Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony w celu zawarcia umowy ramowej na dostawę środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych. Nr sprawy: 5/2014

"Zdrowie" Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Hallera 31
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6458300 , fax. 055 6458310
  • Data zamieszczenia: 2014-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Zdrowie" Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Hallera 31 31
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 6458300, fax. 055 6458310
    REGON: 19250877800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony w celu zawarcia umowy ramowej na dostawę środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych. Nr sprawy: 5/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Niniejsze zamówienie dotyczy zawarcia umowy ramowej na dostawę środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych. W wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania Zamawiający zawrze z Wykonawcami umowę ramową, której wzór stanowi Załącznik Nr 34 do SIWZ i która określa ramowe warunki dotyczące dostawy środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych. Rzeczywiste udzielanie zamówień, objętych umową ramową, nastąpi na podstawie zamówień wykonawczych, jakie udzielane będą w drodze odrębnych postępowań, prowadzonych na podstawie art. 101 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Udzielając zamówienia, którego przedmiot jest objęty umową ramową, Zamawiający może dokonać zmiany warunków zamówienia w stosunku do określonych w umowie ramowej, jeżeli zmiany te nie są istotne. Zawarcie umowy ramowej nie powoduje udzielenia zamówienia publicznego, a jedynie poprzedza procedurę dochodzenia do zawarcia umowy wykonawczej między Zamawiającym a Wykonawcą co oznacza, że umowa ramowa nie powoduje zobowiązania finansowego; zobowiązanie finansowe następuje dopiero wraz z udzieleniem zamówienia w drodze zamówień wykonawczych. Zamówienia wykonawcze: - Zamówienie wykonawcze realizowane będzie w sposób opisany w art. 101 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późniejszymi zmianami). - Zamówień, których przedmiot objęto umową ramową, udziela się po przeprowadzeniu postępowań w trybie ofertowym, który polega na zaproszeniu Wykonawców, z którymi zawarto umowę ramową, do złożenia oferty. - Oferta składana w wyniku zaproszenia, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 nie może być mniej korzystna od oferty złożonej w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej. - Zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich Wykonawców, z którymi zawarł umowę ramową, wyznaczając dostatecznie długi termin składania ofert a następnie udzieli zamówienia wykonawcy, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę, zgodnie z kryteriami określonymi poniżej. Zaproszenie do złożenia ofert wraz z SIWZ wysłane zostanie pocztą elektroniczną na adres podany przez Wykonawców w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 31 do niniejszej SIWZ. Każdorazowo Wykonawca potwierdzi fakt otrzymania zaproszenia na adres Zamawiającego: zampub@nzoz-zdrowie.com.pl - Wykonawca złoży ofertę w formie pisemnej, podpisaną przez osobę upoważnioną w terminie, o którym mowa powyżej, w miejscu uprzednio wyznaczonym w zaproszeniu do składania ofert. - Zamawiający przedstawi przedmiot zamówienia z podziałem na części. Wykonawca będzie składał ofertę wykonawczą tylko do tych części (asortymentu), na który została zawarta umowa ramowa. - Wykonawca na formularzach cenowych na które nie składa oferty, wpisze w miejsce ceny nie dotyczy, umożliwiając tym samym Zamawiającemu sprawniejsze porównanie cen w poszczególnych pozycjach. - Kryteriami, którymi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej będą: Cena 100% Ceny podane w ofercie w PLN muszą zawierać wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca w związku z realizacją zamówienia (ostateczna cena dla Zamawiającego). Zamawiający bezwzględnie wymaga dołączenia do oferty wersji elektronicznej formularza cenowego w formacie xls na płycie CD. - Zamawiający przewiduje, iż zamówienia wykonawcze udzielane będą w cyklach kwartalnych, jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo do skracania lub wydłużenia cyklu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych, podzielonych na części od Nr 1 do Nr 28, stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. Wszędzie tam, gdzie użyto nazw własnych produktów dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Wskazanie przez Zamawiającego nazw własnych ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych wymaganych w odniesieniu do stosowanych wyrobów. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Apteki Szpitalnej w ZDROWIE Sp. z o.o. w Kwidzynie, ul. gen. Józefa Hallera 31. Wykonawca dostarczy i rozładuje towar na koszt własny. Oferowany towar musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) oraz musi odpowiadać wymaganiom opisanym w Formularzach cenowych. Termin ważności dostarczanego towaru nie może być krótszy niż 2/3 całego okresu ważności. Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywały się sukcesywnie na podstawie odrębnych zamówień. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia. Wykonawca zapewni termin płatności 30 dni licząc od daty dostarczenia faktury zamawiającemu. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - w niżej wymienionych częściach od nr 1 do nr 28 - ściśle wg załączonych Formularzy cenowych: 1. Środek do dezynfekcji narzędzi wysokiego stopnia 2. Środek do dezynfekcji narzędzi przez zanurzenie 3. Środki do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu oraz powierzchni 4. Środki do mycia i dezynfekcji narzędzi 5. Środki do mycia i dezynfekcji endoskopów 6. Środek do mycia i dezynfekcji powierzchni i przedmiotów w tym inkubatorów 7. Środek do dezynfekcji powierzchni i sprzętu wrażliwych na działanie alkoholi 8. Środki do mycia i dezynfekcji sprzętu i powierzchni 9. Środki do dezynfekcji powierzchni, sprzętu medycznego oraz wyposażenia pomieszczeń 10. Środek do mycia i dezynfekcji przedmiotów i powierzchni mających kontakt z żywnością 11. Środek do mycia i dezynfekcji przedmiotów i powierzchni mających kontakt z żywnością 12. Środki do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu 13. Środek do konserwacji stali nierdzewnej 14. Środek do konserwacji narzędzi ze stali nierdzewnej 15. Środek do prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej 16. Chusteczki do dezynfekcji powierzchni wrażliwych na działanie alkoholu 17. Chusteczki do dezynfekcji powierzchni odpornych na działanie alkoholu 18. Środki do mycia i dezynfekcji skóry rąk 19. Środki do mycia i dezynfekcji skóry rąk 20. Środki do mycia i dezynfekcji skóry rąk 21. Środek do mycia ciała i pielęgnacji skóry rąk 22. Środki do antyseptyki błon śluzowych i skóry 23. Środki antyseptyczne do mycia ciała przed zabiegami operacyjnymi 24. Środek antyseptyczny do mycia ciała przed zabiegami operacyjnymi 25. Środki do antyseptyki skóry 26. Środki do antyseptyki skóry, błon śluzowych i ran 27. Środki do antyseptyki skóry przed iniekcjami w formie gazików 28. Środki do antyseptyki skóry przed zabiegami operacyjnymi i iniekcjami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nzoz-zdrowie.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach