Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia ogłasza przetarg
- Adres: 81-451 Gdynia, Al. Zwycięstwa 96/98
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 58 698 21 50 , fax. +48 58 698 21 65
- Data zamieszczenia: 2014-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia
Al. Zwycięstwa 96/98 96/98
81-451 Gdynia, woj. pomorskie
tel. +48 58 698 21 50, fax. +48 58 698 21 65
REGON: 19311273000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppnt.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony poniżej 207.000 euro na opracowanie i wykonane kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2014 wraz z produkcją materiałów informacyjno - promocyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania i wykonania kampanii informacyjno-promocyjnej festiwalu Gdynia Design Days realizowanego w Gdyni w dniach 4-13 lipca 2014 r., na którą składa się obsługa PR, media relations, reklama, obsługa kanałów w mediach społecznościowych oraz produkcja materiałów informacyjno - promocyjnych. 2.Główne założenia, które należy uwzględnić w ofercie: spójność wszystkich elementów oraz nowatorskie podejście. Kampania informacyjno-promocyjna ma pozycjonować festiwal Gdynia Design Days 2014 jako wydarzenie z bogatą ofertą merytoryczną w zakresie szeroko rozumianego designu. 3.Marka Gdynia Design Days ma być kojarzona i promowana jako najważniejszy letni festiwal designu w Polsce i jedyny prezentujący projekty/prototypy stworzone specjalnie na potrzeby festiwalu. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Opis Festiwalu GDD 2014, szczegółowe założenia i cele kampanii informacyjno-promocyjnej festiwalu określa załącznik nr 8 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość wstępnej strategii komunikacji i kampanii informacyjno-promocyjnej na podstawie podkryteriów wskazanych w SIWZ
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppnt.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 209 000 euro na wykonanie materiałów informacyjno - promocyjnych dla wydarzenia Gdynia E(x)plory Week
Dodano: 2016-07-20 - Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 209 000 euro na przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2016 wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja i realizacja kampanii pn. Rowerowy Maj w Gdyni
Dodano: 2016-01-27 - Przygotowanie i realizacja kampanii pn. Odprowadzam Sam w Gdyni
Dodano: 2016-01-22 - Promocja międzynarodowego konkursu rowerowego European Cycling Challenge 2016 w Gdyni
Dodano: 2016-01-20 - Przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnych w Gdyni, w ramach realizacji projektu unijnego CIVITAS DYN@MO
Dodano: 2015-08-06 - Realizacja akcji pn. Parkingowa (r)ewolucja na al. Jana Pawła II, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego i ul. Orłowskiej w Gdyni
Dodano: 2015-06-17 - Realizacja akcji pn. Parkingowa (r)ewolucja na al. Jana Pawła II, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego i ul. Orłowskiej w Gdyni
Dodano: 2015-05-28 - Promocja międzynarodowego konkursu rowerowego - Europejska Rywalizacja Rowerowa (EUROPEAN CYCLING CHALLENGE)
Dodano: 2015-03-25 - Organizacja i realizacja kampanii pn. Wyścig przez Polskę w 2015 r.
Dodano: 2015-03-03