Przetargi.pl
Przetarg nr DZP.26.1.157.2020 Na usługi w zakresie przeglądów instalacji gazowych w budynkach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi, w podziale na 5 części.

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 628 70 00, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90-514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 628 70 00, , fax. -
    REGON: 36375254600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nr DZP.26.1.157.2020 Na usługi w zakresie przeglądów instalacji gazowych w budynkach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi, w podziale na 5 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 5.1. Sprawdzenie stanu technicznego instalacji gazowej (w tym szczelności) wraz z odbiornikami gazowymi w budynkach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi. Przeglądy – kontrole instalacji i urządzeń gazowych przeprowadzone powinny być zgodnie z art. 62 ust.1 pkt.1 lit. c) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) oraz z § 4-6 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.08.1999r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. z 1999r. Nr 74, poz. 836). Zakres czynności wymaganych przy sprawdzeniu stanu technicznego instalacji gazowej opisuje załącznik nr 8 do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na 5 części: Część 1 – 2 086 lokali (RON nr 1-3), Część 2 – 2 156 lokali (RON nr 4-7), Część 3 – 2 823 lokali (RON nr 8-10), Część 4 – 2 760 lokali (RON nr 11-13), Część 5 – 2 800 lokali (RON nr 14-15). 5.2 Usługi sprawdzenia stanu technicznego instalacji gazowej (w tym szczelności) wraz z odbiornikami gazowymi w budynkach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi będą wykonywane według harmonogramu sporządzonego przez Wykonawcę w terminie: maksymalnie do 15 dni od daty zawarcia umowy na podstawie harmonogramu na 2020 r. przeglądów kominiarskich nieruchomości otrzymanych od Zamawiającego. Termin wykonania przeglądów instalacji gazowej określony w harmonogramie przeglądów gazowych Wykonawcy nie może przekraczać 30 dni od terminu wykonania przeglądów kominiarskich, chyba, że w dniu zawarcia umowy termin ten upłynął. W pierwszej kolejności Wykonawca uwzględni nieruchomości dla których termin 30 dniowy już upłynął – dla tych nieruchomości przegląd instalacji gazowej należy uwzględnić w pierwszej kolejności. Harmonogram zostanie sporządzony dla wszystkich nieruchomości ujętych w wykazach (zał. Nr 9.1. - 9.5 do SIWZ), w każdej części postępowania dla poszczególnych RON-ów w oparciu o harmonogram przeglądów kominiarskich. Opracowany przez Wykonawcę harmonogram terminowy realizacji przeglądów instalacji gazowej w nieruchomościach musi być zaakceptowany przez Inspektora nadzoru w branży instalacji gazowej właściwego dla danego RON-u.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014r. poz. 1114 oraz z 2016r. poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach