Dom Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim ogłasza przetarg
- Adres: 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Bechcice
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 422 111 210 , fax. 042 2111210 w. 60
- Data zamieszczenia: 2019-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim
ul. Bechcice 3
95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie
tel. 422 111 210, fax. 042 2111210 w. 60
REGON: 31173400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat.pabianice.bip.info.pl/dokument.php?iddok=16046&idmp=1232&r=o
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony w dniu 6 grudnia 2019 w celu wyboru Wykonawcy zamówienia na dostawę wyrobów medycznych do DPS „Pod Dębami” w Konstantynowie Łódzkim - Zakup 2 wanien kąpielowych z elektrycznie regulowaną wysokością - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie własnym transportem i na własny koszt Wykonawcy wyrobów medycznych (CPV: 30.00.00.00-0): • 2 wanien kąpielowych z elektrycznie regulowaną wysokością. Wanny przeznaczone do pomieszczeń o ograniczonej przestrzeni i przystosowane do wkładania pacjenta podnośnikiem nosidłowym lub kąpielowym dla siedzących (wolna przestrzeń pod wanną). II.2) RODZAJ ZAMÓWIENIA - dostawa II. 3) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu szczegółowa oferta cenowa- specyfikacja techniczna – załącznik 1 i załącznik 2do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: IV.1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: IV.1.1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp. IV.1.2) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu: a) w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Opis warunku: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie; b) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Opis warunku: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie; c) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Opis warunku: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie. IV.2. W celu potwierdzenia, że oferowany w dostawie przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, należy przedłożyć dokumenty, o których mowa w rozdz. V.2. (pkt 5 tabeli). IV.3. Ocena spełnienia warunków / wymagań postawionych Wykonawcom zostanie dokonana wg formuły „spełnia / nie spełnia”. Niespełnienie, chociażby jednego warunku / wymagania, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy / odrzuceniem jego oferty. IV.4. Zamawiający wymaga wypełnienia przez Wykonawcę formularza ofertowego - załącznik nr 1oraz załącznik nr 2 do SIWZ, w formie dopuszczonej przez Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną