Gmina Wieliczka ogłasza przetarg
- Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 263 41 00 , fax. 12 278 68 60
- Data zamieszczenia: 2020-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
ul. Powstania Warszawskiego 1
32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
tel. 12 263 41 00, fax. 12 278 68 60
REGON: 35155536400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetwarzanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Wieliczka z podziałem na sektor I (zad. 1–4), sektor II (zad. 5–8), oraz odpadów z PSZOK (zad. 9–11) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przetwarzanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Wieliczka z podziałem na Sektor I (zadania 1 – 4), Sektor II (zadania 5 – 8), oraz odpadów z PSZOK (zadania 9-11) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty wnosi wadium w wysokości odpowiednio dla poszczególnych zadań: — zadanie 1 – 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) — zadanie 2 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) — zadanie 3 – 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) — zadanie 4 – 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) — zadanie 5 – 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100) — zadanie 6 – 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) — zadanie 7– 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) — zadanie 8 – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) — zadanie 9 – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) — zadanie 10 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) — zadanie 11 – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia 06.11.2020 r. do godz. 10:00 oraz musi ono obejmować cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1, 2 i 8 uPzp; 2. Wraz z ofertą każdy wykonawca musi złożyć aktualny na dzień składania ofert JEDZ w zakresiewskazanymprzez Zamawiającego. 2.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców JEDZ składa każdyzwykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom niebędącymipodmiotami o których mowa w art. 22a uPzp, zobowiązany jest do zawarcia w składanym przez siebieJEDZstosownej informacji. 2.3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobecnichpodstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziałuwpostępowaniu składa także JEDZ dotyczący tych podmiotów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów (w sposóbokreślony w pkt 8.2. SIWZ): 1) Formularz oferty – wypełniony w części dotyczącej zadania/zadań na które Wykonawca składa ofertę i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Formularz oferty należy sporządzić na podstawie wzoruformularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Formularz kalkulacji ceny oferty – wypełniony w zakresie zadania/zadań na które Wykonawca składa ofertęi podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Formularz należy sporządzić dla każdego zadaniaoddzielnie, na podstawie wzorów formularza które stanowią załączniki nr 5a)-5k) do SIWZ (odpowiednio dlazadania na który Wykonawca składa ofertę). 3) Stosowne pełnomocnictwo/a – lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – wprzypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty dokumentu (oryginał lubkopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuo udzielenie zamówienia. 3. Oświadczenie o grupie kapitałowej – Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronieinternetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, (pkt 13.4 SIWZ) zobowiązany jest przekazać (wsposób określony w pkt 8.1. SIWZ) zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależnoścido tej samej grupy kapitałowej (sporządzone według formularza stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), o którejmowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody,że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubieganie się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia w/w dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów
Dodano: 2024-05-07 - Świadczenie usług w zakresie transportu oraz unieszkodliwiania odpadów (medycznych i weterynaryjnych, w tym tkanki zwierzęcej) wytworzonych w jednostkach organizacyjnych URK.
Dodano: 2024-03-04 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Nowym Targu w roku 2024
Dodano: 2024-01-09 - „Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych (kod odpadu 20 03 07) z PSZOK w Kętach”
Dodano: 2023-07-29 - Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych wraz z ich zagospodarowaniem z nieruchomości dla SPZOZ w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2023-06-15 - Świadczenie usług odbioru, transportu oraz przetworzenia odpadów i ścieków przemysłowych powstających w wyniku działalności 8. BLTr oraz jednostek będących na zaopatrzeniu gospodarczym 8. BLTr
Dodano: 2022-12-07 - „Usługa zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych ( kod odpadu 20 03 07 ) i opakowań tworzyw sztucznych ( kod odpadu 15 01 02 ) z PSZOK w Kętach”
Dodano: 2022-07-25 - Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 01 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
Dodano: 2022-01-17 - Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z firm
Dodano: 2021-01-25 - Przetwarzanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Wieliczka z podziałem na sektor I (zad. 1–4), sektor II (zad. 5–8), oraz odpadów z PSZOK (zad. 9–11)
Dodano: 2021-01-19