Przetargi.pl
przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 EURO na utrzymywanie czystości i porządku oraz oczyszczanie zimowe na nieruchomościach zarządzanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego ZŁOTNICKI sp. z o.o. obejmujących zasoby komunalne, wspólnoty mieszkaniowe oraz zasoby własne Spółki.

Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Złotnicki" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Kościelna 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8232449 , fax. 043 8232449
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Złotnicki" Sp. z o.o.
    ul. Kościelna 8 8
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 043 8232449, fax. 043 8232449
    REGON: 73102192100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: sp. komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 EURO na utrzymywanie czystości i porządku oraz oczyszczanie zimowe na nieruchomościach zarządzanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego ZŁOTNICKI sp. z o.o. obejmujących zasoby komunalne, wspólnoty mieszkaniowe oraz zasoby własne Spółki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: a/ utrzymywaniu czystości poprzez omiatanie, odśnieżanie i posypywanie piaskiem śliskich terenów, ciągów pieszych i dróg wewnątrz dojazdowych, oczyszczanie terenów, ciągów komunikacji pieszej (chodniki, pergole, opaski wokół budynków) b/ sprzątaniu piwnic poprzez omiatanie do poziomu parteru, c/ koszeniu trawników poprzez wykaszanie trawy i chwastów według potrzeb, d/ sprzątaniu klatek schodowych poprzez omiatanie i mycie biegów schodowych, podestów i spoczników oraz lamperii i okien,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy zobowiązani są wpłacić wadium w wysokości 6 250,00 zł (słownie: sześć tysięcy dwieście pięćdziesiąt i 00 złotych brutto) przelewem na rachunek bankowy nr 08 1240 3305 1111 0000 2936 0048 w Banku PEKAO S.A. I Oddział w Zduńskiej Woli. W przypadku nie wpłacenia wadium w formie gotówki, zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium w innej formie, zgodnie z art. 45 ust 6 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi tj. posiadają aktualne odpisy z właściwego rejestru (KRS) lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i załączą je do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy lub upoważnionej przez niego osoby. b) posiadają aktualne zaświadczenie o regulowaniu składek właściwego Oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z regulowaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i załączą je do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem wykonawcy lub upoważnionej przez niego osoby, c) posiadają aktualne zaświadczenie o uiszczonych podatkach w Urzędzie Skarbowym, potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i załączą je do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy lub upoważnionej przez niego osoby, d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami i złożą w powyższym zakresie stosowne pisemne oświadczenie e) posiadają aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i załączą je do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem wykonawcy lub upoważnionej przez niego osoby f) posiadają aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami, w przypadku, gdy składający ofertę jest podmiotem zbiorowym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i załączą je do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy lub upoważnionej przez niego osoby, g) posiadają aktualne wymagane prawem zezwolenia na prowadzenie działalności . h) złożą pisemne oświadczenie, że posiadają zdolność do realizacji całego zakresu zamówienia określonego w rozdziale II niniejszej SIWZ i nie będą podzlecać innym wykonawcom któregokolwiek z zadań objętych SIWZ. i) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i złożą w powyższym zakresie stosowne pisemne oświadczenie pod rygorem wykluczenia z postępowania i załączą do oferty: - wykaz usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca. - informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. j) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i załączą do oferty oryginał lub potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł i zapewnią jej ważność przez cały okres realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg. formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy lub osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy. b) aktualne zaświadczenie o regulowaniu składek właściwego Oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z regulowaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem wykonawcy lub osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy. c) aktualne zaświadczenie o uiszczonych podatkach w Urzędzie Skarbowym, potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy lub osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy, d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem wykonawcy lub osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy; e) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami, w przypadku, gdy składający ofertę jest podmiotem zbiorowym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy lub osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy, f) wykaz usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; g) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca h) informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. i) oryginał lub potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia jej ważność przez cały okres realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.tbs-zlotnicki.akcessnet.net/index.php?idg=1&id=1&x=1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną