Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony poniżej 207.000 euro na opracowanie i wykonane kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2014 wraz z produkcją materiałów informacyjno - promocyjnych

Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia ogłasza przetarg

  • Adres: 81-451 Gdynia, Al. Zwycięstwa 96/98
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 698 21 50 , fax. +48 58 698 21 65
  • Data zamieszczenia: 2014-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia
    Al. Zwycięstwa 96/98 96/98
    81-451 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48 58 698 21 50, fax. +48 58 698 21 65
    REGON: 19311273000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppnt.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony poniżej 207.000 euro na opracowanie i wykonane kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2014 wraz z produkcją materiałów informacyjno - promocyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania i wykonania kampanii informacyjno-promocyjnej festiwalu Gdynia Design Days realizowanego w Gdyni w dniach 4-13 lipca 2014 r., na którą składa się obsługa PR, media relations, reklama, obsługa kanałów w mediach społecznościowych oraz produkcja materiałów informacyjno - promocyjnych. 2.Główne założenia, które należy uwzględnić w ofercie: spójność wszystkich elementów oraz nowatorskie podejście. Kampania informacyjno-promocyjna ma pozycjonować festiwal Gdynia Design Days 2014 jako wydarzenie z bogatą ofertą merytoryczną w zakresie szeroko rozumianego designu. 3.Marka Gdynia Design Days ma być kojarzona i promowana jako najważniejszy letni festiwal designu w Polsce i jedyny prezentujący projekty/prototypy stworzone specjalnie na potrzeby festiwalu. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Opis Festiwalu GDD 2014, szczegółowe założenia i cele kampanii informacyjno-promocyjnej festiwalu określa załącznik nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość wstępnej strategii komunikacji i kampanii informacyjno-promocyjnej na podstawie podkryteriów wskazanych w SIWZ
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppnt.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach