Dom Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim ogłasza przetarg
- Adres: 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Bechcice 3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2111210 , fax. 042 2111210 w. 60
- Data zamieszczenia: 2009-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim
ul. Bechcice 3 3
95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie
tel. 042 2111210, fax. 042 2111210 w. 60
REGON: 00311734000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony w dniu 26 listopada 2009 roku w celu wyboru wykonawcy zamówienia na rozszerzenie istniejącego systemu monitorującego: przyzywowo-alarmowego w Domu Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim, ul. Bechcice 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozszerzenie istniejącego systemu przyzywowo-alarmowego oraz wykonanie systemu monitorującego wraz z okablowaniem (CPV 45310000-3), prac opisanych w programie funkcjonalno-użytkowym pt. Rozbudowa istniejącego systemu przyzywowo-alarmowego oraz montaż systemu monitorującego wraz z okablowaniem w Domu Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim, ul. Bechcice 3 - Załącznik nr 1 do SIWZ. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po wykonaniu i przedstawieniu dokumentów odbiorowych przez Wykonawcę. Wszystkie potrzebne dokumenty i materiały potrzebne Wykonawcy dostarczy on we własnym zakresie i na własny koszt. Prace wykonywane będą w budynku zasiedlonym przy normalnie funkcjonującym obiekcie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnianie wymagań wobec wykonawców - określonych w art. 22 tej samej ustawy oraz spełnienie w złożonej ofercie wymogów określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. II.Przed sporządzeniem oferty Wykonawcy zobowiązani są dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót montażowych. III.Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) robót polegających na wykonaniu systemów przyzywowych lub monitorujących. Zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał w tym okresie takie prace o wartości łącznie co najmniej 200.000 zł (brutto) i załączył dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. IV.Złożona oferta musi być podpisana w taki sposób aby wiązała Wykonawcę prawnie. Ocena spełniania kryteriów przez Wykonawców zostanie przeprowadzona na postawie dostarczonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły: spełnia-nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego kryterium skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę wymagań zawartych w art 22.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych z późn. zmianami, w tym: a. o posiadaniu przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia jeśli przepisy nakładają obowiązek takich uprawnień. b. o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c. o tym iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający sugeruje podpisanie przez Wykonawcę treści oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 załączonym do specyfikacji II. Oświadczenie o tym iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych z późn. zmianami Zamawiający sugeruje podpisanie przez Wykonawcę treści oświadczenia zawartego w Załączniku nr 3. III. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) robót polegających na wykonaniu systemów przyzywowych lub monitorujących. Zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał w tym okresie takie prace o wartości łącznie co najmniej 200.000 zł (brutto). Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. IV. Oferta spełniająca wymogi określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia co wymaga wypełnienia załącznika do specyfikacji nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.pabianice.bip.info.pl/dokument.php?iddok=5715&idmp=887&r=o
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg na terenie gminy Szczerców tj.: Grudna dz. nr 252, Firlej-Zbyszek droga nr G2
Dodano: 2016-06-20 - Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania zestawu hydroforowego w budynku A Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 104
Dodano: 2016-05-17 - Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Szczerców
Dodano: 2016-02-12 - ZP/103/2015 NA Drobne roboty elektryczne w zakresie usuwania awarii oraz bieżących napraw i konserwacji w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasoby AZK Łódź Bałuty w podziale na 3 CZĘŚCI
Dodano: 2015-11-24 - Wykonanie instalacji elektrycznej w zasobach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Maz.
Dodano: 2015-11-05 - Remont instalacji elektrycznej na potrzeby bloku operacyjnego i oddziału intensywnej terapii budynku szpitala - etap 1
Dodano: 2015-10-20 - Przetarg nieograniczony na wykonanie rozbudowy oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rząśnia
Dodano: 2015-10-14 - Budowa sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu w Koźlu
Dodano: 2015-10-09 - Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznych w gminnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez AZK Łódź - Śródmieście w podziale na 3 części
Dodano: 2015-09-24 - Wykonanie robót budowlanych w podziale na zadania: Zadanie nr 1: Zakup i montaż instalacji niskoprądowych na parterze budynku Prokuratury Okręgowej w Sieradzu przy ul. Piłsudskiego 4, zawierających instalacje: SWiN (sygnalizacji włamań i napadu), LAN (sieć komputerowa / telefoniczna); SAP ( sygnalizacja alarmu pożaru). Zadanie nr 2 Remont pomieszczeń Prokuratury Okręgowej w Sieradzu na parterze budynku, którego celem jest adaptacja wnętrz dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Sieradzu - II etap
Dodano: 2015-09-07