Przetargi.pl
PRZETARG ZP/2/2010

Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Bałuty Nowe" ogłasza przetarg

  • Adres: 91-304 Łódź, ul. Sędziowska 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6546896 , fax. 042 6546896
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Bałuty Nowe"
    ul. Sędziowska 16 16
    91-304 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6546896, fax. 042 6546896
    REGON: 47201031700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/an-balnow/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG ZP/2/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usuwanie awarii, wykonywanie napraw konserwacyjnych i remontów bieżących w zakresie robót elektrycznych o wartości szacunkowej jednorazowego zamówienia do 3 000,00 netto zł w budynkach i lokalach komunalnych zarządzanych przez Administrację
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz a) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej o rozpoczęcie działalności) lub odpis z właściwego rejestru - Ustawa z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 z poź. zm.) - spełnienie warunku 5 pkt 1 ppkt a, b) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - należy wykazać, że w roku kalendarzowym roboty (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) zostały wykonane na kwotę ogółem brutto min 50 000 zł. - (załącznik nr 3) - spełnienie warunku 5 pkt 1 ppkt b, c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - min. 2 osoby - w tym osoba posiadająca uprawnienia kierownika budowy o specjalności elektroenergetycznej wraz ważnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa , zaświadczeniem kwalifikacyjnym /E/ do 1 KV [ wymagania dotyczące wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie ; obsługi ,konserwacji, remontów, montażu i kontrolno -pomiarowym ]. d) - spełnienie warunku 5 pkt 1 ppkt c (załącznik nr 4), e) oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia - spełnienie warunku 5 pkt 1 ppkt c (załącznik nr 5), e) kserokopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 50 000 zł. - spełnienie warunku 5 pkt 1 ppkt d. W przypadku opłacania polisy w kilku częściach należy również załączyć dokument potwierdzający opłacenie ostatniej składki. Jeżeli w trakcie realizacji umowy polisa straci ważność, Zamawiający będzie żądał przedłożenia kserokopii nowej polisy potwierdzonej /za zgodność z oryginałem/. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1), f) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - (załącznik nr 6), oraz g) wypełniony formularz ofertowy ( załącznik nr 7), 2) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione powyżej lit. a,f, składa każdy oddzielnie. Natomiast pozostałe dokumenty składają wspólnie. 3) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi zostać dołączone do oferty. Dokument musi być opatrzony pieczęciami wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu poszczególnych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/an-balnow/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach