśnickiego, w zakresie opracowań do celów prawnych. W ramach prac należy: 1.1.1. Wykonać połączenie szkiców polowych z odpowiednimi dokumentami zasobu bazowego (ZB), udostępnionych przez Zamawiającego materiałów analogowych stanowiących dokumenty PZGiK. Efektem takiego działania jest utworzenie formy dokumentu, zwanej dalej "operatem". 1.1.2. Wykonać przeniesienie przekazanych materiałów do kopii cyfrowych. 1.1.3. Uzupełnić oraz ujednolicić powiązane słowniki atrybutów w bazie danych systemu teleinformatycznego tworzących relacje z przedmiotowymi rejestrami. 1.1.4. Uzupełnić rejestr operatów geodezyjnych (technicznych) zarówno o brakujące elementy składowe operatów, jak i o brakujące wartości atrybutów opisowych i geometrycznych (w tym zakresy przestrzenne, powiązane obiekty działek przedmiotowych i wynikowych) operatów, a także właściwe relacje z innymi rejestrami i ewidencjami tj. uzupełnić o zakresy graficzne, daty przyjęcia, itp. 1.1.5. Uzupełnić rejestr zgłoszeń prac geodezyjnych analogicznie jak przy rejestrze operatów tj. o brakujące elementy wynikające z rozporządzenia z dnia 5.09.2013r. w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego (DZ.U. z 2013, poz.1183) o ile takie dane są w posiadaniu Zamawiającego. 1.1.6. Uzupełnić rejestr dokumentów składowych operatów analogicznie jak przy rejestrze operatów. 1.1.7. Uzupełnić rejestr ewidencji materiałów z zasobu w wersji cyfrowej wraz z osadzeniem w bazie danych systemu teleinformatycznego kopii cyfrowych dokumentów analogowych zasobu, a także uzupełnienie jego powiązań relacyjnych ze wszystkimi przedmiotowymi rejestrami wraz z krótkim opisem dokumentu. Szczegóły opisu zostaną uzgodnione z Zamawiającym na etapie realizacji pracy. 1.2. Praca nie podlega zgłoszeniu w PODGiK, ale wymaga się aby ze strony Wykonawcy nadzorowały ją osoby posiadające uprawnienia geodezyjne określone w art. 43 ust. 2 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, mające doświadczenie w pracy nad materiałami archiwalnymi operatów prawnych oraz materiałami katastralnymi. Wymaga się także aby Wykonawca sporządził dokumentację według wytycznych zawartych w warunkach technicznych. 1.3. Zamawiający udostępni Wykonawcy komplet danych i materiałów służących wykonaniu przedmiotu zamówienia w uzgodnionych terminach. 1.4. Ze względu na charakter dokumentów przekazanych do opracowania nie dopuszcza się wynoszenia lub wywożenia tychże dokumentów poza miejsce gdzie są składowane u Zamawiającego, a także poza specjalne przygotowane pomieszczenie, w którym Wykonawca będzie mógł wykonać niezbędne prace nad przeniesieniem otrzymanych dokumentów do kopii cyfrowych. 1.5. Wykonanie kopii cyfrowych dokumentów Wykonawca sporządzi na własnym sprzęcie. 1.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ustanowienia niezależnego Inspektora, który, działając z ramienia Zamawiającego, będzie sprawował nadzór nad pracami oraz dokona kontroli opracowania końcowego. O fakcie powołania takiego inspektora Wykonawca zostanie poinformowany niezwłocznie drogą pisemną. 1.7. System teleinformatyczny, w jakim Zamawiający prowadzi bazy danych to EWID2007 z aplikacją zarządzającą TurboEWID w wersji 9.1. System ten jest zbudowany w architekturze dwuwarstwowej typu klient-serwer, opartej na relacyjnej bazie danych ORACLE. Więcej informacji na temat systemu oraz jego możliwości technicznych można uzyskać na stronie internetowej producenta oraz właściciela praw autorskich systemu, firmy GEOMATYKA-KRAKÓW S.C. z Krakowa: www.geomatyka-krakow.pl. W czasie trwania zamówienia wersja systemu może ulec zmianie, w szczególności może zostać zaktualizowana w ramach posiadanej wersji lub podniesiona do wersji nowszych (kolejnych). 1.8. Prace służące uzupełnieniu oraz utworzeniu rejestrów przestrzennych dokumentów źródłowych w bazie danych systemu teleinformacyjnego mogą być wykonane za pośrednictwem narzędzi i mechanizmów dostępowych, które Wykonawca prac pozyska we własnym zakresie. Dopuszcza się zastosowanie interfejsu serwisu internetowego "Portal Archiwisty" firmy Geomatyka - Kraków s.c. dla zdalnego "przypinania" dokumentów operatów do bazy PODGiK-u. Zamawiający może udostępnić trzy stanowiska z interfejsem programu TurboEWID dla wyznaczonych przez Wykonawcę prac osób wraz z wystawieniem pisemnych upoważnień do dostępu do bazy danych zasobu i utworzenie dedykowanych kont w bazie danych. Wykonywanie tych prac może odbywać się wyłącznie w godzinach pracy Zamawiającego. 1.9. Wykonawca pracy zobowiązany jest do założenia i bieżącego prowadzenia Dziennika Robót. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia do kontroli Zamawiającemu lub powołanemu Inspektorowi na każdym etapie realizacji prac w dowolnym momencie ich trwania, opracowanych materiałów, prowadzonego dziennika prac, raportów częściowych; oraz do stosowania się do zaleceń Zamawiającego i powołanego Inspektora. Dopuszcza się elektroniczną formę uzgodnień poprzez zastosowanie korespondencji mailowej. 1.10. W trakcie realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia Zamawiający dopuszcza uzgadnianie w trybie roboczym z Wykonawcą szczegółów technicznych dotyczących realizacji prac. Wyklucza się stosowanie przez Wykonawcę rozwiązań nieuzgodnionych. 1.11.Zgodnie z załącznikiem nr 1 do warunków technicznych ilość operatów do digitalizacji wynosi 8200. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ- warunki techniczne oraz załącznik 1a i 1b do warunków technicznych, a także wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 72310000-1 Usługi przetwarzania danych, 79999100-4 Usługi skanowania 4. WYMAGANIA ZAMAWIJĄCEGO DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ 1). Stosowanie do art. 29 ust. 3a Pzp Wykonawca lub zaangażowani przez niego Podwykonawcy, zobowiązani są zatrudnić na podstawie umowy o pracę min. 1 osobę z uprawnieniami, wynikającymi z art.43 pkt.1 i 2 Prawa Geodezyjnego na stanowisku kierownika prac geodezyjnych i kartograficznych, pod rygorem zapłaty kary umownej określonej w § 10 ust. 2 pkt. 2 projektu umowy. 2). Wykonawca w terminie do 7 dni od dnia zawarcia Umowy dostarczy do Zamawiającego poświadczoną za zgodność z oryginałem zanonimizowaną kopię umowy o pracę zawartą z osobą, o której mowa w pkt 1 pod rygorem zapłaty kary umownej określonej w § 10 ust. 2 pkt. 3 projektu umowy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.( tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 3). Zatrudnienie powinno trwać przez cały okres wykonania Umowy lub minimalnie na okres wykonywania odpowiednich czynności, o których mowa w pkt. 1). 4). W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę, o której mowa w pkt 1), Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej Wymagania Zamawiającego. Okresu niezbędnego do zatrudnienia nowej osoby nie wlicza się do okresu, za który naliczana jest kara umowna na podstawie §9 ust. 2 pkt. 4 projektu umowy. 5) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni, Wykonawca przedłoży do wglądu dokumenty, potwierdzające zatrudnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby, o której mowa w pkt 1, pod rygorem zapłaty kary umownej określonej w §10 ust. 2 pkt. 3 projektu umowy. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od zatrudnionej osoby zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 6). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace osób wykonujących czynności wskazane w pkt.1). 7). W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72310000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 7 500 PLN (słownie: siedem tysięcy pięćset zł 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. w Warszawie, o/Oleśnica, nr rachunku dla podmiotów krajowych: 90 9584 0008 2001 0000 9999 0004, dla podmiotów zagranicznych: kod swift: POLUPLPR, nr iban: PL90 9584 0008 2001 0000 9999 0004 z adnotacją: "wadium - Przetworzenie materiałów geodezyjnego zasobu powiatowego do postaci elektronicznej w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych w powiecie oleśnickim " 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 2) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) SIWZ jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.(załącznik nr 7 do SIWZ) 3) W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum / spółka cywilna), musi ona spełniać następujące warunki: - Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. - Stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.. 4) dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach