Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony w procedurze o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych Budowa instalacji okablowania strukturalnego (sieci komputerowej) i systemu bezpieczeństwa w budynku w Jarocinie przy ul. Zacisznej 2

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, ul. gen. Hallera 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 747-35-79 , fax. 0-62 747-73-88
  • Data zamieszczenia: 2010-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. gen. Hallera 8 8
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 747-35-79, fax. 0-62 747-73-88
    REGON: 25005725900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.jarocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony w procedurze o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych Budowa instalacji okablowania strukturalnego (sieci komputerowej) i systemu bezpieczeństwa w budynku w Jarocinie przy ul. Zacisznej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji okablowania strukturalnego (sie­ci komputerowej) i systemu bezpieczeństwa w budynku w Jarocinie przy ul. Za­cisznej 2 3. Zakres robót obejmuje: wykonanie instalacji okablowania strukturalnego; wykonanie instalacji elektrycznej niskoprądowej; wykonanie instalacji systemu bezpieczeństwa przeciwwłamaniowego; wykonanie instalacji bezpieczeństwa wizyjnego; wykonanie instalacji wczesnej detekcji dymu; demontaż dwóch szaf sterowniczych z wyposażeniem, klimatyzacji i wyświe­tlacza wizualnego w budynku przy ul. Gen. Hallera 8 i montaż tych urządzeń w budynku przy ul. Zacisznej 2; po ostatecznym odbiorze robót Zamawiający wymaga raz na kwartał przez okres 24 miesięcy konserwacji systemu bezpieczeństwa przeciwwłamaniowe­go i systemu bezpieczeństwa wizyjnego; 4. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar ro­bót oraz specyfikacja wykonania i odbioru robót. Do użytych w tych dokumen­tach słów określających znaki towarowe, patenty, pochodzenie towarów i wskaza­nie nazwy firm, producentów, dystrybutorów dodaje się w każdym miejscu słowa: (lub równoważne tzn. o takich samych lub wyższych parametrach technicznych i jakościowych). 5. Wykonawca udzieli gwarancji: 5.1. na okablowanie strukturalne - 20 lat; 5.2. na okablowanie elektryczne wraz z osprzętem elektrycznym - 12 miesię­cy; 5.3. na system bezpieczeństwa przeciwwłamaniowego - 24 miesięcy; 5.4. na system bezpieczeństwa wizyjnego - 36 miesięcy; 5.5. na serwer systemu bezpieczeństwa wizyjnego na okres co najmniej 60 miesięcy; zapewniony w ramach złożonej oferty okres gwarancji musi zo­stać wkalkulowany w cenę oferty i nie może być uzależniony od ponosze­nia przez Zamawiającego żadnych dodatkowych kosztów. Gwarancja obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji sprzętu wady i usterki oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego użytkowania, nie wyni­kające z winy użytkownika. Zamawiający będzie zgłaszać wykryte wady serwera od poniedziałku do piątku w godzinach roboczych (tj. pomiędzy 730 a 1530), przy czym zgłoszenie otrzymane po godzinie 1530 będzie trak­towane jako zgłoszenie otrzymane o godzinie 730 następnego dnia robo­czego. Zgłoszenie dokonywane będzie telefonicznie i niezwłocznie po­twierdzone faksem lub e-mailem. Wykonawca zapewni serwis wsparcia technicznego na miejscu u Zamawiającego z czasem reakcji w ciągu 8 go­dzin od zgłoszenia. 5.6. na macierz RAID, zasilacz UPS i switch - 24 miesięcy; 5.7. na system wczesnej detekcji dymu - 24 miesięcy. 5.8. roboty należy wykonać zgodnie z przepisami prawa budowlanego i Pol­skimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. 5.9. Zamawiający zaleca Wykonawcy, by dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonane roboty, oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do wykonania prac i prawidłowej wyceny wartości robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453143200
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.jarocin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach