Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony poniżej 200.000 euro w dwóch częściach na: zaprojektowanie identyfikacji wizualnej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2013

Gdyńskie Centrum Innowacji Jednostka Budżetowa ogłasza przetarg

  • Adres: 81-451 Gdynia, Al. Zwycięstwa 96/98
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 735 11 25 , fax. +48 58 735 11 26
  • Data zamieszczenia: 2013-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Innowacji Jednostka Budżetowa
    Al. Zwycięstwa 96/98 96/98
    81-451 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48 58 735 11 25, fax. +48 58 735 11 26
    REGON: 19311273000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppnt.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony poniżej 200.000 euro w dwóch częściach na: zaprojektowanie identyfikacji wizualnej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest opracowanie identyfikacji wizualnej - Projektu (Część I) oraz opracowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej festiwalu Gdynia Design Days (Część II), realizowanego w Gdyni w dniach 5-14 lipca 2013. Główne założenia, które należy uwzględnić w ofercie: spójność wszystkich elementów oraz nowatorskie podejście. Kampania informacyjno-promocyjna ma pozycjonować festiwal Gdynia Design Days jako międzynarodowe wydarzenie z bogatą ofertą merytoryczną w zakresie szeroko rozumianego designu. 2)CZĘŚĆ I: IDENTYFIKACJA WIZUALNA (Projekt) Opracowanie innowacyjnej, zgodnej z trendami, identyfikacji wizualnej, odwołującej się do identyfikacji wizualnej festiwalu Gdynia Design Days 2012 oraz opracowanie dodatkowych elementów identyfikacji wizualnej dla wystaw głównych festiwalu i programu otwartego. Nowa identyfikacja wizualna ma być wykorzystywana w kolejnych edycjach festiwalu Gdynia Design Days. Zamawiający zamierza wymieniać jedynie key visual - element będący wizualizacją hasła przewodniego festiwalu. IDENTYFIKACJA WIZUALNA FESTIWALU - Projekt Przez identyfikację wizualną festiwalu rozumie się przygotowanie i realizację spójnej koncepcji graficznej zawierającej: 1)KEY VISUAL - wiodący motyw graficzny, zmienny dla każdej edycji festiwalu, powiązany z hasłem przewodnim danej edycji; 2)TYPOGRAFIĘ - jednolitą czcionkę, przy czym jeśli czcionka nie będzie ogólnodostępna, należy dostarczyć ją Zamawiającemu i umożliwić korzystanie. 3)LOGO - propozycję odświeżonego logo festiwalu Gdynia Design Days, 4)PROJEKTY GRAFICZNE dla wybranych materiałów promocyjnych tj.: a)billboard, baner, b)citylight, c)plakat B1/A1 / 4 projekty, d)plakat (format do SKM),e)baner na stronę główną www.gdyniadesigndays.eu,f)szata graficzna strony www do istniejącego kodu strony, g)naklejka, h)torba, i)t-shirt (damski i męski), j) flaga - uniwersalna Gdynia Design Days, k)reklama internetowa (wersja pionowa i pozioma) oraz 10 modyfikacji, l)baner internetowy (wersja pionowa i pozioma) oraz 10 modyfikacji; projekty reklamy internetowej muszą być przygotowane w taki sposób, by możliwa była zmiana rozmiaru bez utraty jakości oraz czytelności przekazu, m) przypinki / 44 mm, 5 wersji, n)gadżety reklamowe, o)identyfikatory dla zespołu GDD, p)foldery z mapką lokalizującą wszelkie wydarzenia organizowane w ramach festiwalu wraz z programem, q)elektroniczna wersja zaproszenia na festiwal, r)elektroniczna wersja zaproszenia na wystawy / 6 projektów, s)wersja drukowana zaproszenia na panel biznesowy, t) wersja drukowana zaproszenia na bankiet, u)wersja drukowana zaproszenia na otwarcie festiwalu, v) wersja drukowana zaproszenia na wernisaże wystaw / 4 wersje, w)projekt ogłoszenia prasowego wraz z realizacją do 10 modyfikacji, x)wkładkę do lokalnej gazety codziennej, y)wizualizację komputerową (wygaszacz ekranu); z)projekt graficzny dla drogowskazów, banerów zewnętrznych, informatorów 3)CZĘŚĆ II: Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej i produkcja materiałów promocyjnych i informacyjnych. Kampania informacyjno-promocyjna ma być zgodna z celami wydarzenia oraz skierowana do grupy docelowej określonej przez Zamawiającego w rozdziale 7.3 SIWZ. Kampania swoim zasięgiem obejmie Trójmiasto i okolice, jak również inne duże miasta w Polsce. Zamawiający wymaga: a)bieżącej produkcji i redakcji informacji prasowych, tekstów na stronę internetową festiwalu, tekstów informacyjno-promocyjnych, b)odpowiedzi na zapytania Zamawiającego (w tym: modyfikacje projektów graficznych, tworzenie tekstów): o w okresie: od podpisania umowy/maj - do 48 godzin, o w okresie: czerwiec/lipiec - do 24 godzin, c) kompleksowego nadzoru nad realizacją kampanii, d)realizacji kampanii zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem działań i strategią informacyjno-promocyjną, e) ścisłej współpracy z Zamawiającym w celu zapewnienia spójności i akceptacji modyfikowanych materiałów graficznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz i załącznikach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppnt.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach