Przetargi.pl
Przetarg ograniczony na ubezpieczenie majątkowe na okres 3 lat mienia należącego do Gminy w Przechlewie i jej jednostek organizacyjnych.

Urząd Gminy Przechlewo ogłasza przetarg

  • Adres: 77-320 Przechlewo, ul. Człuchowska 26
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8334301 , fax. 059 8334631
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Przechlewo
    ul. Człuchowska 26 26
    77-320 Przechlewo, woj. pomorskie
    tel. 059 8334301, fax. 059 8334631
    REGON: 00054302500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.przechlewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg ograniczony na ubezpieczenie majątkowe na okres 3 lat mienia należącego do Gminy w Przechlewie i jej jednostek organizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenia majątkowe Gminy Przechlewo i jej jednostek organizacyjnych; ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych; - ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku z rozszerzeniem o ryzyko dewastacji i stłuczenie szyb - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie all risk; - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; - ubezpieczenia komunikacyjne. Wykonawcy obowiązani są do zapewnienia osoby uprawnionej do reprezentowania Ubezpieczyciela, za pomocą których Ubezpieczyciel będzie wykonywał czynności ubezpieczeniowe na terenie prowadzenia działalności przez Gminę Przechlewo i jej jednostki organizacyjne (Wykonawca przedłoży wraz z ofertą oświadczenie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 663361005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy (indywidualnie lub w ramach konsorcjum) nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy (konieczne jest złożenie oświadczenia), którzy: 1. Posiadają przewidziane prawem zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100 %, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczania wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz. U. Nr 211, poz. 2060) na dzień 31. 12. 2006 roku. b) posiadają kapitały własne w wysokości 10 000 000 zł na dzień 31. 12. 2008 r. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy przedłożą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. Oświadczenie o posiadaniu pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100 %, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczania wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz. U. Nr 211, poz. 2060) na dzień 31. 12. 2007 roku. 5. Oświadczenie o wysokości posiadanych kapitałów własnych na dzień 31. 12. 2008 r. 6. Pełnomocnictwo dla osób które będą podpisywały ofertę w imieniu wykonawcy (jeżeli osoby te nie są podane w rejestrze jako uprawnione do reprezentowania Wykonawcy) Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Fakultatywne warunki ubezpieczenia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja zostanie przekazana nieodpłatnie wraz z zaproszeniem do skladania ofert
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach